Hakutulokset

  1. P

    Oletko koskaan...

    Syönyt ankeriasta [ ] Nukkunut teltassa yön yli [X] Kirjoittanut rakkauskirjeen [X] Varastanut irtokarkkeja [ ] Liftannut autokyydin [X] Tuhlannut tilin nollille [X] Pyörtynyt saunassa [ ] Valehdellut ikäsi [X] Sammunut julkiselle paikalle [ ] Juonut koivun mahlaa [ ] Ollut kaivamassa...
  2. P

    G: Ikäsi? Lapset? Lemmikit? Asunto?

    Ikä 38v. Lapsia asuu kotona kaksi (-98, -04). Yksi muuttanut jo omilleen. Kaksi koiraa ja kissa. Espoo, kerrostalossa asutaan, neliöitä 82.
  3. P

    Sunnuntain aamupala

    Kaksi mukillista kahvia.
  4. P

    Sunnuntain leipomuksia

    Amerikkalainen juustokakku meni just uuniin. Perhe kotiutumassa huomenna pohjanmaalta ja tytär pyysi että teen "kotiintulo kakun".
  5. P

    Missä iässä tulit äidiksi?

    Kun ensimmäinen lapsi syntyi olin 18v. Asuttiin Espoossa, ensimmäisessä yhteisessä kodissa joka oli kaksio ja vuokra-asunto. Työelämässä olin jo ollut. Auto oli. Ei lemmikkejä. Kihloissa oltiin. Toinen kun syntyi, olin 21v. Asuttiin edelleen samassa asunnossa kun ekan kanssa mutta muutettiin...
  6. P

    Minkäs rotuisia koiria palstalaisilla on?

    Kaksi seropinarttua.
  7. P

    Miksi olet kotona arkipäivänä?

    Kesäloma.
  8. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Mulle tämä oli ensimmäinen kerta. Siksi kyselenkin.
  9. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Työssäoppiminenkin arvioitu kolmikantaisesti. Osaa virheistä tapahtui myös topissa, opiskelija korjasi toimintaansa topin aikana. Ja palautetta annan aina aktiivisesti, niin positiivista kuin rakentavaa negatiivistakin. Ilmoitin hylkäämisestä ja perustelin päätökseni. Päätös hyväksytetty...
  10. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Mä kyllä tiedän, mitä työssäni tarkoittaa vaitiolovelvollisuus ja mitä se koskee. Mun viestistä tuskin selviää paikkakuntaa, työpaikkaa, henkilöllisyyttä, tutkinnonsuorittajan ikää, sukupuolta tms. sellaista asiaa joka voitaisiin liittää mihinkään.
  11. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Kiitos Tallu- linkistä. Koitin tietoa myös itse etsiä, mutten löytäny.
  12. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Sitä, että kuinka hän on päässyt näin pitkälle, ihmettelimme myös työyhteisössä. Puutteita kun oli ihan näistä perusasioista alkaen. Opettajan kanssa ei ollut mitään puhetta, että miten jatkossa edetään. Tuskin tulee meille enään, olen ainoa joka voi ottaa aikuisten suorituksia vastaan ja...
  13. P

    Lähihoitaja-tutkinnon tutkintosuorituksen hylkääminen. Mitä tapahtuu sen jälkeen?

    Minulla oli opiskelija suorittamassa (antamassa näyttöä) Lähihoitaja-tutkinnon viimeistä tutkintosuoritusta joka on hänellä vanhustyö. Tutkintosuoritus on mennyt alusta asti huonosti joten eilen, kolmantena tutkintonsuoritus päivänä, ilmoitin opiskelijalle että suoritus on hylätty. Opiskelijalla...
  14. P

    Kauppakassin sisältö -gallup

    -Kaksi pakettia Atrian kanan fileesuikaleita -Kaksi pussia Tagliatelle pastaa -Aurajuusto pala -Maalaislimppu -Sininen maito -Pisaratomaatti pkt -Kotimainen kurkku -Vihreä rypäle 500g -Tupakka aski -Muovikassi -Kissan ruokaa 4pss -Flora margariini -Flora ruokakerma
  15. P

    mitä vakuutuksia perheessäsi on?

    Autossa täyskasko, kotivakuutus, lemmikkieläinvakuutus, lapsilla tapaturmavakuutukset, matkavakuutukset ja asuntolainassa myös vakuutus. Kustannukset toista tonnia vuodessa muistaakseni.
  16. P

    G:Montako vuotta olette olleet yhdessä?montako lasta?

    19 vuotta yhdessä, lapsia kolme.
  17. P

    Kaupan kassat, miten olette mokanneet töissä?

    Ihan näitä perusjuttuja tullu mokattua, antanu väärin rahaa takaisin, lyönyt kappalemäärän väärin koneeseen jne. Olen myöskin ollut liikaa omissa ajatuksissani kassalla, kun piti välisumma sanoa, aloin puhumaan mustikkapiirakasta kun sitä ajattelin. Ja eräs asiakas osti naudan kieltä...
  18. P

    Lapseni motoriikan ja oppimisen ongelmat ahdistavat ja masentavat. Muita?

    Mun pojalla todettiin myös aikanaan päiväkodissa ongelmia hienomotoriikassa, karkeamotoriikassa, avarudellisessa hahmottamisessa, kuulun ymmärtämisessä jne. Lisäksi lapsella huono itsetunto ja vertaili itseänsä toisiin. Lasta kartoitettiin psykologin luona sekä toimintaterapiassa. Havaintojen...
  19. P

    Radiojuontajat

    Parhaat on Jaajo, Anni, Perälä ja Juha Vuorinen. Aamut on pelastettu kun Aamulypsy palasi radioon. Huonosta en osaa sanoa, kuuntelen radiota pääasiassa vain aamuisin.
  20. P

    Pääsettekö normaalisti facebookiin?

    Saunalahden sivuilla luki näin: Tiedotteet 15.02.2013 06:02 Tietoliikennehäiriö Elisan mobiiliverkon, sekä kiinteän verkon palveluissa 15.2.2013 klo 4:45 alkaen Elisan mobiiliverkon, sekä kiinteän verkon palveluissa esiintyy häiriöitä. Häiriöt ilmenevät osassa internet -sivuja siten...

Yhteistyössä