Hakutulokset

  1. Jessiinah

    Onko täällä ollu keskustelua huomisesta kohun aiheuttaneesta Neljät Häät ohjelmasta?

    Huhhuh en kyllä tulis toimeen tämän Siskon kanssa :O
  2. Jessiinah

    Miten joku suostuu elämään näin sekaisessa asunnossa? :O

    Oli Coca-Colatölkki :) Todella sotkuista ja en viihtyisi itse noin mutta ei ainakaan kuvista huomannut että kauhean paskaista olisi. Minun huomioni herätti eniten oikeastaan sakset mitkä oli lapsen saatavilla...
  3. Jessiinah

    Kumman näistä kahdesta imurista ostaisitte?

    Okei kiitos paljon kaikille avusta:flower: Itsekkin tuota alempaa ajattelin tehojen takia mutta nyt kun on niiin "in" nuo pölypussittomat imurit niin miettisin myös ykkösvaihtoehtoa. Mutta kakkosvaihto meni tilaukseen! :)
  4. Jessiinah

    Kumman näistä kahdesta imurista ostaisitte?

    Nyt olis uuden imurin osto edessä ja mulla on kaksi vaihtoehtoa enkä osaa päättää/tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto. Eli vaihtoehdot on: Hoover RUSH: Hoover Rush TCR 4183 011 pölynimuri | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com tai Hoover SENSORY: NetAnttila - Hoover Sensory ts2051 011...
  5. Jessiinah

    linkkejä nätteihin mekkoihin??

    Nää tämmöset on aina niin vaikeita... Riippuu minkä mallinen ja kokoinen olet ja mikä on makusi. Mutta tässä muutama: Tulip Dress - Jeane Blush - Offwhite - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online Velvet Stud Dress - Aura Boutique - Nude - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM Muotia...
  6. Jessiinah

    Oletko joskus voittanut mitään?

    Kaksplussalta liput leffaan. The Voicen kilpailusta 70e kosmetiikkatuotepaketin. Suosikin nettikilpailusta shampoo+hoitoaine. Noi nyt ensimmäisenä tuli mieleen :D Niin ja pelikoneesta joskus 50e! Tosin pelannut ne takaisin moninkertaisena takaisin.... :D
  7. Jessiinah

    Missä sijaitsee Piispanristi?

    Ole hyvä ja kysy ihmeessä jos tarvitset tarkennusta, olen asunut Piispanristillä about 5 vuotta! :)
  8. Jessiinah

    Missä sijaitsee Piispanristi?

    On lähellä Turkua. Kaarinan ja Turun rajalla.
  9. Jessiinah

    Onkohan meidän kotivaa ássa jotain vikaa???

    Meidän vaa'assa ainakin on vikaa!! kesästä tullut 15 kiloa painoa?! Nojoo. Voi olla että teidän vaaka hiukan heittää mutta ei teidän tytölle ole välttämättä oikeastikkaan tullut paljon painoa puolessa vuodessa.
  10. Jessiinah

    Taas kirpparihinnoista kyselyä!

    Hyvät hinnat, ostaisin! :)
  11. Jessiinah

    Oletko tyytyväinen nykyiseen asumismuotoosi?

    Asuntoon olen tyytyväinen kaikinpuolin, sijainti voisi olla hiukan parempi.
  12. Jessiinah

    kuinka säilytät avatun pekonipaketin?

    Pakastepussiin laitan.
  13. Jessiinah

    Mitä ostaa äidille 60v lahjaksi?

    Lahjakortti hierojalla, kasvonaamioon tms.
  14. Jessiinah

    Aamupunnitus ja iloinen yllätys!

    Penni on miljoonan alku, kilo on tavoitteen on alku! Onnea ensimmäisten kilojen pudotuksesta ja tsemppiä jatkoon:flower:
  15. Jessiinah

    Auttakee nimiasiassa

    Karolus Kamilla Kasperi Karola
  16. Jessiinah

    minkä ikäisenä lapsi mukaan tekemään lihapullia??

    Kyllä meillä 3v auttaa ruoan teossa aina silloin kuin kiinnostusta on. Myös lihapullataikinaa on tehnyt mun kanssa ja aluksi kun kertoi ettei sitä voi syödä niin ei ole edes yrittänyt maistaa.
  17. Jessiinah

    sivut joilla käytte ensimmäisenä aamulla?

    Facebook, amppari ja joskus kaksplus.
  18. Jessiinah

    Perjantain gallup: Mitä tuumit sellaisista asioista kuin...

    1. kahvi? Yök, pahaa. 2. kissat? Olen nyt varmaan elämäni pisimmän ajan ollut ilman kissaa (n. puoli vuotta) ja en tiedä kauanko kestän enään ilman. 3. pyöräily? Paras muoto liikunnalle, rakastan. 4. avantouinti? Ei mun juttu. 5. saunominen? En ole mikään saunojatyyppi mutta joskus ihan...

Yhteistyössä