Hakutulokset

  1. D

    Mitä nää tällaiset oudot aloitukset on?

    Kun palstalla ei ole kuin kaksi ketjua, ällöt mussut ja hutsuntussut? :o Siis miks ihmeessä ihmiset tekee muita aloituksia? :kieh:
  2. D

    Kertokaa, saako hoitovapaalla tehdä töitä?

    Kun tuosta yhdestä ketjusta sain sellaisen käsityksen. Miten ne työt tulee ilmoittaa ja miten vaikuttaa hoitotukeen?
  3. D

    Miten sen eilisen pojan kävi?

    Siinä ohjelmassa? Auttoivatko leikkaukset?
  4. D

    Onko mussuja paikalla?

    Olis kahvitauko kun pöpö nukahti! :heart:
  5. D

    Ihan kuin olisi sota syttynyt!

    Semmoinen pauke kuuluu ja välähtelee vaan. Joissain maissa tämmöinen on ihan arkipäivää, meillä onneksi vaan kerran vuodessa....kaikesta huolimatta, HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE ! Näin toivottaa Desdemona joka nyt sulkee koneen ja siirtyy sohvalle odottelemaan puoltayötä...ja sitten nukkumaan....
  6. D

    Aamukatse!

    Ookkona täällä?
  7. D

    Ajattelin huvittaa itseäni

    ...vielä niin kauan kuin tuo nöösi nukkuu ja vastata kaikkiin aloituksiin samalla tyylillä! Hih hih, vähänkö lapsettaa. :D ja vastauslauseeni on "jokainen tyylillään".
  8. D

    Millaisia miehenne ovat vauvanhoidossa?

    Pitääkö joka asia vääntää rautalangasta? Pitääkö ohjeistaa joka kerta asiat niinkuin ne ohjeistettaisiin ensimmäistä kertaa? Pitääkö itsestäänselvyydet kertoa? Mulla menee joskus hermot kun tuntuu niinkuin olis kaksi vauvaa talossa............ |O
  9. D

    TÄNÄÄN ON NORMAALI SUNNUNTAI JA KAUPAT AUKI!

    HUOMENNA voi olla toisin. :kieh:
  10. D

    Paljon maksaa autonpito?

    Kuin paljon siitä on kustannuksia?
  11. D

    Joko on ollut mussutusketju?

    :xmas: :wave:
  12. D

    Pesupähkinät

    Laitoin just koneellisen pyörimään ja kokeilen ekan kerran pesupähkinöitä. Kyllä niissä on ihmettelemistä, minulla ainakin! Saas nähdä millaista pyykkiä koneesta tulee! =)
  13. D

    Nonni! Nyt perse ylös ja hommiin!

    vauva nukahti vihdoin ja viimein ja sain hotkastua safkaa tässä samalla kun olin koneella. Nyt perse ylös ja vessan&saunan pesuun. Mun leppoisa joulusiivo sujuu hyvin eli huone/päivä. Tosin nyt meen aikataulusta edelle kun siivosin jo tänään makkarin.
  14. D

    MIKSI HOUSUVAIPOISSA ON SE TEIPPI TAKANA?

    Kertoisiko joku?
  15. D

    jopa ol reissu!

    Eilen erehdyttiin Selloon. Rattaita, vaunuja, setiä ja tätejä....ekan kerran hermostuin yhdelle kotkalle joka vihaisesti tuhahti kun ekaksi HÄN oli tunkenut tasan kiinni mun vaunuihin ja joutui sitten hieman siirtymään kun minä yritin alta pois. Sanoinkin että ANTEEKSI kun yritän tulla alta...
  16. D

    Mun täytyy taas palstailla

    Koska piltti meni unille ja olen jo siivonnut tämän päivän siivouksen. Eli nyt ei voi enää tehdä mitään ylimääräistä joten joudun palstailemaan ja syömään konvehteja.
  17. D

    Mun täytyy taas palstailla

    Koska piltti meni unille ja olen jo siivonnut tämän päivän siivouksen. Eli nyt ei voi enää tehdä mitään ylimääräistä joten joudun palstailemaan ja syömään konvehteja.
  18. D

    Homman nimihän on nyt se....

    Että teen leppoisaa siivousta, yks huone päivässä viikon ajan. No. Pitäis viedä matot partsille mutta vauva nukkuu makkarissa, missä siis on partsi. Eli ei voi viedä ettei herää. Takapihalle on taas turha lähteä kahta pientä mattoa raahaamaan JOTEN koska olen hyvä äiti enkä halua herättää...
  19. D

    V---U kun toi mies on tyhmä!

    Se on jollain ihme dieetillä. No ei siinä mitään, jos yrittää pudottaa painoa niin hieno homma ja tuen häntä siinä. Mutta kun se dieetti menee näin että se vetää niitä omia ruokiansa. Ok. Se ei syö karkkia eikä muitakaan herkkuja. Edelleen ok. Mutta kaljaa kyllä juo! Siksari keskiviikkona...
  20. D

    Desdemona toivottaa....

    Kaikille hyvää Joulunodotusta! Keskustelut ovat kulkeneet toisinaan pisteliäästikin ja on tullut päästeltyä sammakoita, puolin jos toisinkin. Välillä on kiehahdettu, suututtu, raivostuttu, ivailtu ja vaikka mitä....mutta se on elämää. Kaikille aurinkoista pakkaspäivää, piparintuoksua ja kulkusen...

Yhteistyössä