Hakutulokset

  1. Karkkinaama

    Paritaloasujat hoi?!!!

    Kertookaahan onko ollut jotain huonoja kokemuksia paritaloasumisesta.. itseä asumismuoto hiukka kiinnostaisi mutta onko siinä jotain riskejä tms odottamattomia juttuja mihin ei osaa varautua?!
  2. Karkkinaama

    Espritin vaatteista!

    Jos Espritin trikoopaidassa on niskalapussa kokomerkintä D (L), UK (L), I (XL), US (L), F (XL) niin onko koko meidän kokoluokituksessa L vai XL?
  3. Karkkinaama

    Te joilla on joskus ollut angiina!

    Onko ollu aina valkoiset peitteet nielussa?
  4. Karkkinaama

    Rintsikkakysymys?

    Eli mistä yleensä ostatte liivinne?
  5. Karkkinaama

    Omenakaurapaistos uunissa..

    nyt vaan kieli pitkällä odotellaan... :p =)
  6. Karkkinaama

    G: Mikä puhelin sulla on ?

    Mä ostin just Nokian supernovan..onhan toi vähä tollanen pulikka mut kai siihen tottuu..
  7. Karkkinaama

    Onks kellään nokian supernova- puhelinta?

    Sitä 7310? Onko minkälaisia kokemuksia??
  8. Karkkinaama

    Yes!!

    Poika 1v9kk, eilen otettiin yötutti pois, illalla huusi tunnin, sit nukahti, tänään huusi vaan puol tuntia ja sit nukahti, ehkä sit huomenna ei huuda yhtään?! =)
  9. Karkkinaama

    Hoi Nytkypylly ym!!

    Saitteko jo kengät te jotka tilasitte sieltä Ruotsista? Tänään tuli meidän kengät, ihan kotiovelle asti.. Olipa hienoja ja edullisia ennen kaikkea! =)
  10. Karkkinaama

    Eilisestä ale-ketjusta!!

    Tilasko kukaan muu kenkiä sieltä Ruåtsalaiselta sivustolta? Tässä nyt vaan ootellaan että ne kengät tulis että onko sopivia vai ei... =)
  11. Karkkinaama

    Kenkäapuja!!!

    Ostatteko lapselle pari numeroa suuremmat kengät ens talveks kun nyt? Entäs jos ostaa kevääks kenkiä nyt, riittääkö numeroo suuremmat ku talvikengän koko on nyt?! Mä onnistun aina ostamaan väärän kokoisia, sen takia en ole alesta oikein ostanut..
  12. Karkkinaama

    Meillä on kotona teatterikoululainen..

    ja ikää siis 1v9kk.. heittää sellaset tekoitkut ja irvistykset tilanteeseen kuin tilanteeseen. Selvää näyttelijäainesta. By-hy-hyyy-hyyy-hyyy..
  13. Karkkinaama

    Te kasarinuoret!

    Löysin kirjakaupasta Kasari-kirjan. Kertoo kasarileluista ym kasariin liittyvästä. Olisko hyvä joululahja sellaiselle joka on elänyt nuoruuttaan tuolloin? Ostin itselleniki tuon kirjan.. Oon siis kans kasarinuori.. =)
  14. Karkkinaama

    Käytetyistä lastenvaatteista?!

    Kuinka paljon voi pyytää isosta paperikassillisesta lastenvaatetta (vauvanvaatetta) kaikki käytettyjä, suurin osa hyväkuntoista. Tai normaalia kulumaa eli hieman nukkaa ym. Mukana pari kertaa käytetty reiman vauvatoppahaalari?
  15. Karkkinaama

    Mikä on lempileivoksenne?

    Mulla varmaan Bebe.. :p (justiin sellasta tässä parhaillaan pistän menemään..)
  16. Karkkinaama

    Kyssäri kaikille pienitissisille! Ja yli b-kupin omaavat, älkää vaivautuko!

    B) Eli miten pukeudutte yleensä? siis millä lailla voisi tuota etuvarustusta saada näyttämään isommalta? Kaikki vinkit kehiin, kiits! =)
  17. Karkkinaama

    Vielä työasiaa...

    Te jotka ette tee koulutustanne vastaavaa työtä, mitä sitten teette? Ja miksi?
  18. Karkkinaama

    Te jotka olette ollu työttömänä?

    Kuinka nopeasti olette löytäneet uutta työtä?
  19. Karkkinaama

    Kaikki pienituloiset huomio!

    Mistä ostatte lastenvaatteet ym? Jos kirpparia ei lasketa..
  20. Karkkinaama

    Onko jo joululahjat ostettu?

    Mulla on aika hyvässä mallissa.. ehkä jotain pientä vielä puuttuu..

Yhteistyössä