Hakutulokset

  1. K

    Sanokaahan mielipiteitänne tälläiseen asiaan.

    Miltä kuullostaa seuraava. Viesti missä kehoitetaan pukeutumaan ei niin arkisiin vaatteisiin kello xx ja valmistautua odottamaan noutajaa vai olisiko hyvä sanoa tuo asia eikä laittaa viestiä? Tarkoitus olisi nainen viedä ulos syömään ja nauttimaan. Olisi myös ajatuksena ojentaa sormus ,mutta...
  2. K

    Toimiiko teillä televisio kanavat juuri nyt pk-seudulla ihan ok?

    Vai onko vika minun digin päässä.
  3. K

    Millä saa kuulakärkikynän pois muovimatosta?

    Viikon olen koittanut putsata ihmesienillä ja muilla,ei lähde ei. Lattiassa on muovimatto.Jos jollain on joku vinkki otan mielelläni vastaan :wave:
  4. K

    Onko täällä ketään jolla on tai tuttulla pehmytkudosreumaa?

    Oletko kokeillut akupunktiota?Onko auttanut? inkivääri kapseleita?onko auttanut? Miten lämminvesi vaikuttanut?esim kylpylässä käynti?
  5. K

    Heissan taasen.

    Kuinkas täällä ollaan pidetty palstaa pystyssä?
  6. K

    Ne on juhlat juhlittu melkein.

    Tyttöjen juhlat tuli pidettyä tai ainakin melkein vielä 16 tulee muutama tuttu käymään. Tuntuu kummalta kuinka tuo aika menee niin äkkiä,onko tosiaan että kohta nuo tytöt ovat koulu tiellä. Tässä yksi ilta tuli mietittyä ovatko he elämäni ainoat valot,tuleeko sitä aikuista ihmistä jakamaan...
  7. K

    No niin tulkaas naiset/miehet pulla kahveelle

    minä tarjoan. Pullat paloivat komeasti karrelle. Saavutuksia näin vapaa päivänä opetella leipomaan :D Onnistui sitten ,mutta ensimmäinen satsi meni roskiin suoraan. Tytöt kehuivat ja taputtivat olalle ,kyllä sää isi vielä sen hokaat :D .
  8. K

    Oletko ollut väsynyt hengittämään?

    Otsikko voi olla hieman outo,mutta osannut sitä muutenkaan muotoilla.. Kuulostaa muutenkin koko asia hassulta ,mutta koin eilen yöllä sängyssä kummallisen tuntemuksen,tuli hengittämisen kanssa kummallinen tunne sisään jaksoi ottaa ilmaa,mutta jotenkin ulos hengitys tuntui raskaalta,siis tuntui...
  9. K

    Miten saa tapetista pois tussin?

    Ongelma tähän aikaan yöstä..Tytöt olivat hieman innostuneet ja lastenhuonetta koristaa kukat..Niin heidän mielestään ne on kukkia.. Yritin tiskiaineella ja rätillä hangata,mutta tapetti kärsi..Onneksi oma asunto ,mutta olisi kiva tuo seinä siistiä..
  10. K

    Hei pitkästä aikaa

    Tai muista koska täällä viimeksi ehdin käymään. Elämä koki suuren muutoksen ja netti aukesi vasta tiistaina tänne uuteen asuntoon. Eli me lasten kanssa muutimme rivitalonpätkään.Ollut kamalaa ruljanssia kaikki tämä ja ylimääräisen tavaran hävittäminen ollut työlästä. Tuntui järkevältä siirtää...
  11. K

    Huomenna töihin pitkästä aikaa

    Osaako sitä enää herätä kuudelta?Tähän aikaan pitäisi olla jo töissä. Onneksi tytöt saivat hoitajan kotiin,saavat nukkua vielä kun lähden. Tytöt ovat hoitajasta pitäneet,oli meillä eilenkin tutustumassa vielä ,vaikka oli lautantai,tulevat tosi hyvin juttuun. Saa nähdä miten sitä tulee...
  12. K

    Moni ihmettelee miksi minä jäin tälle palstalle

    vaikka täällä saa sontaa niskaan niin ,että olis sama istuisko navetassa valmiina. Täältä saa avun kuitenkin tosi nopeasti ja noi aloitukset mitkä pyörii on sellasia mihin itsekkin tarvitsee apua tyttöjen kanssa,ilman ettei tarvitse kun avata ja katsoa mitä sinne on kirjoitettu. Tuossa sain...
  13. K

    Mitä mieltä olette poliitikon ideasta ,että avioliitto

    tulisi määrä aikaiseksi eli kestäisi 7 vuotta ja loppuisi,halukkaat saisivat uusia valansa ja jatkaa avioliittoa. Oikeasti itsellä tuli mieleen ,että kuka idiootti tuollaista laukoo suustaan?? Mitähän joku pässi seuraavaksi keksii... Tuon voi käydä lukemassa subtv teksti-tv sivulta 106
  14. K

    Helsinki,yksityiset päiväkodit

    Onko helsingissä yksityisiä päivä koteja?siis sellaisia missä on vain tietty määrä lapsia? Onko teidän lapset missä hoidossa?missä on hyvä hoito? Tytöt eivät ole koskaan oleet päiväkodissa tai muussa vastaavassa. Työkaveri oli nostamassa tänään kanssani venettä ja tulin tulokseen,että töihin...
  15. K

    Käytätkö postia vai matkahuoltoa?

    Tuttavani kanssa laitoimme työlaatikoita menemään,hän kannatti että viedään postin kautta ja minä taas tottuneena käyttämään matkahuoltoa.. No sovun ratkaisemiseksi käytiin molemmissa kysymässä paljon maksaa lähetys,matkahuolto oli halvempi.. Matka huollossa pääsee halvemmalla omasta...
  16. K

    Kerho osion läheisensä menettäneet

    huutelen onko sen perustajasta tietoinen kukaan?
  17. K

    Nais vai mies palsta?

    Nyt vasta hokasin tämän tuolta muiden joukosta. Onko tämä miehille tarkoitettu vai naisille? Tuota vain mietin kun nais aloituksia enemmän tuossa heti näkyi,tuolla olikohan se mitäs nyt? sivulla kun on kummallista touhua,kysyy jotain niin mitkä lie patoutumiaan purkavat naiset hyökkäävät...
  18. K

    Tämä on pakko vielä laittaa

    onko kukaan tuolla kerho osiossa siinä itsemurhan tehneet kirjautunut sisään? Olen saanut salasanan joka ilmeisesti on väärä?koska ei pääse sinne sillä niin ei pääse,voiko joku joka asiasta tietää lähestyä vaikka yksityiskirjeenä ja antaa apua? Hetki sitten yritin mennä sinne,mutta sinä joka...
  19. K

    Tämä päänsärky on kamalaa

    Vaikka otin eilen puolenvuoden taouon jälkeen vain 2 olutta tuossa meidän pihassa toisten naapureiden kanssa. Uskalsin jättää tytöt sisälle nukkumaan pienen harkinnan jälkeen. Ihmettelen vain tätä asiaa.Tuosta grillipaikasta meidän asuntoon näköyhteys kun on alimmassa kerroksessa,tyttöjen...
  20. K

    Auttakaa minua vielä jos viitsitte?

    En ymmärrä tuota kun tuolla on tuo kerho osio,siellä on läheisensä menettäneet osio,sinne menee niin se pyytää salasanaa,en ymmärrä mikä salasana siihen käy?mistä minä sen saan?

Yhteistyössä