Hakutulokset

  1. Ä

    Taasko

    Voinko olla raskaana jälleen???? Viime "kuukautiset" olivat vaan ruskeaa kummallista vuotoa.Ehkäisynä käytän pillereitä(odotan kierrukkaa) mutta unohtelin aikast monta pelleriä viime kierrolla kolmea ja kahta pilleriä otin sit kerralla.... Ei nyt olis ollut tarkoitus noita lapsukaisia lisää...
  2. Ä

    Tietääkö kukaan

    Tietääkö kukaan että mistä saisi munsalan kansallispukuun paidan ja huivin....iiiik ne ovat mulla kadonneet ja haluaisin puvun taas "ehjäksi". KIITOS:snotty:
  3. Ä

    joko joko

    Jokphan sitä tänään pääsis synnyttämään... eilen kävin sairaalassa ja auki oli reilu 3cm kaulaakaan ei ollut jäljellä kun vähän takaalta... tänään on ollut kivut kun kuukautiset alkaisivat... polttaa niin pirusti en edes tunne supistuksia samalla kun polttaa. Täytyy odotella mitä tapahtuu vai...
  4. Ä

    paino laskee....

    Onko muilla paino alkanut tippumaan loppuraskaudessa??? itselläni oli viime neuvolassa tippunut 2kg viikossa ja nyt on mennyt 5 pvää neuvolasta ja painoa on taas lähtenyt jo 2 kg. Olen kyllä yrittänyt syödä kyllä mutta maha on ihan sekasin... rv 38... niin jotta onko normaalia???? yleensä en...
  5. Ä

    Voi itku

    Eilen alkoi supistelut klo.16 tulivat 15 min. välein.... olin jo "innoissani" että sitä pääsis sairaallaan. Kolmeen niitä sit kesti ja lopussa oli väli jo 5-9 min. Mutta ei ...menivät ja loppuivat kun seinään :'( Maha on toiminut "liian" hyvin et kohta ei enään kärsi wc:n enään mennä...kauan...
  6. Ä

    Mitä teen

    Olen kyllä lukenut että turvotusta voi esiintyä....mutta kaikella rajansa. Mulla kun noi koivet(jalat) ovat niiiin turvoksissa jotta en saa kenkiä välttämättä jalkoihin... tai aamulla sukkia (varrettomat menee kun oikein tunkee). Jalat ovat niin kipeinä et joudun sit ottamaan särkylääkettä ja...
  7. Ä

    Käsi/kädet kipeenä

    Onko muilla kokemuksia kun käsi tulee todella kipeäksi odotusaikana kun "ihana" turvotus alkaa??? Mulla tuli oikeakäsi TODELLA kipeäksi varsinkin kuin nukuin.Lääkäri totesi että on hermopinteessä ja käski käväsemään kuntoutuksesta hakemassa rannetuen jota pidän jokayö.Nyt olen nukkunut ilman...
  8. Ä

    Jatkuvasti supistelee...

    Onko muilla ollut supisteluja pitkin raskautta? Itselläni on supisteluja ollut varsinkin kun raskaus "vihdoinkin" alkaa loppumaan supisteluja. Välillä ovat ns. hennompia mutta välillä ollaan nelinkontin ja "lauletaan hoosiannaa". Sain lääkkeetkin supisteluihin synnäriltä mutta olen päättänyt...

Yhteistyössä