Hakutulokset

  1. L

    Avioero ja lapsen huoltajuussopimus??

    Ollaan miehen kanssa hakemassa avioeroa nyt ja mietin tässä, että miten tuossa lapsen huoltajuusasioissa täytyy toimia? Lastenvalvojalle kyllä jo soitin ajan, mutta se on 2,5 kuukauden päästä vasta ja sanoi, että voi perua jos itse päästään sopuun asiassa. Mutta jos siis sopuun päästään siitä...
  2. L

    Toimiiko muilla Sampon verkkopankki?

    Siinäpä se otsikossa olikin. Olen koittanut parina päivänä maksella nyt laskuja Sampon verkkopankissa, mutta eihän se perkele toimi taas! Kun pitäisi vahvistaa maksut, niin sivu ei vastaa ja mustana vaan on ruutu. :kieh: Onko muilla ollut ongelmia saman asian kanssa nyt? Kyllä jaksaa aina...
  3. L

    Mistä netistä farkkuja PITKILLÄ lahkeilla?

    Onko kenelläkään hyvää vinkkiä mistä löytyi farkkuja pitkillä lahkeilla? Tuumakoossa varmaan se 36 ja senteissä 90cm. Haluisi farkkuja uusia ostaa jostain, mutta kaikissa tuppaa olemaan aina liian lyhyet lahkeet, just jotain 86cm tms.
  4. L

    Mitkä D-vitamiinitipat sopi teidän vauvalle?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mitä d-vitamiinia olette vauvallenne antaneet? Mikä siis on sopinut masulle, eikä ole aiheuttanut ylimääräistä kitinää? Mitä merkkejä kokeilit ensin ja mikä ei sopinut? Tuntuu jotkut merkit nimittäin niin monella aiheuttavan vatsavaivoja, että kiinnostaa...
  5. L

    Muistutus! Koirat ja suklaa!

    Muistakaa näin Jouluna ihmiset, kun saatte suklaata lahjaksi, että pidätte ne poissa koirienne saatavilta! |O Meistä niin hyvä suklaa kun on koiralle myrkkyä.
  6. L

    Mitä 5-vuotiaalle joululahjaksi? Ideoita?

    Nyt pää lyö niin tyhjää lahjaideoiden kanssa, että kaivataan teidän apua. Olisiko siis hyviä lahjaideoita 5-vuotiaalle pojalle jouluksi? :whistle: Ei mitään leluja ihan kuitenkaan. Mieluummin vaikka jotain lautapeliä sitten jos jotain sellaista. Leluja kun tulee saamaan muutenkin niin paljon...
  7. L

    Manduca vai kantoliina? Kokemuksia kertokaa!

    Meillä on nyt 6vrk ikäinen vauva talossa ja olen miettinyt hommaavani sille joko manducan tai kantoliina, kuten esimerkiksi hug a bub liina. Ainut vaan en osaa yhtään päättää mitä tekisin ja kumman siis ostaisin? Tai oisko muita hyviä vaihtoehtoja? Kokemuksia siis kaivataan! :)
  8. L

    KYSissä synnyttäneiden kokemuksia?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että onko täällä minkä verran äitejä jotka synnyttäneet Kuopiossa KYSissä? :) Itselläni kohta siellä synnytys edessä ja olisi kiva kuulla kokemuksia, että millaista oli henkilökunta synnytysosastolla? Kuuntelivatko äitiäkin mielipiteissä yms? Kaikki...
  9. L

    Suosittele TEHOKASTA pölynimuria!

    Uuden imurin hommaaminen alkaisi olla ajankohtaista ja hakusessa olisi tosiaan tehokas imuri, millä lähtee pöly ja kunnolla. Etenkin kiinnostaa teidän imurisuositukset joilla eläimiä ja sitä karvaa riittää matoissa sekä sohvissa! Eli nyt vaan suosittelemaan hyväksi todettuja imureita mitä...
  10. L

    Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?

