Hakutulokset

  1. E

    Hartiapistos

    Moi! Mulla on nyt parina päivänä ollut iltaisin ilkeä hartiapistos vasemmassa hartiassa, tuossa etupuolella. 15. raskausviikko siis on jo menossa, että KU:sta ei ole kyse. Tämä on sellainen lihaspistoksen tyylinen kipu. Onko kenelläkään ollut raskausaikana hartiapistoksia ja onko mikään...
  2. E

    Liikunta raskauden aikana

    Moi! Minkäslaisia kokemuksia ja tietoja teillä on liikunnasta raskauden aikana? Olen käynyt sellaisessa tanssillisessa jumpassa, jossa hypitään melko paljon. Nyt on menossa 16. raskausviikko ja vielä ei tee ollenkaan pahaa tuo 60 min hyppely. Mutta oliko se niin että sitä hyppelyä pitäisi...
  3. E

    Esikoishaaveiden taaperot

    Tällaista pinoa ei täällä vielä ole näkynyt, joten tässäpä ois. Tervetuloa. :)
  4. E

    hirvenlihaa vauvalle??

    Moi! Meillä on kohta 7kk ikäinen lapsonen joka syö jo melkein kaikkea mahdollista. Lihaa syönyt jo kohta 2 kk. Saatiin hirven keittolihaa, voinko antaa sitä lapselle? Ajattelin laittaa perunaa, porkkanaa, sipulia ja hirvenlihaa. Olis vähän niinkuin hirvikeittoa...
  5. E

    maitoallergiaako??

    Meidän tyttö on oksennellut koko ikänsä, on nyt 6kk. Tyttö oksentaa aina ruuan jälkeen, ei heti syötyä vaan noin tunnin päästä. Oli kyseessä sitten sose, maito, velli, omatekoinen sose, hedelmäsose tai marjasose. Eli ruualla ei ole merkitystä, oksennus tulee. Joskus enemmän jos on syönyt paljon...
  6. E

    ehkäisyrengas vai -laastari?

    Kas siinäpä kysymys.... Onko kokemuksia? :wave: kiitos. :D
  7. E

    mitä syksyn/talven vaatteita vauvalle?

    NIIN. :D Eli meillä on 4 kk vanha tyttö. Mitä vaatteita tuon ikäinen tarvitsee? Tarviiko kulutusta kestävää ja vedenpitävää haalaria talveksi? Pitääkö olla kengät? Vai riittääkö töppöset kun eihän tuo kävele vielä tänä talvena... Pitääkö olla sadevarusteet? Alkaa varmaan...
  8. E

    4kk uni

    Meidän 4 kk tyttö nukkuu paljon. Tiedänhän että vauvat nukkuvat eri määriä, mutta oon miettiny että onko ihan normaalia että tuo pieni jaksaa olla hereillä vain sen tunnin, puoltoista kerrallaan? Eli tyttö nukkuu 11-12 h yöunet ja monet päikkärit... yhteensä unta tulee noin 17 tuntia...
  9. E

    nickelodeon vai Sub Junior??

    Pohdiskellaan jonkun kanavapaketin hankkimista, mutta kumpi on parempi lastenkanava? Sub Junior vai Nickelodeon? Kokemuksia? =)
  10. E

    Positiivisia kokemuksia suunnitellusta sektiosta?

    Hei! Mulle ylläri-perätilan ja epäonnistuneen kääntöyrityksen seurauksena olis tulossa piakkoin suunniteltu sektio. Haluaisinkin nyt kuulla nimenomaan positiivisia kokemuksia sektiosta! Jännittää iso leikkaus ja toipuminen siitä... mutta ainakin tiedän ettei vauva mene yliajalle. ;)...
  11. E

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  12. E

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista! Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin...
  13. E

    vuosipäivä

    Tasan vuosi sitten, 31.1.2008 synnytin pienen poikavauvan raskausviikolla 20. Pieni Potter-oireyhtymää sairastava poika ei olisi selvinnyt tässä maailmassa. :'( Surua en enää tunne, mutta olo on haikea. Muistelen haikeudella ensimmäistä raskauttani ja poikaa, jonka olisi pitänyt olla...
  14. E

    käyttökokemuksia Emma Bestar -vaunuista!?

    Elikkä ensimmäiset vaunut olis hankinnassa pian, olen ajatellut Emma bestar -vaunuja, jotka vaikuttaa näpsäköiltä ja hinta/laatu suhteeltaan hyviltä... Onko kellään kokemuksia kyseisistä vaunuista? Hyviä tai huonoja käyttökokemuksia kuulisin mielelläni. :)
  15. E

    sikahyvä :)

    http://www.youtube.com/watch?v=lk5_OSsawz4 :laugh:
  16. E

    Vakuutus syntymättömälle lapselle?

    Hei kaikki! Olen tässä pohtinut että mistä kannattaisi ottaa vakuutus masuvauvalle kun se on vielä masussa... olen yrittänyt lukea vakuutusehtoja puolin ja toisin mutta en oikein pääse niistä selkoon. Niin ja kannattaako sellainen ottaa? Raskaus tyhmentää? Esimerkiksi Pohjolan...
  17. E

    Aaauuuuuuu!

    Poltin kielen kun join yskääni kuumaa hunajavettä.... :headwall:
  18. E

    yhdyssanahupia :)

    http://www.yhdyssanakuvia.com/2008/10/27/lapsivesiliukumaki/ :laugh: :laugh:
  19. E

    kotikonsteja närästykseen?

    Niin. Täällä närästää eikä ole närästyslääkkeitä kaapissa... :x Onko olemassa mitään kotikonsteja? =)
  20. E

    toispuoleiset kivut alkuraskaudessa!

    Hei kaikki! Minulla oli eilen illalla kovaa kipua oikealla alavatsalla, kipu kesti ehkä tunnin ajan ja se oli sykkivää ja viiltävää... pelästyin että olisko kyseessä kohdun ulkopuolinen raskaus, mutta neuvolasta sanottiin että jos olisi KU niin kipu tuntuisi koko ajan. Tämän lisäksi...

Yhteistyössä