Hakutulokset

  1. S

    En tiä, mut taas menee "vähän" huonosti.....

    ...vittu joo...oottelen vaan että sossu aukeis ja sais jotain selvää taas astioista.....prk.... :/
  2. S

    Mirena-kierukka ja masennus....

    ...onko kellään omakohtaisia kokemuksia...että näillä olis jotain tekemistä toistensa kanssa :/
  3. S

    Miksen mä saa nukuttua....

    nyt väsyttää ja sit kohta mennään typyn kanssa nukkuun ...mutta...mä herään varmasti noin 2-2 1/2 tunnin päästä....aina...ja sit jään pystyyn ja sit taas 2 tuntia unta...ja tollasta koko hiivatun päivän. Ollut nyt jo noin pari viikkoo ainakin. Saiskin nukkua yhden yön kokonaan. Vika EI ole typyssä.
  4. S

    Voinko syödä jugurttia...

    jonka päiväys on 8.8.2009...
  5. S

    Aha, palsta

    sitten nukahti. HÖH- :xmas:
  6. S

    Miten löytää

    itsestä ,itse kirjoitettu ketju??? Ei löytynyt haulla..hmm... :whistle:
  7. S

    Kun tuolla mettässä

    juoksee, tälläsellä helteellä, olis se nyt kohtuudella kiva, että löytäs edes vähän sieniä...mutta EI, niin EI |O :p
  8. S

    Onko kukaan löytänyt vielä sieniä

    Käytiin eilen typyn kanssa mettässä ja löydettiin vähän kanttarelleja ja karvarouskuja, molempia kastikkeellisen verran. Enemmän olis saanut olla, olenkohan mä liian aikasin liikkeellä???
  9. S

    Jos hankkii mokkulan tietokoneeseen...

    niin käykö se sama mokkula pöytäkoneeseen ja läppäriin. vai tarviiko molemmille olla oma??? :whistle:
  10. S

    Keittis hei........

    Olitko Hki-Vantaan lentoasemalla illalla 6.7. ????
  11. S

    Lähettäkää tänne pakkausintoa....

    tarttis pakata, mutta EI sitten yhtään kiinnosta...lähettäkääs vähän intoa ja pirteyttä tännepäin...KIITOS :hug: :flower:
  12. S

    Keittis hei....

    Mulla olis sulle lähettää pussillinen papuja....15 bean soup...kiinnostaako...straight from U.S.A :flower:
  13. S

    Pieni Sydän.....

    sulle on yv:tä :heart:
  14. S

    Huomenta...mulla on korvatulehdus tai vastaavaa ja EI oo kivaa.....

    ..ja en siis pysty nukkuun...ja aamulla ekana päivystykseen klo 08.00...että sellasta näin kuukauden tauon jälkeen |O :wave:
  15. S

    Mää lopetan palstailun....

    viimeistään keskiviikkona..mut luultavasti huomenillalla...nooh tuskin mua kukaan jää kaipaileen..mutta ilmoitin nyt kuitenkin...kerhossa tuun käymään ja katseleen kirppispuolelle...ehkä...joten heippa kaikille tutuille :wave: :hug: :flower:
  16. S

    *

    *
  17. S

    *

    ****
  18. S

    Mirena-kierukka ja rinnat

    Onko teillä muilla rintojen kasvua ja arkuutta...kierukan laiton jälkeen |O
  19. S

    Mulla on ongelma................

    siis mulla on todellinen ongelma....tyttö heräilee melkein JOKA yö ainakin kerran huutamaan...ja huutoa riittää noin tunnin verran....ja meillä nytkin ja eilen oli/on kylässä toinen tyttö kanssa ja tietysti riehuivat koko illan ja se luultavasti meni Minun tyttöni uniin...mutta huutaa siis...
  20. S

    Missä muualla sataa-------------LUNTA :o(

    juuh...heräilin tossa 4:n kieppeillä....ja katsoin ikkunasta ulos ja mitä himputtia...lunta on tulla tuiskuttanut koko yön ja maa ihan valkoisena ja yhä sitä tuiskuttaa :/ |O ...ja eipäs se IS:n paikallissää enään luvannutkaan sitä +16 astetta lauantaiksi :headwall: |O ....olis ollut NIIN...

Yhteistyössä