Millaisia miehenne ovat vauvanhoidossa?

Pitääkö joka asia vääntää rautalangasta? Pitääkö ohjeistaa joka kerta asiat niinkuin ne ohjeistettaisiin ensimmäistä kertaa? Pitääkö itsestäänselvyydet kertoa? Mulla menee joskus hermot kun tuntuu niinkuin olis kaksi vauvaa talossa............ |O
 
Meillä mies halusi alkuun opetella, ja kysyi neuvoja minulta. Sitten kun homma alkoi sujua, niin kaikki hoitotoimenpiteet kyllä suoritti kieli keskellä suuta, hyvin varmoin ottein.
Ja alusta asti meillä mies kylvetti tytön. Minä taisin kylvettää 2 kertaa...
 
Nojoo, nykyään ehkä hiukan paremmin, on siis kehittynyt. Ennen ei edes halunnut hoitaa, tai siis uskaltanut, ei luottanut itseensä siinä aiassa ollenkaan. Paskavaippaa ei edelleenkään vaihda, muutakuin äärimmäisen pakon edessä, ruokaa antaa, jos pyydän sen tekemään monesti. Leikkimisen hoitaa ihan itsestään. Hyvä edes näin. :)
 
pia
Hyvin osaa hoitaa :heart:
Meillä 3tyttöä, neljättä lasta odotan ja on ihan sormilla laskettavissa kerrat kun mä olen kylvettäny nuo tytöt vauvana :ashamed:
vaipanvaihdot ja muut hoitaa ihan ilman sanomista =)
 
vieras
Hyvin sujui, yhdessä opeteltiin alusta lähtien eli en ensin ominut vauvaa itselleni ja sitten ihmetellyt miksi isä ei osaa "itsestään selvyyksiä".

Jouduin verenpaineongelmien takia sairaalaan yhdeksi vuorokaudeksi vauvan ollessa noin viikon ikäinen. Isä pärjäsi vauvan kanssa kotona ihan hyvin ko. ajan :)

 
Hyvin sujuu, opetteli sairaalassa kylvettämään ja vaippaavaihtamaan.

Jotkut asiat sitten.. esim. olin äitini kanssa shoppailemassa ja soitin tulisiko mieheni myös kaupungille, et käydään porukalla syömässä. No mies sitten tuli pojun kans, vaippa oli vaihdettu ja kaikki tumput ja töppöset ja haalari puettu. Mut puolipotkareiden päältä ne housut oli unehtuneet...
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Pitääkö joka asia vääntää rautalangasta? Pitääkö ohjeistaa joka kerta asiat niinkuin ne ohjeistettaisiin ensimmäistä kertaa? Pitääkö itsestäänselvyydet kertoa? Mulla menee joskus hermot kun tuntuu niinkuin olis kaksi vauvaa talossa............ |O
Meillä juuri näin!!! Ja jatkunut jo neljä vuotta...

 
Muistan aina kun ensimmäinen lapsemme oli tai siis kotiuduttiin laitokselta niin sanoin meihelle sitten että nosta se siitä, tarkoitin siis vauvaa niin hän kysyi että miten :eek: :kieh: joo mutta ihan hyvin on hoitanut.
 

Yhteistyössä