Raskausaikana vahva aavistus tulokkaan sukupuolesta - osuiko oikeaan?

  • Viestiketjun aloittaja saidi
  • Ensimmäinen viesti
saidi
Halusin vain kysellä kokemuksia :) Esikoisen kohdalla olin ihan varma sukupuolesta ja piti paikkansa. Toisen kohdalla en ollut niin varma, mutta aavistin ja piti paikkansa. Nyt mulla on tosi vahva aavistus jälleen, mutta mietin että tekeekö mieli kepposen, kun kaksi ensimmäistä ovat samaa sukupuolta ja nyt uskon odottavani toista sukupuolta :) Yritän hillitä itseni, mutta tuntuu niin luonnolliselta ajatus, että on eri sukupuolta. Hmm. Kokemuksia?
 
"123"
1. raskaudessa oli hyvin vahva aavistus, järkytyin suorastaan ultrassa, kun aavistus olikin väärä. 2. raskaudessa oli melko vahva aavistus, joka oli oikea, 3. raskaudessa olin sataprosenttisen varma sukupuolesta, ja oikeinhan se meni.
 
tunnustus
toivon tyttöä. poikakin on rakas ja tervetullut - meillä näitä ihania poikia vaan on jo useampi ennestään. en uskalla aavistella mitään - luulen että raskaus tuntuu nyt erilaiselta, on toisenlaisia oireita kuin aikaisemmin ja erilaisia mielitekoja.. mutta. ei niistä mitään voi päätellä. lisäksi kiinalainen syntymäkalenteri toisaalla kertoi että tulossa olisi nyt tyttö, mutta tämä kaksplussan kiinalainen taas ilmoittaa poikaa - ei niihinkään kaiketi voi " luottaa ".. noh, pianhan se selviää, kun vauva syntyy. meidän viimeinen vaippapeppu.
 
HippuTAR
Ekasta toivoin poikaa ->tyttö.
Tokasta olin varma et on tyttö ->poika.
Kolmannesta olin ihan varma et on tyttö, ihan viimesillä viikoilla ultrassa lekuri vahingos paljasti et tulossa on poika. Hetken meni aikaa sopeutua tietoon niin varma olin tytöstä ollut.
Neljännestä ei mitään vahvoja aavistuksia ollu mutta uumoilin poikaa ->tyttö tuli.
 
Kahdesta ensimmäisestä mulla oli hyvin vahvat tuntemukset ja tiedot, mitkä sitten paikkaansa pitivätkin eli poikia pukkas :)

Kolmas sitten oli aivan omaa luokkaansa eli ne mun tuntemukset ailahtelivat...mikä sitten sai ihan viime metreillä vahvistuksensa siitä, että nyt mennään kohti tuntematonta seikkailua. Tyttö tuli :)
 

Yhteistyössä