mieheni (siis tää nikki) on TÄYSI SIKA!!!

Jos mies jättää kertomatta että on varattu (sama pätee naiseen)
on vaarallinen ihminen suhteessa. jos kerran pystyy noin pettämään niin eihän se ole temppu eikä mikään tehdä sitä sinunkaan kanssasi. Ääliö se on ja jos tiedät kenen kanssa se seurustelee niin käyppä kertomassa emännälle terveisiä että "miehesi väittää olevansa sinkku ja pokailee muita naisia" Eiköhän lähtö valkene
 
Miks kaikki sanoo miehest jätä se sika? entäpä jos nainen tekee saman mitäs siittä sanotaa??
Minä ainakin pitäisin sellaista ihmistä narttuna :( Kummallakaan ei ole oikeutta pettää omaansa. Se satuttaa ihmisistä yllättävän paljon. Jotkut voivat ajatella että se oli vain yksi pano, mitä siitä? Se sattuu... oikeasti. Itse kokemuksesta tiedän miltä petetystä tuntuu. Ja ennemmin kuulen ja kerron siitä heti tapahtuneen jälkeen enkä pimittäisi sitä vastakkaiselta osapuolelta. (tai toivoa ettei sitä pimitettäisi minulta) Ei minusta ole reilua että toinen tietämättömänä on onnellinen vaikka toinen pettää. Ja se tässä elämässä on tullut todettua että se joka pettää kerran, pettää myös toiste. Syrjä hyppyjä ei mielestäni kannata katsoa läpi sormien. Tein itse sen virheen kerran enkä toista kertaa tule sitä tekemään :(
 
ploploplo
kyllä pettäminen oikeuttaa väkivallan, mä olen ilmottanu meillä että jos pettää niin leikkaan munan irti. tämä sopi miehelle vallan mainiosti. toivotaan ettei petä niin ei tarvi tehdä ukosta eunukkia!
 

Yhteistyössä