Hakutulokset

  1. kaalimaan vartija

    Pääkaupunkilaiset hoi!

    Kertokaas nyt missä on hyvät / parhaat "menopaikat" aikuisille bilettäjille? Missä entinen 90-luvun nuoriso oikein käy viihteellä nykyisin. Pääkaupunkiseudulla siis. ;) Tällaista aloin miettimään, kun eksyin youtubesta kuuntelemaan ysärimusaa... Ja kuten kysymyksestä voi päätellä niin en...
  2. kaalimaan vartija

    teko huoanneet

    Mulla on pistänyt silmään jo jonkin aikaa, että Dataa siirretään osoitteesta toiseen. MOnta kertaa päivän aikana. Onkohan sillä jotain ongelmia siellä kotiosoitteessa...? Onko sillä / niillä kaikki siellä kunnossa? Jotenkin olen todella huolestunut...
  3. kaalimaan vartija

    oppivelvollisuuden nostaminen vuodella

    Milloin astuu voimaan?? Esikoinen jo niin odottaa pääsevänsä lukioon ensi vuonna... ei kai "joudu" nyt vielä käymään 10-luokan ennen kuin pääsee jatko-opintoihin ??
  4. kaalimaan vartija

    Kylläpä mä odotankin huomista

    ja klo 18... Työt on loppu ja tietää, että seuraavana päivänä ei tartte takamustaan nostaa jos ei halua. Eikä kuunnella kenenkään huolia. Eikä revetä 15 paikkaan samaan aikaan. LOMA. Vaikka päivänkin. Ihanaa. ps. on ollut vähän raskaat pari viikkoa töissä.... huoh.
  5. kaalimaan vartija

    Kaikki, auttakaa! Mikä auttaa kielen kipuun ...

    Ja kyllä kyseessä lapsi jolta jäänyt kieli kiinni mattotelineeseen. Repäisi sen itse irti ennen kuin isä ehti apuun... Nyt kieli tuskallisen kipeä. Eli mikä auttaisi kipuun? Ja kokemuksia mitä lapsi voi syödä... Kova jäljillä olis mutta mikään ei mene alas.., ei leipä, puuro tai konvehfit...
  6. kaalimaan vartija

    Mitä eilen Espoossa??

    Hei tietääkö joku mitä eilen oli tapahtunut Espoossa?? Etsittiinkö jotain vai mikä poliisin erityisoperaatio oli eilen käynnissä... Poliiseja , niin sivareita kuin ihan virkapuvuissakin, pyöri hämmästyttävän paljon kaduilla. Ja näin illalla kuink aTapiolan suuntaan meni ainakin 2 autoa...
  7. kaalimaan vartija

    Turkulaiset HOI !!

    Millainen vuokratilanne on Turuss? Yksiöt tai kaksiot siis... Onko millaiset mahdollisuudet sieltä asuntoa saada... Missä hinnoissa pyörii... ja osaatteko alueita suositella.
  8. kaalimaan vartija

    Musiikkia nuoruusvuosilta... muutkin laittakaa muistoja/ linkkejä!

    Eilen intouduin kuuntelemaan vanhaa musiikkia nuoruus vuosilta.... Tämä oli kyllä I-H-A-N-A. :p Marky Mark And The Funky Bunch - Wildside (OFFICIAL VIDEO) - YouTube Muilla musiikki muistoja...?
  9. kaalimaan vartija

    Kirpparit pääkaupunkiseudulla... Tietäjät hoi!!

    Kirppari tietäjät. Minne kirpputorille pääkaupunkiseudulla kannattaa mennä myymään vaatteita.? Eli missä ne liikkuu parhaiten... Hietsu? Myyrmäki? Kyseessä lähinnä aikuisten vaatteet siis. Mietin veiskö omat vanhat hyvässä kunnossa olevat vaatteet kirpparille myyntiin vai sitten...
  10. kaalimaan vartija

    Rippilahja pojalle ?! Vinkkejä kaivataan!!!

