Hakutulokset

  1. L

    G: Onko miehesi myös paras ystäväsi?

    Mies on enemmän kuin ystävä. Jotain ihan muuta. Ei paras ystävä, mutta ystävä ja puoliso.
  2. L

    G: Onko miehesi myös paras ystäväsi?

    Tätä minäkin tarkoitin!
  3. L

    G: Onko miehesi myös paras ystäväsi?

    Pitkän mietinnän jälkeen vastaan:ei. Mielestäni mies ja ystävä on eri asia.
  4. L

    mitä mieltä

    ihan sama mitä laitetaan!
  5. L

    Kumpi keittiö miellyttää sinun silmääsi, sis. kuvia

    Valkoiset valkoisten kaappien kanssa!
  6. L

    Kysymys vaimosta

    Kannattaisiko kysyä vaimolta vielä uudestaan? Kysy samoin kuin kysyit täältä.
  7. L

    G:Matalan älykkyyden haitat ja hyödyt henkilökohtaisella tasollanne?

    Tällä hetkellä päälimmäisenä on mielessä odotettua matalampi tulos siinä mensan testissä mihin oli linkki tuossa toisessa aloituksessa. Sanoisinki että haittaa on siitä kun pitää niin kauan pähkäillä asioita. Hyöty: hmm.. elämä ei ole vaikeaa kun ei edes huomaa niitä vaikeimpia asioita.
  8. L

    maksutapa USAssa?

    :wave: Tietääkö kukaan. Arvatkaa edes. Valitsen sitten eniten veikatun pääasialliseksi maksutavaksi ;)
  9. L

    maksutapa USAssa?

    Tietäisikö kukaan mikä on yleisin/kätevin maksutapa USAssa? Käteinen vai VISA?
  10. L

    Te joilla FB:ssä kavereita liki sata tai enemmänkin

    Olen siis muodikas. Ja en yhtään aktiivinen FB käyttäjä. Mulla oli pitkään 0 kaveria ja nytkin on alle 10. Ei haittaa. Sinne vaan sinäkin. Voi hyvin olla että moni on jo etsinyt sua ja kohta sulla on vaikka kuinka monta kaveria.
  11. L

    Te joilla FB:ssä kavereita liki sata tai enemmänkin

    Olen siis muodikas. Ja en yhtään aktiivinen FB käyttäjä. Mulla oli pitkään 0 kaveria ja nytkin on alle 10. Ei haittaa. Sinne vaan sinäkin. Voi hyvin olla että moni on jo etsinyt sua ja kohta sulla on vaikka kuinka monta kaveria.
  12. L

    Minä olen liian nuuka !!!

    Sillointällöin, kun tuntuu että pihistely on mmennyt ihan överiksi mene kauppaan ja päätä jo etukäteen että tietty summa on pakko käyttää.
  13. L

    Ero vai ei??

    Ei. Välillä on parempia aikoja ja välillä huonompia.
  14. L

    Ne miehet ne miehet!

    Meilläkin on näin!
  15. L

    Hei joko saa koristella wappua?

    Saa. Meillä aloitettiin koristelu eilen!
  16. L

    Lainaatteko naapureille rahaa?

    Kerran lainasin. Se juoppo akka tuli pyytämään lisääkin pitkien selitysten kera. Sitten en enää antanut kun musta oli niin törkeetä pyytää lisää vaikka oli edellinenkin laina vielä maksamatta. Se kuoli sitten viinaan eikä ikinä maksanut takaisin.
  17. L

    Millä lumivuoret pois pihasta?

    Näin meillä tehdään. Älä nyt ainakaan suolaa laita. Siitä nurmikko ei tykkää.
  18. L

    mies ja raha!

    Voisittekohan luopua 'yhteiset rahat' systeemistä vaikka vuodeksi. Ettei tule rahasta riitaa.
  19. L

    ¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

    Minä yritän taas. Olen kyllä aika kova herkuttelemaan. Mutta ehkä ryhmässä sitä saisi vähennettyä. Pituus 159 ja paino 53. Ei ehkä näytä noi luvut ihan pahalta, mutta kun vatsa on isompi kuin rinnat niin se ei näytä hyvältä. Eli pitäisi saada löysyyttä pois ja lihaksia tilalle...
  20. L

    Miten ihmeessä tuo Mervi on mennyt tuohon kuntoon.

    Elämäntavat näkyy ihmisessä. Kai säkin sen tiedät.

Yhteistyössä