Hakutulokset

  1. N

    missä sataa?

    GALLUB! missä sataa vettä? vaasassa ainakin sataa ja lujaa :o :D syksyä pukkaa
  2. N

    anoppi-inhokki

    tähän epävirallinen ANOPPI-INHOKKI pino!!! :o mulla alkaa olla mitta täysi anopin kanssa, mikä noita keski-ikäisiä akkoja oikein vaivaa, pitää nokkansa tunkea toisten asiohin, sekaantua lapsenkasvatukseen yms. |O viimeksi tytön ristiäisissä anoppi käyttäytyi ihan törkeäasti ,osansa...
  3. N

    salkkarit

    alkaako salkkarit 30.8??entä koska kauniit&rohkeat?(tunnustan että katson) :ashamed:
  4. N

    syksyn tuntua...

    niin se on vaan jo syksyn merkkejä ilmassa...pimenevät illat, tänään oli niin villeä ilma, että sukat piti laittaa ekaa kertaa tänä kesänä, kohta saa lapsille kaivaa syyshaalarit esille. olihan mahtava KESÄ, tosi paljon hellettä, mutta aina yhtä haikeeta kun se loppuu :o mä oon enempi...
  5. N

    perhepäivähoito/ryhmis?

    ei ole vielä ajankohtaista, mutta mietin kumpi on teistä parempi vaihtoehto lapsille hoitopaikaksi, ryhmis (ryhmäperhepäivähoito)vai perhepäivähoito?...esikko oli aikoinaan ryhmiksessä (12 lasta, 3 hoitajaa) ja ei mun mielestä ollu liian suuri ryhmä, kaikki toimi, joustavat ajat yms. ja lisäksi...
  6. N

    atooppinen iho

    äidit joiden lapsilla atooppista ihottumaa: kokeilkaa marja entrich vehnänalkioöljyä, saa erikoisliikkeistä, vaasasta ainakin sellasesta kuin Mango. (kauneusliike, jossa tehdään ihohoitoja yms. ) on meinaan auttanu mun tytön ihoon, lääkäri aikoinaan käski kortisonia laittaa aina viikon kuurina...
  7. N

    perheet joissa vaan poikia/tyttöjä

    tuli mieleen, että jännä ilmiö kun perheessä jossa on 2 (tai 3) lasta, lapset ovat yleensä samaa sukupuolta, tai että tällaisia perheitä on paljon..tänään oltiin huvipuistossa ja kuopusta kun työntelin vaunuissa, huomasin, että tosi monessa perheessä oli 2 pientä poikaa tai vastaavasti 2...
  8. N

    salkkarit

    koska uudet salkkarit-jaksot alkaa???elokuussa...mutta milloin? :whistle:
  9. N

    tytön suusta...

    sunnuntaipäivän piristys: mies tuli eilen ulkomaan työmatkalta ja umpiväsyny tietty, äsken makoili tuola tytön huoneessa ja tyttö leikki vieressä, mä keittiössä. sitten tyttö kävi täälä keittiössä ja juoksi samantien takas huoneeseensa, ja sanoi isille, isi haluutko sä mun tissimammaa kun sua...
  10. N

    väsyttää..

    järkyttävä väsy, nämä sunnuntait yleensä tämmösiä..vois vaan nukkua, tosin asiaan vaikuttaa se, että oon just ollu 6 päivää yksin lasten kans kun mies oli työmatkalla.. TAHTOO NUKKUMAAN :o |O yöllä ei jotenkin saanu nukuttua , kuuma..nyt onneks viileämpi päivä..valivali :kieh:
  11. N

    helteet...

    taas nämä helteet tuli,(+25 ) ite jaksais, mut lapset kitisee kuumuutta, pöytätuuletin pahimpaan hätään... :xmas: :xmas: :D voihan helle :D
  12. N

    isä kätilönä!

    aika hurja juttu tän päivän iltasanomissa se joka synnytti vauvan moottoritiellä, isä kätilönä, kaikki meni hyvin :heart:
  13. N

    omaa aikaa: )

    aivan ihanaa, tää mamma pääsee huomenna kaupungille yksin tapaaman vanhaa koulukaveria, syömään ja shoppaileen :D :D :o :heart: isi jää kotiin tyttöjen, kohta 3vee ja 5kk kanssa :saint:
  14. N

    lapsen sukupuolesta...

    mä voin tunnustaa, että oon aina halunnu pienen tytön,no nyt niitä on meillä kaksi :heart: kai se on se, kun on itse ollut tyttö ja se tyttöjen maailma lähempänä itseä, puhumattakaan miten ihanaa on pukea tyttö mekkoihin yms.sieviin vaattesiiin. jos saisin pojan, en vamaan tietäis yhtään miten...
  15. N

    imetyksestä

    mietteitä imetyksestä...mitä hyviä, entä huonoja puolia? hyviä: -ihana olla vauvaa lähellä, kun se tuhisee tyytyväisenä tissi suussa -aina saatavilla ja oikeanlämpöistä, kätevää matkoilla, kun voi imettää vaikka autossa -ei maksa mitään huonoja: -vie tosi paljon aikaa, varsinkin...
  16. N

    hellettä juu

    jestas mikä helle tänään, ulkona 30 astetta , sisällä 28, lapset kitissy kuumuutta, punkassa ulkona olo terassilla vähän auttoi kuumuuteen, mutta pian se on taas talvi :D |O :o :D :xmas:
  17. N

    miehen menot....

    oonko teidän mielestä kohtuuton?tilanne tämä: meillä 2 lasta,iältään 2v10kk ja 4kk, mies lähtee pohjoiseen reissuun viikonlopuks 16-18.7. (yhtenä päivänä mummonsa hautajaiset) lisäksi hänellä työmatka ulkomaille 26-30.7, tämä siis tarkoittaa että olen yksin lasten kanssa. mies olis halunnu...
  18. N

    sopiva ikäero?

    mikä mielestänne sopiva ikäero sisaruksilla? meidän tytöillä on ikäeroa 2v6kk ja sopivalta tuntuu, esikko omatoiminen jo, kun vauva vei paljo aikaa kun oli vastasyntynyt, nyt vauva 4 kk ja esikko hoivaa, silittää, makailee vieressä ja lukee vauvalle kirjaa yms. mielellään. isompana varmasti...
  19. N

    vauvan syntymäpaino 5240g!

    mitääh?? :o tuossa syntyneet linkissä ekalla sivulla kuva vauvasta , jonka syntymäpaino 5240g ja pituus 54cm! varmasti syntyny sektiolla, tuohan ihan jättiläinen, tohon verrattuna mun tytöt(3275g ja 3650g) ihan pieniä!
  20. N

    rauhallinen ilta...

    isi esikon kanssa mummolassa, mä 4 kk vauvan kanssa kotona, IHANAN rauhallista!!!ei uhmista tekemässä pahojaan :o tämmöset illat harvinaisia :D

Yhteistyössä