pikkuPIKKU bikinit :)

Huomenta! Jokos te arvon äidit ja muutkin naiset olette kaivaneet bikinit kaapin säilöistä esille tulevaa kesää ajatellen?:)

Ihanaa ajatella, et vielä jonkin aikaa, niin saa pihalla köllötellä vain bikineissä... toisin sanoen laittaa pihaa kuntoon :)
 
Kun tuo ulkomuoto ei ihan "Venusta" vastaa niin itse en pihan koristuseksi asetu....
Ylläni tullee olemaan vähän jämäkämpää kudetta, tuo piha kun vaatii vielä aikamoista mullassamöyrintää ja konttailua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 07:31 jänö kirjoitti:
Kun tuo ulkomuoto ei ihan "Venusta" vastaa niin itse en pihan koristuseksi asetu....
Ylläni tullee olemaan vähän jämäkämpää kudetta, tuo piha kun vaatii vielä aikamoista mullassamöyrintää ja konttailua.
:D Taitaa olla sama vika meikäläisellä :whistle:
 
Tottakai!

Olivat jo ensimmäisetä kertaa päälläkin huhtikuun loppupuolen helteillä...

Tänä keväänä tilasin upouudet valkoiset, joissa solmittavat pöksynsivut ja virkattua pintaa.

(ne eivät ehkä ole paras valinta puutarhatöihin)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 07:57 Candide kirjoitti:
Minulla on ollut elämässäni yhdet bikinit, aikuisena siis, en muista millaisia oli lapsena. Olen bikinivastainen persoona :D En muitten bikineitä vastusta, mutta itselleni en osaa sellaisia, minkäänlaisia pukea. :D
Ihmekös tuo.

Sinä olet karaissut itsesi sietämään kylmänkylmää märkää uimapuvunvatsaosaa talvellakin.

*hytisee jo ajatuksesta*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:02 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 07:57 Candide kirjoitti:
Minulla on ollut elämässäni yhdet bikinit, aikuisena siis, en muista millaisia oli lapsena. Olen bikinivastainen persoona :D En muitten bikineitä vastusta, mutta itselleni en osaa sellaisia, minkäänlaisia pukea. :D
Ihmekös tuo.

Sinä olet karaissut itsesi sietämään kylmänkylmää märkää uimapuvunvatsaosaa talvellakin.

*hytisee jo ajatuksesta*
Bikinit ovat kuulema paremmat avantoon, kuin kokouikkari, en ole vielä tohtiutunut kokeilemaan :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 00:00 juuei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 23:58 vieras kirjoitti:
Ilmastointiteipillä voi rakentaa mahtavat bikinit :wave: Sillä voi muovata ihrasta ties mitkä muodot ja kohotukset :whistle:
jepjep! Ja illemmalla saa karvanpoiston samaan hintaan... :LOL:
Aivan :LOL: tuota en tullutkaan ajatelluksi. Tänä kesänä sitä sitten säästää höylissä ja veetissäkin.. jiihaa B)
 

Yhteistyössä