Hakutulokset

  1. OnnestaSoikeana

    Finswingers

    Kuinkas monelle tuttu foorumi vai oletko jopa jäsenenä? :D täällä yksi tunnustautuu... :p
  2. OnnestaSoikeana

    Huomenta!

    Huomenta! Pitää testata tätä sivua kirjautuneenakin =) Hymiöt on kyllä kiva saada käyttöön.... :D
  3. OnnestaSoikeana

    Korvaako kela aina yksityisellä ultrassa käynnistä osan vai

    ...ainoastaan "hyvällä syyllä"? KOvasti kiinnostais käydä rakenneultrassa yksityisellä, meillä kun ei täällä päin kunta ilmasiks järjestä, mut ne hinnat on aikamoisia...
  4. OnnestaSoikeana

    pikkuPIKKU bikinit :)

    Huomenta! Jokos te arvon äidit ja muutkin naiset olette kaivaneet bikinit kaapin säilöistä esille tulevaa kesää ajatellen?:) Ihanaa ajatella, et vielä jonkin aikaa, niin saa pihalla köllötellä vain bikineissä... toisin sanoen laittaa pihaa kuntoon :)
  5. OnnestaSoikeana

    tervetuloa.. :)

    Elikkäs kaikki kivat ihmiset ovat eritttäin tervetulleita täyttämään "postilaatikkoani".. se on täysin tyhjä :o uudet ystävät olisivat enemmän, kuin tervetulleita.. =)
  6. OnnestaSoikeana

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Olenko ainoa -79 täällä?
  7. OnnestaSoikeana

    Mese kavereita kaipailen ympäri Suomen!!

    Olen 27-vuotias 3 lapsen äiti Oulun alueelta. Lapsilla ikää 7v (poika), kohta 6v (tyttö) ja 1v (poika). Olisi mukava tutustua muihin perheisiin ympäri Suomen.Olen paljon yksin lasten kanssa kotona kun mies tekee pitkää päivää töissä! Laittakaas sähköpostia tulemaan niin kerron sit enemmän...
  8. OnnestaSoikeana

    VILJA ALLERGIAT?

    Kertokaa kaikki tästä. Epäilen että tytöllä olisi lehmänmaito allergian lisäksi...miten todettiin?mitä oireita?yms.yms
  9. OnnestaSoikeana

    posiolla

    onko posiolle pikku vauvan äitejä jota vois tavata? itse olen muuttanu Kemistä Posiolle ja en tunne täältä porukkaa niin olis kiva tutustua lapsi perheisiin.

Yhteistyössä