Sterilisaatiosta

Kertokaas tyhmälle, että kuinka kauan kestää, että sterilisaation saa (siis ekasta lääkärin tapaamisesta siihen että pääsee toimenpidepöydälle... ;) ) Erityisesti kaipailen kokemuksia espoosta, mutta myös muut kokemukset kelpaa :)

Toinen kysymys on, että kuinkahan paljon mahtaisi maksaa yksityisellä ja saisiko sieltä nopeapaa....??
 
Mulla meni n. puoli vuotta. Mut mulle tehtiin se Essure, ja se piti tehdä olikohan se nyt 10 päivän sisällä menkkojen alkamisesta, ja kun ei ollut tarkkaa tietoa päivästä jolloin alkavat, niin jouduin sitten aina soittamaan oisko aikoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25049260:
Siis naiselle vai miehelle? Eikös se miehelle ole helpompi tehdä?
Me käytiin miehen kanssa samaan aikaan lääkärissä, aateltiin että se kumpi saa ekana ajan menee. Miehelle tuli vasta nyt aika toimenpiteeseen, yli vuosi lääkärissä käynnistä... Ja toi Essure oli kyllä niin helppo nakki, ei voi olla miehelle helpompaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25049260:
Siis naiselle vai miehelle? Eikös se miehelle ole helpompi tehdä?
Joo voi olla että on miehelle helpompaa tehdä ja mitä vielä.... mutta kun MÄ EN halua enää lapsia niin haluan sen itselleni. Mies voi tehdä itselleen saman jos haluaa. :D

Olen miettinyt myös tota essure menetelmää.... oliko millainen toimenpide..???? Jos Katherine vvielä linjoilla siis.... tai kokemukset muiltakin kelpaa :)
 
Joo voi olla että on miehelle helpompaa tehdä ja mitä vielä.... mutta kun MÄ EN halua enää lapsia niin haluan sen itselleni. Mies voi tehdä itselleen saman jos haluaa. :D

Olen miettinyt myös tota essure menetelmää.... oliko millainen toimenpide..???? Jos Katherine vvielä linjoilla siis.... tai kokemukset muiltakin kelpaa :)
Nopeasti ohi, eikä sattunut paria nipistystä enempää. Jälkikivut kesti toimenpide päivän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25049537:
Käsittääkseni yksityiseltä saa luvan helposti ja pääsee nopeasti. Varsinkin jos on 30 täyttänyt.
No tämä on sitten se suunnitelma nro 2 jos alkaa liikaa kestämään.... Kun en ole mikään maailman kärsivällisin ihminen. Ja ikää on reilusti yli 30 ja lapsiakin jo 4kpl. Eiköhän nämä nyt tässä ole. :)
 
No tämä on sitten se suunnitelma nro 2 jos alkaa liikaa kestämään.... Kun en ole mikään maailman kärsivällisin ihminen. Ja ikää on reilusti yli 30 ja lapsiakin jo 4kpl. Eiköhän nämä nyt tässä ole. :)
Mulla lapsia myös neljä ja ikää reilusti yli 30 (eli 40), "luvan" saaminen oli vaan papereiden täyttö. Jos sulla on esim. pillerit, tai muuten vaan tiiät kellon tarkkuudella koska menkat tulee, niin ei pitäis olla mikään ikuisuusprojekti ainakaan tuo Essure. Ja sen toisenhan voi tehdä koska vaan.
 

Yhteistyössä