Hakutulokset

  1. T

    Voi nolouksen nolous ja häpeä...

    Tönäsin tuolla kylällä jonkun mummelin vahingossa kumoon... :ashamed:
  2. T

    Isänpäivästä

    Mitä mä antaisin isänpäivälahjaks tolle ukolle ku meijän mukelo on vielä niin pieni ettei voi piirtää tai askarrella mitää... Ehdotuksii??
  3. T

    Hormonikierukasta

    Kuinka kauan teillä on tullut noita menkkakramppeja kierukan laiton jälkeen? Mulla on tullut niitä joka päivä ja kierukka ollut jo yli 2 viikkoa. Ohjeessa luki että kaksi viikkoa saattaa tulla noita kramppeja. Eli eikös kaiken järjen mukaan ne ois jo pitänyt loppu? Menee hermo kun joka päivä...
  4. T

    Mikähän tota mukeloo vaivaa

    Ei suostu syömään, itkee vaan ja syö kättään... Hirvee älämölö alkaa jos erehtyy ottamaan käden pois suusta... :headwall:
  5. T

    Dignoosia...? :)

    Vähän huolestuttaa ku alkaa pyörryttää tosi herkästi, ja ihan kunnolla, saa mennä istuun aina siks aikaa etten köpöile mitään... :ashamed: Mulle on laitettu kierukka n. 2vk sitte ja synnytyksestä on kulu kohta 3kk. Hemoglobiini oli ok tarkastuksessa. Se pyörrytys iskee aina ihan yhtäkkii...
  6. T

    Minkä ikäiselle vauvalle soseita?

    Niin, minkäs ikäselle vauvalle ootte alkanu antaa soseita?
  7. T

    Ääääääääääää

    Mulla on kurkku kipee ja nenä tukossa..... Byääääh. :( Ja tylsää kuten näkyy :D :laugh:
  8. T

    Mitä teidän vauvat osaa?

    Meidän tyttö, 2,5 kk, osaa kääntyä kyljelleen, jokeltelee vähän, hymyilee ja hakee kontaktia paljon! Laittakaa ikä, sukupuoli ja mitä "osaa" =)
  9. T

    Mun vauvalla on flunssa

    On vasta reilu parikuukautinen... Ei oo lämpöilyy eikä kuumetta mut räkänen on kun mikä... Ei kai tästä voi tulla mitään kamalia jälkitauteja? Kertokaas vähän vinkkejä pienen olon helpottamiseks..
  10. T

    Kertokaas nyt tosta kauhajoen ammuskelusta!

    Niin mitä missä häh...? Nyt vasta avasin telkkaa ja konetta ja tää netti taas jumittaa ni en pääse oikkee mihinkää tällä koneella...
  11. T

    Mun on nyt pakko kysyy...

    ..tai tuun muuten hulluks!! Mulla on kaulassa semmone pikkurillinpään kokone patti. Liikkuu kun liikuttelee. On ollut jo jokusen viikon... Ei oo pienentyny eikä suurentunu. Voisko olla rasvapatti?? Pelkään kauheesti ett se on jotai vakavaa... :( Aloin ihmettelee kun ei oo vielkään lähteny vekka...
  12. T

    Ei jumantsukka...

    Tein just testin ja siihen tuli hailakka haamu.. Esikoinen on vasta alle 2 kk... :o
  13. T

    Onko liikkeellä

    jotain räkätautia? Nenä vuotaa vähän ja keuhkoputki on kipee... :(
  14. T

    Vauvauinnista!

    Minkäikäisen vauvan voi viedä vauvauintiin? Missä olette käyneet uimassa? Kokemuksia kiitos! :)
  15. T

    Milloin vauva oppii nukkumaan koko yön heräämättä?

    Niin, millos teijän vauvat on oppinu? Mulla on kohta 2 kk ikäinen vauva ja heräilee 1-2 kertaa yössä, lievää koliikkiakin on...
  16. T

    Plustv:n maikkarin kanavat..

    Tietääkö kukaan miksei näy antennitalouksissa muita kun noi fakta, leffa, max ja juniori? Meinaako ne näyttää niitä muita kanavia ollenkaan?
  17. T

    Surkuttelen...

    Paha mieli kun kukaan ei enää pidä yhteyttä... Ite yritin aikani soitella, pyytää kahville ym. mut sit kyllästyin kun mä pidin vaan yksipuolisesti yhteyttä kavereihin... En viitti enää soitella kun ei kukaan oma-aloitteisesti ikinä soita mulle... Masentaa, kun vielä nää raskaushormonit pukkaa...
  18. T

    On se odottavan aika pitkä...

    Ei enää jaksais olla raskaana.. Laskettuun on aikaa pari viikkoo. Inhottaa olla näin iso ja vaivanen.. :( Haluisin vauvan jo syliin....
  19. T

    4D-ultra!!

    heipä hei! :) Odottelen junioria vkoilla 19+0. LA 19.7. Rakenneultra on reilun viikon päästä, jännittää!! :o Kyselisin 4D-ultrasta. Paljonko pitää itse maksaa siitä? Missä niitä tehdään? Mitä siinä tutkimuksessa tapahtuu? Kokemuksia saa kertoa. :) Asustelen Hyvinkäällä, sain sellasen...
  20. T

    Periytyvät sairaudet

    Mun lähisukulaisella on todettu paranoidinen skitsofrenia, niin mietin että saattaako se periytyä lapselleni? Itselläni ei tautia ole eikä lapsen isällä. Jos on periytyvä tauti, niin kuinka suuri mahdollisuus lapsellani on sairastua siihen?

Yhteistyössä