Hakutulokset

  1. mööh

    Hellurei kaikki!

    Voi kiitos :love:
  2. mööh

    laittakaa kuvia lemmikeistä!

    Kaikissa meissä asuu pieni lehmä
  3. mööh

    Hellurei kaikki!

    Täällä taas! (y) Viimeksi olen näköjään kirjoitellut 2015. Ja kyllä on meno hiljentynyt siitä... o_O
  4. mööh

    laittakaa kuvia lemmikeistä!

    Muuuun rohviilikuvassa oon iha itte.
  5. mööh

    Mikä aiheuttaa mokomaa? Lapsen päässä...

    http://aijaa.com/QY63eG Siinä pitäis olla kuva yhestä.
  6. mööh

    Mikä aiheuttaa mokomaa? Lapsen päässä...

    Hikinäppyihin en usko. Täitä taas kävin syynäämässä, ne jyllää täällä nimittäin, mut en mitään löytänyt. Ei olla etelässä ja metässäkään ei oo käyty toviin hirvikärpäsiä houkuttelemassa. Ahistaa, ku oon jännänny niitä täitä jo niin paljon ja nyt sit tollasta. Mut eikö siellä jotain ylimääräistä...
  7. mööh

    Onko 1,5-vuotiaalla teippivaipat hankalat päiväkodissa??

    Meillä kans pyydettiin pelkkiä teippivaippoja päiväkotiin.
  8. mööh

    Mikä aiheuttaa mokomaa? Lapsen päässä...

    Punaisia näppyjä tullut taaperon päähän, jotka kutisee. Ensin oli pari, nyt muutaman päivän päästä jo usea. Onko joku ötökkä vielä pakkasista selvinnyt? Täitä en löytänyt päästä, eikä ne ilmeisesti tuollaisia näppyjä tee. Vähän niin kuin vesirokossa, ilman vesirakkulaa. Ja pipo kuitenkin ulkona...
  9. mööh

    Kajaanista/ lähialue hyvä ja edullinen majoitus yhdeksi yöksi?

    Siinähän se, vinkkejä!
  10. mööh

    Onko kellään kokemusta? Mikä mua vaivaa?

    En oo huomannut, että jonkun tietyn syömisen jälkeen tulisi. Aika tasaisesti syödään samaa pöperöä koko porukka. Töissäkin aina eväät kotoa. Ainut mikä juolahti mieleen on, että olimme huhtikuussa ulkomailla, jonka jälkeen tainnut oireet alkaa. Täytyypä varailla aikaa työterveyteen, jos joku...
  11. mööh

    Onko kellään kokemusta? Mikä mua vaivaa?

    Nyt jo kolmannen kerran oli kuume+oksentelu+ripuli reilun kuukauden väliajoin. Ei ole tarttunut muihin perheenjäseniin, joten perinteiseen mahatautiin en usko. Kuumetta ei muutoin ole ollut vuosiin. Ensin nousee kuume, siitä seuraavana päivänä/ samana iltana oksentelu ja loppuu ripuliin. Mitä...
  12. mööh

    Kuinkas moni teistä joskus juo viinaa ja silti ajaa autolla

    Eiiihh! Mäkin join viime marraskuussa ja joka päivä oon ajanu autolla. Ja vielä lapset kyydissä. :(
  13. mööh

    Raskausaikana vahva aavistus tulokkaan sukupuolesta - osuiko oikeaan?

    Mulla kaks samaa sukupuolta ja kolmatta odotan. Molemmista oli vahva tunne, joka osottautu oikeaks. Nyt oon "varma " et kolmaskin on samaa. En tiiä kyl vielä.
  14. mööh

    Korvien putkituksesta ja lääkekuureista kokemuksia???

    No jos nyt on toinen tulehdus puolen vuoden välein, niin ei kai ne silloin vielä putkita... Meillä oli monia tilehduksia muutaman kuukauden sisään, en enää muista montako. Putket on, ja nyt putkituksen jälkeen puolen vuoden sisään ollu varmaan kolme tai neljä tulehdusta. Paljon on helpottanu...
  15. mööh

    berberin/pco

    Onko niillä joku yhteys? Mulle kans tietoa!
  16. mööh

    En uskonut että meillekkin, mutta mutta

    No ei muuten ymmärrä. Vasta opettelee peruspyyntöjä, missä kenkä, hae kenkä lähetään ulos. Missä kirja, hae kirja luetaan. Ei tosiaan ymmärrä jos rupean paasaamaan miksi pitää juoda. Nippanappa ymmärtää kysymyksen otatko vettä, onko jano...
  17. mööh

    En uskonut että meillekkin, mutta mutta

    Kyllähän mä sen tiiän, mut murehdin silti. Normaalisti syö niin hyvin. Juonnin kanssa oon jo luovuttanu, viime toukokuusta ollut samanlaista. Odotan nyt vaan, että oppii ymmärtämään ja puhumaan kunnolla, niin voin kertoa, että maitoa pitää juoda. Nyt on annettu kalkkia tablettina.
  18. mööh

    En uskonut että meillekkin, mutta mutta

    Meillä syönti lakko vajaa kaks vuotiaalla neidillä. Nyt varmaan kuukauden elänyt jugurtilla, muroilla ja mehukeitolla. Aina ruokaa tarjotaan, säännöllinen ruokarytmi (ei napostelua) ja ennen syönyt kuin pieni possu kaikkea. Hoidossa kuitenkin syö hyvin, kotona ei juuri mitään. Mikä avuksi? Ei...
  19. mööh

    Mitä ihmettä teen pojan kanssa?

    D- vitamiinia saa, taas juttelin ennen nukkumaan menoa, ei kuulemma koulussa oo tapahtunu mitään. Itkun kanssa taas meni nukkumaan, eikä haluaisi huomenna kouluun. Normaalisti siellä tykkää kovin käydä. Laitoin nyt opellekkin viestiä, katotaan mitä hän sanoo.

Yhteistyössä