Mitä teen

Olen kyllä lukenut että turvotusta voi esiintyä....mutta kaikella rajansa. Mulla kun noi koivet(jalat) ovat niiiin turvoksissa jotta en saa kenkiä välttämättä jalkoihin... tai aamulla sukkia (varrettomat menee kun oikein tunkee). Jalat ovat niin kipeinä et joudun sit ottamaan särkylääkettä ja eipä noi mun kädät sen ihanammat ole...jollain vinkkejä tai neuvoja miten voin "helpottaa" tätä oloa.
 
Saunassa käyn melkein päivittäin mut en uskalla makuulle siellä kun en tiedä et pääsenkö ylös... kaiteella kyllä pidän ja yritän hieroa...kun en voi antaa muiden koskea jalkoihin kun ovat niiiin kipeät.... annoin kerran hieroa mut ei ollut mitenkään nautinnollista =)
 
Hei
Vaihda se vähäkin suola ruusu suolaksi tai puhdistamattomaksi merisuolaksi. Joillakin auttaa turvotukseen. Magnesiumi, kalsiumi ja kaliumi voivat vähentää turvotusta. Magnesiumia ainakin jos on suonenvetoja.
Näiden lisäksi jotkut ruoka-aineet poistavat nestettä. Ananas ensimmäisenä tulee mieleen.
 
kk
En tiedä saako raskaana ottaa.. mutta luontaistuotteessa on myytävänä jotain "neste stop" pillereitä (en muista nyt sitä oikeaa nimeä ) sisältää mun muistaakseni mm. magneesiumia ja ehkä kaliumia tai jotain muuta kivennäistä. Eli saattaisivat olla sellaisia että raskaanakin saa syödä.
 

Yhteistyössä