Hakutulokset

  1. noona80

    METSOLA, KORSO lähiseutu

    Kaipaisin kävelyseuraa ja kuntosaliseuraa (trendi fitness). Olen 26v äiti ja tytöt on 5v (hänelle myös leikkiseuraa kun kavereita ei ole lähellä) ja 11kk. Asutaan Metsolassa.
  2. noona80

    itä-vantaa, metsola

    Metsolaan ollaan juuri muutettu ja täältä ei ketään tunneta. seuraa olisi kiva saada. itse olen 25v ja lapset 5kk (12/05) ja toinen 5v (04/01). isäkin löytyy (35v). vanhempi neiti päivän tarhassa (klo 9-14) ja minä pienemmän kanssa tylsistyn kotona. jos asustelet lähettyvillä ja kaipaat päivisin...
  3. noona80

    Havukoski, itä-vantaa

    Äiti 25v, tytöt kohta 5v ja toinen 2kk. Kaipaamme seuraa. vanhempi neiti osan päivää tarhassa. Seuraa pihalle, shoppailemaan, kaupoissa muuten vaan pyörimiseen, mäccäriin tai muualle, kahvitteluun/teelle etc. laittakaa postia snupu@hotmail.com käyn harvoin täällä kurkkimassa joten postia...
  4. noona80

    pk-seutu

    Jään 25.11 äippälomalla ja päivät sen jälkeen tylsiä kun tyttö osapäiväsesti tarhassa. Ois kiva saada seuraa itselleni ja miksei myös tytölle (4v) sitten iltapäiväksi. Asutaan itä-vantaalla, Havukoskella. laittakaan yv:tä tai sähköpostia snupu@hotmail.com
  5. noona80

    HAVUKOSKI lähiympäristö

    Juuri havukoskelle muuttanut 25v äippä kaipaa seuraa. Tyttö 4v ja la 2.1.06
  6. noona80

    LA tammikuu 06

    muita joilla tammikuussa tai joulukuun lopussa LA. ois kiva vaihtaa kuulumisia. Itsellä la 2.1. uuden vuoden pilaaja olen kuulema :laugh: osoitteeni on: snupu@hotmail.com (sama toimii myös messengerissä)
  7. noona80

    vantaa havukoski ja lähiseutu

    Olen elokuun puolivälissä muuttamassa havukoskelle ja en sieltä todellakaan tunne ketään, enkä kauheesti seutuakaan tunne. Olisi mukava saada kavereita sieltäpäin. Itse olen pian 25v (vm 1980) ja tytsy vm 2001. Isukkikin löytyy vm 1970 ja masuasukin pitäis syntyä tammikuun alussa. Käyn vielä...
  8. noona80

    vantaa-havukoski ja lähiseutu

    Olen elokuun puolivälissä muuttamassa havukoskelle ja en sieltä todellakaan tunne ketään, enkä kauheesti seutuakaan tunne. Olisi mukava saada kavereita sieltäpäin. Itse olen pian 25v (vm 1980) ja tytsy vm 2001. Isukkikin löytyy vm 1970 ja masuasukin pitäis syntyä tammikuun alussa. Käyn vielä...
  9. noona80

    maili ja messengerkamuja

    täällä 24v äippä jolla 3v tyttö. kaipailen messenger ja mailikamuja. snupu@hotmail.com

Yhteistyössä