    Auttakaa! Mitä viedä sukulaispojalle rippilahjaksi. Ei olla kovin läheisiä, joten ei harmainta aavistustakaan mistä tykkää / ei tykkää... tai mitä viedä. Koruja en sukalla viedä kun en tiedä käyttääkö sellaisia lainkaan... tai pitääkö niitä "homojen juttuina"....
  11. kaalimaan vartija

    Onko FOX-kanavalla netti-tv:tä?

    Tai siis voiko FOX-kanavan ohjelmia katsoa mistään netistä jälkikäteen kutene sim neloselta tai maikkarilta? Harmittaa kun jäi Walking dead väliin... :(
  12. kaalimaan vartija

    Kanavapaketit antennikoteihin

    Onko tosiaan noin älyttömän huono kanava tarjonta antennikoteihin kuin mitä olen ymmärtänty??? Eikö tosiaan voi ostaa esim discovery sciensiä?? Mitä kanavapaketteja teillä on? Ja onko muita tarjoajia kuin TV-viihde ja PlusTV?
  13. kaalimaan vartija

    Espoo ja Vantaa! Vuokra hinnat

    Lyhyt ja ytimekäs kysymys: Minkä hintaisia ovat kolmioden vuokrat Espoossa tai Vantaalla? Voiko tosiaan olla yli 1000e kuten katselin vuokraovesta!?
  14. kaalimaan vartija

    TEINITYTTÖJEN äidit OHOI!!

    ... tai miksei myös isät... ;) Kuinka moni on ottanut / aikoo ottaa tytölleen papillooma rokotteen? Tässä pohdin kuumeisesti pitäisikö vaiko ei... Oma tyttö nyt 13 ja kaipa se on nyt päätettävä otetaanko rokotus vai jätetäänkö ottamatta.... Noin ylipäänsä en haluaisi "turhia"...
  15. kaalimaan vartija

    Sterilisaatiosta

    Kertokaas tyhmälle, että kuinka kauan kestää, että sterilisaation saa (siis ekasta lääkärin tapaamisesta siihen että pääsee toimenpidepöydälle... ;) ) Erityisesti kaipailen kokemuksia espoosta, mutta myös muut kokemukset kelpaa :) Toinen kysymys on, että kuinkahan paljon mahtaisi maksaa...
  16. kaalimaan vartija

    Kuinka sosiaalisia teidän nuoret ovat ?

    olen pohtinut, että kuinka sosiaalisia nuoret nykyään ovat? Omallani on kavereita koulusta ja harrastuksesta ja sitten ihan muuta kautta saatuja kavereita. Mutta silti tuntuu valitsevan yksinolon ja oman itsensä seuran mieluiten. :O Miksi ihmeessä? Mieluiten tyttö ottaa käteensä...
  17. kaalimaan vartija

    Onko kukaan itse ostanut koulutaxi kyytiä lapselle?

    Jos olet niin mitä maksoi, ja missä päin Suomea tämä tapahtui.
  18. kaalimaan vartija

    Nyt täytyy kyllä tunnustaa,

    että tänään ei huvittaisi mennä yhtään töihin. :/ Ei sitten millään jaksaisi. Täytyy vielä lähteä heti alkajaisiksi tapaamaan asiakasta ja suhailemaan pitkin Helsinkiä. Mä niiiiin inhoan Helsingissä ajamista. Yritä sitten löytää jostain joku kiva parkkipaikka missä ei ole kenenkään tiellä eikä...
  19. kaalimaan vartija

    Apua pesukoneen valintaan

    Pesukoneen prkle levisi. Nyt olisi uuden oston paikka. Kivoja koneitahan on pilvin pimein.... mutta haluan kestävän koneen. Meillä pyöritetään paljon pyykkiä. Eli kone joutuu kovalle koetukselle. Jäin pohtimaan, että onko Mielen koneet vielä niin hyvä laatuisia ja kestäviä kuin...
  20. kaalimaan vartija

    Suositelkaa miniloma kohdetta Suomessa

    Antakaa neuvoja / suositelkaa pientä miniloma kohdetta Suomessa. Matkan kesto pari päivää.... Etelästä lähdetään, joten minnekään Lappiin asti ei haluta ajaa.... :) Oltaisiin menossa Pääsiäisen aikaan ja seurue on 2 aikuista +4 lasta ikähaarukalla 2-12. Missä olette olleet ja miten...

Yhteistyössä