On se odottavan aika pitkä...

Oi, ota irti kaikki loppuraskaudesta! =)

Muistan oman loppuraskauteni ku eilisen, minäki kärsimättömänä ootin ja tein kaikkeni että vauva ois tullu pian.
Kun tyttö sit syntyi, mulle iski kaamee masis että nyt se raskaus on ohi!!! :'( ...enkä ollu älynny nauttia viimeisistä päivistä, ei mulla oo kuviakaan loppuraskaudesta! :(

Nyt harmittaa mielettömästi. Yritä nyt nauttia loppuajasta vaikka se raskasta onkin, rentoudu, levähdä ja valmistaudu tulevaan! =)
 
äiti täälläkin
Sinua sen enempää masentamatta, kaikkein pisimpiä on ne pari yli la menevää viikkoa...ja vielä helteellä. Kesä 2002 oli järkyttävän kuuma ainakin...
 
Pelottaa kauheesti että tää menee just mun tuurilla sen kaks viikkoo yli LA:n.

No, kai se on vaan "kärsittävä" kun niin kovasti tätä lasta haluttiin. (Ja haluttu on edelleen :) ) Ja yritetään nauttia tästä loppuajasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
kohtalontoveri :wave:
mulla on 10 päivää aikaa ja sitten käynnistellään. ei mene yli lasketun. mulla ei oikein enää muuta olekkaan kun vaivoja ja uniongelmia..
Voi, kohta saat nyytin kainaloon! Ihanaa :heart: Saako kysyä miks käynnistetään? Käynnistäisköhän ne meikäläisenkin synnytyksen.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:
Pelottaa kauheesti että tää menee just mun tuurilla sen kaks viikkoo yli LA:n.

No, kai se on vaan "kärsittävä" kun niin kovasti tätä lasta haluttiin. (Ja haluttu on edelleen :) ) Ja yritetään nauttia tästä loppuajasta...
Mulla on kaikki menneet yli, esikoinen viikon ja kaksi muuta 13 päivää :) Keskimmäinen syntyi 12.7.06 ja olihan olo tuskainen, kun oli kamalan kuuma, mutta siltikin se raskaana oleminen on vaan jotain niin ihanaa :heart: Mulla on vieläkin ikävä raskausmahaa, vaikka synnytyksestä on jo 6kk *huokaus*
 
Onks muilla muuten sellasta ongelmaa kun nukkuessa kipeytyy lonkat aina? Heräilen tunnin, parin välein siihen ett särkee ihan hirveesti sitä lonkkaa minkä päällä nukun. Ennen raskautta ei tällasta ollut...
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytti-:
Pelottaa kauheesti että tää menee just mun tuurilla sen kaks viikkoo yli LA:n.

No, kai se on vaan "kärsittävä" kun niin kovasti tätä lasta haluttiin. (Ja haluttu on edelleen :) ) Ja yritetään nauttia tästä loppuajasta...
Mulla on kaikki menneet yli, esikoinen viikon ja kaksi muuta 13 päivää :) Keskimmäinen syntyi 12.7.06 ja olihan olo tuskainen, kun oli kamalan kuuma, mutta siltikin se raskaana oleminen on vaan jotain niin ihanaa :heart: Mulla on vieläkin ikävä raskausmahaa, vaikka synnytyksestä on jo 6kk *huokaus*
Juu. Tuo raskauksien säännönmukainen ylimeneminen on kumma juttu. Minulla on aina ollut kellontarkat kuukautiset ja kierto 27 päivää. Silti minulla on mennyt 5 raskautta 10 - 15 päivää yli la ja osaa ollaan käynnistelty.Viimeisin raskaus jouduttiin käynnistämään viikko ennen la ja käynnistys kesti useita vuorokausia.
 
memmu
Joo, onhan se hyvä sanoo, että nauti nyt ja lepää... Mutta kun ei ne viimäset viikot ole kaikille niin herkkua. Mulla viimäset kaks viikkoo ton kakkosen kanssa oli sitä et en nukkunu juur ollenkaan kun ei saanut enää hyvää asentoa. Vatsa oli ummella kun vauva paino niin kovasti, mitään ei jaksanut, vitutti, väsytti ja vitutti vähän lisää... Nauti siinä sitten.

Mä olen aina ihnhonnu raskausaikaa ja odottanu sitä, kun saa taas olla oman vartalonsa valtias :)

Mutta juu, kyllä mäkin olen sitä mieltä, että ne yli menevät päivät on sitten niitä kaikkein pisimpiä... eka kun synty 3 päivää ennen laskettua niin ei ehtinyt huomaamaan mutta kun toka anto oottaa itteensä 3 päivää lasketunajan jälkeen niin alko jo siinä vaiheessa tuntumaan, ettei se tule koskaan ulos :)
 

Mutta juu, kyllä mäkin olen sitä mieltä, että ne yli menevät päivät on sitten niitä kaikkein pisimpiä... eka kun synty 3 päivää ennen laskettua niin ei ehtinyt huomaamaan mutta kun toka anto oottaa itteensä 3 päivää lasketunajan jälkeen niin alko jo siinä vaiheessa tuntumaan, ettei se tule koskaan ulos :) [/quote]

Musta tuntuu jo nyt tollaselta! :headwall:
 

Yhteistyössä