Hakutulokset

  1. T

    Mitä vaihtoehtoja on olemassa

    Jos on kaksi tietokonetta joita pidetään eri kerroksissa samassa asunnossa ja halutaan molempiin netti käyttö? Käytössä jokin ALSD(?)
  2. T

    Kamalan kalliit vuodevaatteet

    Hemmottelin eilen itseäni ja kävin ostamassa itselleni uusia alusvaatteita. sitten näin kodintekstiililiikkeen mainoksen jossa mainostettiin vuodevaatteita puoleen hintaan. Löysinkin ihanat pussilakana setit, päätin ostaa ne, enkä edes tajunnut katsoa hintaa. Kassalla olin ihan että :o...
  3. T

    kuopioon ikea

    ohos, eihän sen kannattanut kuopioon tulla? Ja nyt sitten tuleekin.... :o
  4. T

    Arvatkaa mitä tästä tulee

    Varhaiskaalia pienitään paloiksi "vanhaa" sipulia kuutioidaan jauhelihaa suolaa maustepippuria siirappia kaikki pannulle (ensin ruskistetaan jauheliha ja sipuli sitten sinne joukkoon muut aineet) nesteeksi vettä annetaan muhia mitä tästä tulee?
  5. T

    Tällä viikolla napsahtaa hyvin rahaa

    :D perjantaina tulee palkka + kesälomarahat ja luulen että tulee myös ykkösbonus seteli silloin (yleenssä aina tullut ennen jussia 15. päivän tiennoilla), tosin voi olla että menee ensi viikkoonkin tuon setelin tulo. Meinasin lähteä sohva kauppaan......ja sitten jos tehdään jonkinlainen...
  6. T

    Arvatkaa kellä eka loma päivä

    :D :wave: :D
  7. T

    Sain iloisen puhelun

    koululta (en meinannut millään uskoa että soittivat oikeaan numeroon: minulle oli myönnetty stipendi! En kyllä yhtään tiedä miksi, mutta raha tuli tosi tarpeeseen :D Menin kovin epäillen hakemaan sitä sanoinkin että ovat varmaan erehtyneet henkilöstä, vaan kyllä siinä luki minun nimi...
  8. T

    Käykö Lidlin lukijaan

    siruton pankkikortti? 3 kertaa olen yrittänyt maksaa siruttomalla kortilla ja aina työntävät siihen laitteeseen ja koskaan se ei ole käynyt? olen sit luullut että olen ylittänyt tilini vaan niin ei kuitenkaan ole? Muissa kaupoissa missä sirukortti lukija ja jos maksaa siruttomalla kortilla...
  9. T

    Nostan kaikki ketjut

    mitkä näkyy mun profiilissa ja mitkä olen tappannut :D Ei ole muutakaan tekemistä :D
  10. T

    itse tehty perunasalaatti, nam

    Keitettynä uusia perunoita, uutta sipulia varsineen, suolakurkkua, tilliä ja tällä kertaa lidlin remul. kastiketta (maustettua majoneesia) Aivan ihanaa :p :p :p :p :p
  11. T

    Kuinka moni menossa illalla kevät juhliin?

    :wave: Lapsen juhlat jossa hän esiintyy :D
  12. T

    Minkä kokoinen pyörä

    reilu 150cm kaverille? Onko 26" liian iso?
  13. T

    nakamura 26 tuumainen pyörä

    Mulla menee järki ton pojan pyörä asian kanssa. Kolme pyörää ollut "testiä" ja kaikki ollut :headwall: :headwall: :headwall: Nyt olisi myynnisä tuon merkkinen.. Onko kokemuksia? Millainen merkki?
  14. T

    Katsoiko kukaan toissa iltana elokuvaa (mielipidekysymys asiasta)

    joka kertoi perheellisestä vanhemmasta miehestä joka tunsi olevansa nainen? Mitä sanoisit jos miehesi ilmoittaisi haluavansa olla nainen (tosissaan) Haluaisi alkaa käyttämään naisten vaatteita, meikkeä, koruja. Haluaisi aloittaa hormoonihoidot, mennä sukupuoli vaihdos leikkaukseen? Mutta...
  15. T

    jaanuska

    Muistanko oikein te vuokraatte matkailuautoa?
  16. T

    olisiko kiva jos näkis kuinka moni on lukenut aloitukset

    Eli kun näkee montako vastausta tullut niin samalla näkisi moniko on lukenut aloituksen?
  17. T

    siivosin varastoa (sisältää kysymyksen)

    ja löysin avaamattoman paketin josta paljastui uusi kaasugrilli. Olin ensin että :o Sitten muistin etä viime syksynä ostettiin grilliloppuun myynistä viimeinen kaasugrilli joka saatiin tosi edullisesti. ei kasattu sitä enää syksyllä vaan lykättiin suoraan varastoon. Olipas kiva yllätys :D
  18. T

    jos vauvana ollut maitoallergia

    voiko se uusia tai tuleeko myöhemmällä iällä laktoosivaiva? Meillä 5-v:llä oli vauvana maitoallergia 2-v asti imetin, ei käynyt mikään maito. 3-v alettiin kokeilemaan maitoa ja ei tullut oireita. Nyt pidempään jo valittaa masua päivittäin, piereskelee pahan hajuisia paukkuja, saanut kuivaa...
  19. T

    NYT vasta TAJUSIN!!!!!

    :D :D :D :D :D Mitä toi G: tarkoittaa joidenkin kysymysten edessä :D :D :D :D
  20. T

    Minä ajattelin mennä tekemään rikosilmoituksen

    itsestäni. Vika on kyllä 2+:n

Yhteistyössä