Katsoiko kukaan toissa iltana elokuvaa (mielipidekysymys asiasta)

joka kertoi perheellisestä vanhemmasta miehestä joka tunsi olevansa nainen?

Mitä sanoisit jos miehesi ilmoittaisi haluavansa olla nainen (tosissaan)
Haluaisi alkaa käyttämään naisten vaatteita, meikkeä, koruja.
Haluaisi aloittaa hormoonihoidot, mennä sukupuoli vaihdos leikkaukseen?

Mutta haluaisi jatkaa eloaan sinun kanssasi? Rakastaisi sinua?
 
tuhlaajatytär
Katsoin, aika mielenkiintoinen aihe. Vaimo oli ihmeen ymmärtäväinen. Veikkaisin, että itse en henkisesti kestäisi, jos mies muuttaisi itsensä naiseksi. Varmaankin pysyttäisiin ystävinä, mutta ei avioparina.
 
En katsonut elokuvaa.

Vaikea sanoa, miten suhtautuisin, jos mies sanoisi, että tuntee olevansa nainen ja tahtoisi leikkauksen avukseen. Jo vaatteet ja meikit kyllä tuntuisivat aika isolta jutulta. Minä en oikeastaan osaa edes arvella miten suhtautuisin. Miten kävisi rakkauden tunteen. miten siinä elokuvassa kävi?
 
en tiedä...
en todellakaan tiedä...
mies kyllä sano että jos mä muuttuisin mieheksi niin hän lopettas suhteensa muhun..
mutta ulkonäköhän siinä muuttuu...ei se sisus...
sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin mikään muu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
en tiedä...
en todellakaan tiedä...
mies kyllä sano että jos mä muuttuisin mieheksi niin hän lopettas suhteensa muhun..
mutta ulkonäköhän siinä muuttuu...ei se sisus...
sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin mikään muu...
Kyllä siinä minusta muuttuu muutakin. Tai ihminen muuttuu siksi, millainen on tuntenut sisimmässään olevansakin, mutta ulkomuoto on ollut väärä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En katsonut elokuvaa.

Vaikea sanoa, miten suhtautuisin, jos mies sanoisi, että tuntee olevansa nainen ja tahtoisi leikkauksen avukseen. Jo vaatteet ja meikit kyllä tuntuisivat aika isolta jutulta. Minä en oikeastaan osaa edes arvella miten suhtautuisin. Miten kävisi rakkauden tunteen. miten siinä elokuvassa kävi?
vaimo ensin "heitti" miehen ulos, mutta antoi lopulta miehen tulla takain kotiin. Nukkuivat eri sängyssä kunnes lopulta laittoivat sängyt yhteen :)

oli tosi ymmärtäväinen ja suvaitsevainen vaimo
 
Tuhlaajatytär
Sisäinen kauneus on tärkeä, ja eihän rakkaus kuole.Elokuvassa mies oli menossa sukupuolenvaihdos leikkaukseen ja halusi elää naisen elämää........aikamoinen muutos parisuhteelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
en tiedä...
en todellakaan tiedä...
mies kyllä sano että jos mä muuttuisin mieheksi niin hän lopettas suhteensa muhun..
mutta ulkonäköhän siinä muuttuu...ei se sisus...
sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin mikään muu...
Kyllä siinä minusta muuttuu muutakin. Tai ihminen muuttuu siksi, millainen on tuntenut sisimmässään olevansakin, mutta ulkomuoto on ollut väärä.
Näin minustakin.. Itse en usko että enää pystyisin rakastamaan "toista" ihmistä, naista?
Ystävinä varmasti pysyttäis (jo lastenkin takia), vaan yhteiseloa en varmaan pystyisi jatkamaan avioparina
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatytär:
Sisäinen kauneus on tärkeä, ja eihän rakkaus kuole.Elokuvassa mies oli menossa sukupuolenvaihdos leikkaukseen ja halusi elää naisen elämää........aikamoinen muutos parisuhteelle.
Mutta siinähän itse pitäisi olla sitten kiinnnostunut naisesta jos avioliittoa jatkaa naisen kanssa...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja timantit:
vaimo ensin "heitti" miehen ulos, mutta antoi lopulta miehen tulla takain kotiin. Nukkuivat eri sängyssä kunnes lopulta laittoivat sängyt yhteen :)

oli tosi ymmärtäväinen ja suvaitsevainen vaimo
Voisin kuvitella, että olisin itsekin ymmärtäväinen ja suvaitsevainen, mutta jos ei olisi enää sitä miestä, vaan puolisona olisikin minulla nainen. Minä kuitenkin olen mennyt miehen kanssa naimisiin. Voisin kuvitella, että rakastaisin kyllä ihmisenä, mutta entä se puolisosuhde, seksuaalinen puoli. En tiedä tarpeeksi aiheesta, mutta kuvittelisin, ettei ihan helppo juttu. Ja onko sitä sitten itse naisena enää se toisen ihannepuoliso (jos nyt koskaan on sellainen ollutkaan) Muuttuuko se toisen tunne siitä, millaisen kumppanin tahtoo. Ilmeisesti en tiedä yhtään tarpeeksi tästä =)
 

Yhteistyössä