Hakutulokset

  1. ädä

    työssä oppiminen..

    Työssä oppiminen alkaa maanantaina ja mua jännittää niin kauheesti!! en pysty ees keskittyyn koko vkonloppuun ku mietin vaan maanantaita :O
  2. ädä

    netistä vaatteita 140cm pojalle!!!

    kertokaas mistä löytyis makeita vaatteita meidän tokaluokkalaiselle =) kiitos!
  3. ädä

    ampiainen pisti lasta päähän

    Ampiainen pisti 4 v lastani päähän ja lapsi ei anna pitää siinä kylmää.. voiko asian antaa vain olla ja seurailla?
  4. ädä

    sisustus apua!!!

    antakaa vinkkejä!!! makkari kyseessä. Päätyseinä tummanvioletti, sitä seinää vasten sängynpääty jonka yläpuolella iso peili n.2m*1m. sängyssä valkoinen päiväpeitto ja päätyseinän väriset tyynyt. kalusteet, onks toi nyt mahongin väristä puuta. minkäväriset verhot ja tärkein! mikä väri ois hyvä...
  5. ädä

    mitäs ootte mieltä tästä laulajasta

    http://uk.youtube.com/watch?v=5U0vLeCA-m4 upeeta mielestäni =)
  6. ädä

    uusin profiilini

    nyt kun minulle opetettiin kuinka laitetaan noita hymiö jutskia niin uusin profiilini
  7. ädä

    tietääkö joku tän kappaleen

    laulajana helsinkiläinen joanna..soi suomipopilla ja varmaan muuallakin 2002 aika paljonkin meni jotenkin näin: lähellesi jään,loppuelämän ensimmäinen päivä on.pidä lujempaa... .. siis sävel soi mun päässä ja vaan noi pari hassua sanaa..ärsyttää kun soi vaan koko ajan enkä saa enempää...
  8. ädä

    vinkkejä etelän lomaa varten

    eli ollaan lähdössä kyprokselle 2 viikon päästä 4 lapsemme kanssa,emme ole ennen lasten kanssa käyneet missään ulkomaan reissulla ja valitettavasti lennotkin lähtee niin että joudumme kotoa lähtemään ajamaan kohti helsinkiä noin yhden aikaan yöllä..meillä lapset on 1v,3v,4v, ja 7v eli kuiteskin...
  9. ädä

    saman perheen lapset eri päiväkoteihin?

    laitoin huhtikuussa hakemukset 3 lapselleni(1v,3v,4v) päiväkotiin koska aloitan opiskeluni silloin. tänään päiväkodissa viedessäni todistusta kouluun pääsystä johtaja sanoi että 2 vanhinta menevät eripaikkaan kokonaan kuin nuorin jolle paikkaa siis ei ole edes järjestynyt vielä ja 2...
  10. ädä

    miten eroon v*itutuksesta??????????!!!!!!!!!!!!!!!

    mua siis ottaa ihan törkeesti päähän!!!!!!!!! käytiin viime viikolla kattoon yhtä IHANAA omakotitaloa joka oli vuokrattavana,ihastuin siihen täysin ja omistaja sitä meille jo lupailikin,parin vuoden päästä kun menen töihin olisi ollut mahdollisuus ostaa se,no määhän olin jo 100 kertaa...
  11. ädä

    tampereen terveydenhuolto-oppilaitos

    kuinkakohan monta opiskelupaikkaa on jaossa aikuisopiskelijoille per syksy?tietääkö kukaan?1 luokallinen? 2 luokallista?
  12. ädä

    lähihoitajat!!

    onko niissä soveltuvuuskokeissa vaikeita matikanlaskuja?esim murtolukuja tms.?vai minkälaisia laskuja siellä on?
  13. ädä

    opintotuki

    siis eikö opintotuessa oteta mitenkään huomioon onko lapsia 1 vai enemmän??kun sitä laskuria katoin niin eihän siinä ollenkaan ole kohtaa kuinka monta lasta on..
  14. ädä

    monilapsisen perheen lapset ovat häiriintyneitä koska jäävät liian vähälle huomioille..

    näin ilmoitti mieheni sisko eilen kun oltiin heidän sukulaisensa hautajaisissa..hänellä itsellään on yksi lapsi ja enempää eivät kuulemma halua.. luotteli syiksi mm että esimerkkejä on kun äiti ei jaksa potattaa vauvaansa kun on muuta tekemistä,teki mieli sanoa,mutten viittinyt että mun...
  15. ädä

    vauvakuume

    mull on niin suuri kaipuu taas kaikkeen raskauteen ja vauva aikaan jne että tuntuu ettei päässä pyöri mikään muu..näin yöllä unta et tein positiivisen testin ja olin ihan onnessani..kunnes heräsin ja tajusin et se oli vaan unta..miten päästä eroon tästä?tippa silmässä fiilistelen kaikenmaailman...
  16. ädä

    kuinka moni tuumainen pyörä 7-v pojalle??

    minkä kokoisia teidän lapsilla on?
  17. ädä

    sisustustarroja!!

    mistä sais??netin kautta tilattua??
  18. ädä

    olin torstaina leikkauksessa..

    ja tänään saanu lasten kanssa herätä seittemältä hoitaan niitä vaikka en sais ees nostella mitään ja yökin meni puoliks imettäessä.. :kieh: :kieh: mies nukkuu..!!!on se niin saakelin mukavaa että äiti ei jumalauta saa ees hieman rauhallisemmin ottaa vaikka per.kele on 30cm tikattua haavaa...
  19. ädä

    leikkaus ja kuukautiset..

    mulla on huomenna leikkaus missä mut nukutetaan,kestää noin 2 t.tänään alkoi menkat,saakohan sitä käyttää tampoonia vai tarviiko laittaa side?tietääkö kukaan?
  20. ädä

    paineentunne vatsassa

    mulla on ollu jo 3kk sellanen outo paineentunne alimman kulkiluun korkeudella mutta keskemmällä vastaa enemmän kuitenkin vasemmalla puolella..siis semmonen tunne kun siellä ois suurinpiirtein golf pallon kokonen joku patti,se ei kuitenkaan tunnu kun painelee eikä lääkärikään mitään tuntenut...

Yhteistyössä