    Miten nykyisin tuntuu, että ihmiset keskittyy vaan valittamaan joka asiasta. Mikään ei ole hyvin, aina kaikki vaan tökkii. Kukaan ei saisi tehdä mitään, kun varmasti häiritsee jotakin. Tuntuu, että etsitään oikein asioita mistä saisi nyt jotain taas narista. :snotty: Jos ei muuta keksitä, niin...
  11. L

    Jotkut ne on niin sairaita ihmisiä! =( [Iltalehti juttu]

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810238474022_ul.shtml Hyi hitto! Tuli ihan kamala olo kun tuon luki. Todella paha olo naisen puolesta. :'(
  12. L

    Mitkä imetysliivit tukevia isoille rinnoille??

    Aloitanpas ihan aiheen tästä, että saisi mahdollisimman paljon kokemuksia imetysliiveistä. Alkaa tässä H-hetki lähestymään kovaa vauhtia ja olisi aika ostella imetysliivitkin tai paritkin. Olisi vaan kiva saada hieman suosituksia eri liiveistä mitä olette todenneet hyviksi? :) Ja etenkin siis...
  13. L

    Avaimet käteen talojen omistajia? Kustannukset?

    Jos täältä löytyy kansaa jotka on hommanneet omakotitalon avaimet käteen periaatteella, niin kiinnostaisi kuulla paljon on kustannukset olleet? Mikä talonvalmistaja? Paljon on kustannukset olleet taloineen, tontteineen, viemäreineen yms? Eriteltynä. Missäpäin vielä talo sijaitsee? Pelasiko...
  14. L

    mammavaatteet ja pitkät (yli 180cm pitkäsääret) odottajat?

    Nyt piti alkaa ihan kyselemään, että mistä te pitkäkoipiset odottajat löydätte mammahousuja missä tarpeeksi pitkiä lahkeita? :whistle: Itse olen siis 182cm pitkä ja sitä jalkaa löytyy, niin aika suppeata on valikoimat mammavaatteissa Kuopiossa ainakin. Kaikki housut on ihan liian lyhyitä jos...
  15. L

    Laskuja tulee ovista ja ikkunoista!

    Voi perkele tuota laskujen määrää!! :kieh: Aina kun saa maksettua pois, niin jo taas postilaatikkoon lisää tulee. Ja kaikki vaan kallistuu kokoajan, mutta ei palkka nouse vaikka mikä olisi. Puuh! Ruoka- ja bensalaskutkin menee jo pilvissä, kun hinnat vaan nousee kokoajan ja pakko hommailla jos...
  16. L

    Raskaana ulkomaille?

    En nyt löytänyt tälläistä aihetta äkkiä hakemalla, niin laitetaan uusi ihan. :) Eli ollaan lähdössä kesäkuussa Kyprokselle lomamatkalle ja silloin olen raskaana 15 viikolla. Olisi mukavaa saada hieman tietoa, että mitä kannattaa muistaa ottaa huomioon tuonne etelän lämpöön mennessä, kun on...
  17. L

    Suosittele gynekologia Kuopiosta?

    Pitäisi itselle varata aika gynekologilla käyntiin, mutta ei kamalasti ole kokemusta Kuopion yksityisistä gyneistä. Itse kun asustan täällä syrjäkylillä ja täällä gynenä toimivat ainoastaan terveyskeskuksen yleislekurit, niin ois mukavampi käydä enemmän hommaan erikoistuneella. :) Jos siis...
  18. L

    Milloin plussa tuli testiin? [Gallup]

    Yritin hakea vanhaa tälläistä aihetta, mun en löytänyt. Voin olla kyllä hieman sokeakin sen suhteen! :p Mutta olisi kiva kuulla missä vaiheessa kiertoa sait plussan testissä näkymään? Ja antoiko testi jossain vaiheessa vielä negaa joka muuttui vasta myöhemmin kierrossa plussaksi? Voi myös...
  19. L

    Olenko yksin tälläinen? (Pelkoa ja kuumeilua)

    Pakko on kirjoitella tänne ja kysellä onko muilla on/ollut samanlaisia oireita lapsia hankkiessa. Itse epäilen jo välillä olevani ainut joka jahkailee ja jahkailee asian kanssa. Ensin minuun iskee kamala vauvakuume, ajattelen kuinka kivaa olisi sellainen pikkuinen. Katson kaupassa vauvavaatteita...

Yhteistyössä