Hakutulokset

  1. röppö

    long time no see

    Heiii! Ihanaa huomenta kaikille! Pitkästä aikaa eksyin sivustolle ja aattelin tulla tervehtii.. (jos tääl enää on ketään tuttuja jotka muistaa)
  2. röppö

    Ketä hereillä vielä?

    Ketkä siis valvoo ja miksi? Eilen ja tänään pitkästä aikaa poikennut tänne, kun ei uni tuu synnytystä jännittäessä. :)
  3. röppö

    Isyyspakkaus

    Kuinka moi on askarrellut ja kerännyt tulevalle isille? Mitä sisälsi ja missä vaiheessa annoitte? Entäs tuleville isosiskoille? Ootteko tehneet saman sorttista? Itse ajattelin ja kerään ideoita.. Saa laittaa linkkejä nettisaiteille joista löytyis tutteja,pulloja yms mielellään huumori...
  4. röppö

    Mitä kuuluu?

    Tervehdys..oon vähän ollut kiireinen ja jäänyt palstailut.. Nyt kuitenkin eksyin tänne ja mullahan ei oo tänään kiire minnekkään joten.. Mitä kuuluu tyypit? Muistatteko te ees mua enää. :D Btw,meille on tulossa perheenlisäystä. :saint:
  5. röppö

    Syömishäiriö epäilyistä..

    Pöh.. Mua alkaa kyllästyttämään,kun muutama ihminen lähpiiristä kiinnittää mun painoon hirveästi huomiotaan ja nyt ovat alkaneet puhua syömishäiriöstä jne. Painan 56 kg ja pituutta on 162 cm joten ihan normi painoinen indeksinkin mukaan olen. Pitäisköhän mun sitten painaa minkä...
  6. röppö

    Kaahailu päiväs aikaan!!

    Mua niin kiehuttaa!! Ihmiset on niin samperin välinpitämättömiä.. Mikä ihme siinä on että just kortin saaneiden teinien pitää vetää sivuluisussa päivittäin tosta meidän ohi.. Eniten mua nyppii yks tietty auto,jonka omistajalla ei tunnu edes se kulkuneuvo pysyvän lapasessa,kun toistuvasti...
  7. röppö

    tietääkö kukaan..autopaikasta..

    Jos auto on parkissa kerrostalon mittaripaikalla ja kerrostalon katolta tipuu lumet auton päälle ja autoon tulee vahinkoja.. Kuka korvaa? Auton omistaja itse maksaa?
  8. röppö

    Heippa. :) Ketä paikalla?

    Miksi valvotte? Kuunteletteko musiikkia?Jos niin mitä? Itsellä sämpylätaikina kohoamassa... http://www.youtube.com/watch?v=hO_M2X4xvLc
  9. röppö

    Tänään :(

    tyttäremme olisi täyttänyt 6 kk. Itku tuli,kun aamulla tajusin asian. Sitä ennen olin ehtinyt juuri päivittää facebookkiin,kuinka olen hyvällä tuulella ja hyvä viikko tulossa. Voi sitä huonon omantunnon määrää..siitä,että olen edes hetkittäin iloinen,saati onnellinen.
  10. röppö

    Erilaiset äidit

    Kuka katsoi tänään jakson? Mitä olitte mieltä? Mun mielestä oli hyvä jakso ja omalla kohdalla herätti tuntemuksia paljon,koska muistutti mua niin paljon keskimmäisen lapseni odotuksesta jne. :)
  11. röppö

    Hyi hemmetti!Kyllä jotkut kehtaa..

    Facebookissa yksi ihminen on puinut eroaan julkisesti ja kertonut,että joutuvat muuttamaan asunnostaan pois luteiden takia. Myi sitten pokkana kirppariryhmässä sohvaansa sieltä lude kämpästä.:x Tosi kurjaa jos joku myy tietoisesti tollai tavaraa jonka ansiosta sitten ostajan koti on kohta...
  12. röppö

    Mistähän voisi johtua...?

    Mulle on alkanut ilmestyä mustelmia joka paikkaan vaikken ole kolhinut itseäni. Varsinkin polvien seudulle. Kannattaako huolestua?
  13. röppö

    Facebookissa kulkeva kysely,lapselle kysymyksiä äidistä. :)

    Kopioi viesti, kysy lapseltasi vastaukset ja kirjoita ne muistiin IHAN niinkuin ne sanottiin. Minäkin haluaisin kuulla vastaukset! VASTAAJANA tyttö 7 v 1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle? - Muistuttelee asioista joita pitää tehdä. 2.Mikä tekee äidin onnelliseksi? - Jos ollaa kilttei. 3...
  14. röppö

    Yötä kukkujat :)

    Ketäs täällä vielä kukkuu ja miksi noin? Mä en taaskaan saa unta,tekis mieli lähteä lenkille ja kohta se kai olis ihan aiheellista,kun retkahdin tekemään juusto sämpylän juuri.:kieh: Missä mun itsekuri on? Himputti sentäs. :D
  15. röppö

    Kysely :)

    Mikä paikkakunta? Onko lunta? Onko pakkasta? Mitä lapsilla päällä ulkona? Mitä itsellä päällä ulkona?
  16. röppö

    Hemmetin naapuri!!!!!!!!!!!!!!!

    Mä oon ennenkin avautunut täällä tosta mustalaisesta joka naapurissamme asuu!! Mulla on nyt mitta NIIN täynnä! Mä kävin tekee siitä valituksen vihdoista ja viimein,kun sen koirat alko paskomaan käytävään,eikä kukaan niitä siivonnut. Mulle sanottiin silloin isännöitsijän toimistossa,et se on...
  17. röppö

    rypsiporsaan fileeviipaleet

    ..valkosipuli-yrttipaistonapilla.. tms.. Onko jku ostanut? Mä ostin niitä vahingossa kolme pakettia. :D En nyt yhtään tiedä mitä niistä tekisin sitten. Ehdotuksia? :D
  18. röppö

    Kuinka monella on ollut hyvä vkl? :)

    Mitä olette puuhailleet? Mulla oli pitkästä aikaa aivan mahtava viikonloppu. :) Perjantaina sain leipomis vimman ja leivoin vaikka jos mitä ja saimme illalla ystäviä kahvittelemaan. Lauantaina meille tuli uusi auto ja illalla päästiin miehen kanssa kaksin ajelemaan ja saimme aikaa...
  19. röppö

    BB-Anne pelkää Tukiaista..

    Koska on tekstaillut,soitellut ja jutellut chatissa Arton kanssa.:D Jopa heidän häämatkansa aikana... Ja Tuksu on rikkonut Arton puhelimen luettuaan Annen lähettämiä viestejä.. Jokohan se Johanna kohta pääsis taloon..:whistle:
  20. röppö

    ihmettelyä kouluun ja oppituntiin liittyen

    Ekalla aloittaneen tytön mukana tuli viestiä opettajalta,että olisi hyvä jos oppilaat veisivät luokkaan mukin/juomapullon itsellee,ettei tarvitsisi ravata juomapisteellä käytävässä juomassa kesken tunnin,vaan voisi täyttää välitunnilla tai juuri ennen tuntia mukinsa/pullonsa.:O Onko muilla...

Yhteistyössä