Kyssäri kaikille pienitissisille! Ja yli b-kupin omaavat, älkää vaivautuko!

vieras
Mä olen pienirintainen enkä kyllä yritä saada rintojani näyttämään suuremmilta. Minulla on kaunis sopusuhtainen vartalo ja hyvät sääret, korostan niitä. Tosin en ole koskaan halunnutkaan isoja rintoja, joten olen sinut sen kanssa.
 
Rukoilijasirkka
Tarviiko ne saada näyttämään isommalta?

Mä voin käyttää isoja kaula-aukkoja, koska pienet tissit pysyy liiveissä hyvin paikallaan. Mitään toppajuttuja en kyllä tykkää käyttää. Lindeksiltä ostin kivat liivit, semmoset 65 A kokoset, semmoset lasten vissiin.
 
*
Mulla ollut pienet rinnat aina ja en tykkää yhtään. Koska haluan itse vähän pistää toppausta niin ei luulis ketään haittaavan. Ihan sama kuin en tykkää rilleistä ja pidän piilareita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen pienirintainen enkä kyllä yritä saada rintojani näyttämään suuremmilta. Minulla on kaunis sopusuhtainen vartalo ja hyvät sääret, korostan niitä. Tosin en ole koskaan halunnutkaan isoja rintoja, joten olen sinut sen kanssa.
Joo, kyl mäki olen ollut asian kanssa suht sinut mutta nyt ku on kaks lasta synnytetty ja tuntuu että ne vähätkin ruppanat mitä oli ennen lapsia on vaan muisto enää..Jotenki se vaan masentaa ettei voi laittaa päällensä mitä huvittaa ku moni vaate vaatii yleensä jonkun näköistä varustusta että näyttäis hyvältä..
 
tyttöjen äiti
Mulla on normaalisti b-kuppi. Käytän push up-liivejä. Mul on rinnat viel kolmen lapsen jälkeenkin suht kiinteet. Koska olen hoikka, niin laitan kesäisin päälle topin. Kyl ne rinnat ihan hyvin erottuu, jos vyötärö on kapee ja on b-kuppi. En koskaan ole tuon isompia toivonut. Urheillessa olisivat vaan tiellä.
 
tyttöjen äiti
Ihan viel lisäisin tähän, et jos on kovin isot rinnat ja muuten hoikka, niin ei tahdo löytää istuvia vaatteita. Ainakaan näistä hm, lindex yms. ketjuista. Huomasin ite kun imetyksen jäliltä tissit oli viel liian isot, niin vaatteet ei mennyt rintojen kohalta kiinni, vaikka ois muuten olleet oikeen kokosia. Eli ei ne isot tissit mitään autuutta tuo. Paras vaan kun on suht. norm. kokoiset.
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Älä käytä v-kaulaaukkosia paitoja...
Suosi paitoja joissa on esim rypytystä rintojen kohalla...
Pöh! Isot V-aukot näyttää nimenomaan hyviltä pienien kiinteiden tissien kanssa.
Totta, Linnanjuhlissakin oli kaameen näköstä kun noi isotissiroikkurinnat käytti syviä kaula-aukkoja.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Nyt pitää kysyä ihan ulkopuolisena että miksi niiden pitäisi näyttää isommilta?
samaa mietin. Mulla on 85b. Ja en mä kyllä yritä saada niitä näyttämää isommilta. Olen tyytyväinen näin ja jos jollekkin ei kelpaa niin se on voi voi ja lämmintä leipää. Kyl ne mun miehelle maistuu ;)

 
mä tulin silti tänne kärkkymään!!! :wave:

poistuu paikalta...
sanoen..

musta ne on ihan nättejä.Ja iän myötä pienet on nätimmät..todellakin karseeta kun isot tissit ilman kunnon liivejä heiluu ja hytkyy..esim Linnan juhlissa!!

nyt poistun!! :wave:
 

Yhteistyössä