Hakutulokset

  1. Teollisuuskypärä

    Te kaikki nyt joilla todettu raskausdiabetes,onko teillä näin?

    Raskausdiabeteksen oireet? - Plazan keskustelut ? Plaza Ku mulla on ollu jo pidemmän aikaa,oon vaa ihmetelly miks.En todellakaa oo mitenkää ees voinu kuvitella että liittys jotenki rd:n,eilen siis sain rd diagnoosin ja ku nyt netis selailin aiheeseen liittyviä juttuja ni törmäsin tähän..
  2. Teollisuuskypärä

    Lumilaudoista tietävät,ostoapua tarttis...

    Eli tytölle n.146 cm,aloittelija,paino n 40 kg...sen perusteella pitäs nyt lauta hommata =/ Onko niissä siis joku iety pituus mikä pitää olla,painoraja?Mä oon NIIN pihalla...
  3. Teollisuuskypärä

    mä en sit millää keksi mitä ruokaa sitä tekis tänää,ehdotuksia?

    Ei mitää kauheen vaikeeta ja pitkäkestoista et kerkee muutaki tekee... Kiitti...
  4. Teollisuuskypärä

    Suositelkaa kevyitä yhdistelmävaunuja,kiitos.

    Eli hakusessa olis kevyet ja näppärät työntää erilaisissa maastoissa,kävelen paljon koiran kanssa joten sen mukaan täytyy vaunut hommata.Oon vaa ihan pihalla ku malleja nii paljon..auttakkee =)
  5. Teollisuuskypärä

    Nyt kaikki hyvät ja huonot puolet yhdistelmävaunuistanne...

    Meillä olisi siis yhdistelmävaunujen osto edessä,vaikea ostos näyttäs olevan joten nyt kaikki kehumaan omiaan tai kertomaan huonoja puolia. Hinta,merkki myös. Kiitos paljon etukäteen =)
  6. Teollisuuskypärä

    höh...iloitkaa ny vähä mun kaa ku oon raskaana ja en haluu kertoo siit viel..

    kellekkää...sisko tietää mut en uskalla muille viel kertoo ku on riski et kesken menee...ja mä oon nii onnellinen ku puol vuotta yritetty...
  7. Teollisuuskypärä

    jesjesjes...raskaustesti näytti plussaa =)MUTTA....

    mites pitkäl mä nyt oon...vikat kuukautiset oli 20- 23.6.2011... edellinen raskaus oli reilu 10 v sit..tää lapsi olis todella toivottu =) Puol vuotta yritystä takana...
  8. Teollisuuskypärä

    Hääkutsuun teksti?Menimme maistraatissa viikko sit naimisiin mutta juhlat vasta heinäkuussa...

    miten järkevästi kutsua kirjoittaa???
  9. Teollisuuskypärä

    Olisko kellää GoJuttaGo dieettiohjeita?Se ruokapuoli riittäs.En löydä mistää sitä.

    Haluaisin kokeilla mut en löydä ohjeita,joku kiltti pliis =)
  10. Teollisuuskypärä

    Lidlin pullot ku ei kelpaa pullonpalautukseen muihin kauppoihin niin miten on Lidlistä ostettujen tölkkien laita?

    Mies rupes väittää et niist ei makseta panttii ku Lidlissä ja mä oon taas toista mieltä. Kertokaas te viisaammat miten on.
  11. Teollisuuskypärä

    mistä tollasii iterakkaita perse-einareita oikee sikiää???

    MIES!!!Taas tuli riitaa ja se käänsi kaiken mua vastaa.Ite oon menny itteeni ja tunnustanu muutaman asian joista voisin parantaa...mut tuo yks...siin ei oo muka mitää vikaa!Myöntäs ees yhden ku mä oon myöntäny jo 4!!!Mut ku ei!!!!!Luoja!Yritin taas tulla vastaan...turhaan..
  12. Teollisuuskypärä

    sialunssa,flunssa,nasunuha,H1N1...

    |O miks joka vuos ei oo samaa hysteriaa influenssan aikaa ku sama tauti periaattees... |O
  13. Teollisuuskypärä

    mistä ostitte hääpukunne?

    jamillanen oli ja paljo makso?
  14. Teollisuuskypärä

    uargh...huomen ois mummin 80 v synt...miehen kaa iso riita...

    mun pitäs kai antaa periks mut mu luonne ei anna periks pyytää anteeks ku syy ei oo mussa...pitää kai mennä synäreil suutuspäis...
  15. Teollisuuskypärä

    liian kiinni oleva mies...onko kellää?

    Mä oon nii kypsä!Rakastan miestäni mut en jaksa!!!Se roikkuu kokoajan kii mussa,mihinkää ei pääsis ilman sitä ja aina se on kotona ku mäki,tekee tyyliin kaiken peräs...argh!Tänää taas kilahdin sille,mä kaipaan omaa rauhaa,omia ysäviä,olla niiden ystävien kaa kahellee ilman ukkoo jne. yt nii...
  16. Teollisuuskypärä

    Te jotka karppaatte,kysymys!

    Mitä teidän päivän ruokailuun sit kuuluu? En siis kaipaa neuvoja et mitä saa syödä ja mitä ei,mietin vaan mitä muut syö päivässä? Kauan olette karpanneet ja onko paino pudonnut miten? Kiitos.

Yhteistyössä