perheet joissa vaan poikia/tyttöjä

tuli mieleen, että jännä ilmiö kun perheessä jossa on 2 (tai 3) lasta, lapset ovat yleensä samaa sukupuolta, tai että tällaisia perheitä on paljon..tänään oltiin huvipuistossa ja kuopusta kun työntelin vaunuissa, huomasin, että tosi monessa perheessä oli 2 pientä poikaa tai vastaavasti 2 tyttöä, ja pari perhettä jossa oli 3 poikaa.

meilläkin on 2 tyttöä. Onkohan pariskunnilla jotenkin "taipumusta" jompaan kumpaan sukupuoleen. Toki miehen sukusolut määrää lapsen sukupuolen. ja onkohan esim.äidin ruokavaliolla ja elintavoilla merkitystä, että tulee helpommin toista sukupuolta...jännä ilmiö tämä.
 
justus
mun miehellä tyttö edellisest suhteesta ja meillä yhteiset 2 poikaa ja tääl tuppukyläs mis asutaa o todella mones perhees just ne 2 poikaa =) tai sit o tyttö ja poika,mut yhtää perhet täs kyläs en tie et ois vaan tyttöjä!
 
jostaki luin jutun (tais olla vauvalehti) että tokan ja kolmannen lapsen sukupuolen on taipumus seurata ensimmäisen lapsen sukupuolta ja neljäs voi sitten olla kumpaa sukupuolta vaan, mutta mihin tää väite perustuu? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Sä vain satut bongaamaan juuri niitä perheitä, koska itsellänne on myös niin. Ihan niin kuin raskaana olevat tai siitä haaveilevat näkevät odottavia äitejä joka puolella.
Toivottavasti mä en oo raskaana kun eilen kaupassa ei mun mielestä ollu muitakun raskaana olevia naisia. :D
 

Yhteistyössä