Hakutulokset

  1. J

    Sohvaset-lastenohjelma

    Olenko ainoa, jota tää ärsyttää niin suunnattomasti että on pakko poistua paikalta? Tosin ei tota lapsestkaan meillä jaksa katsoa...
  2. J

    Silja line lasten kanssa?

    Me ollaan aina oikeastaan käyty viikkarilla, mutta nyt kun on jo 3 lasta niin kiinnitti huomiota noihin perhehytteihin. Ne olis niin paljon kivemmat. Monet on kuitenkin haukkuneet Siljan ruokia. Mitäs sanotte onko noin? Lapset on niin pieniä, että buffassa syöttäisiin samoin aamupala olis se...
  3. J

    Neljän tähden illallinen.

    Oi kun kävi ärsyttävän toi mikä lie tyyppi Sami joka antoi vaan 1p että ite voittas. Mikä mulkku. Ei mulla muuta :D
  4. J

    Iltäpäiväkerhot Espoossa APUA!

    Aloin täyttämään ekaluokkalaisen iltapäiväkerhohakemusta ja mistään ei ilmene pitääkö huoltajan hakea lapsi kerhosta. Missään papereissa nettisivuilla tai missään ei sanota asiasta yhtään mitään. Jos näin on että lapsi pitää hakea, emme voi ottaa paikkaa vastaan. Mies tekee kolmivuorotyötä...
  5. J

    Bob <3

    Tuo suurimman pudottanut Bob on kyllä niin ihana. Niin laittaisin.
  6. J

    KALLE

    Oi se oli Kalle!
  7. J

    10 kirjaa vallasta

    Mä tykkään kovasti tosta joka kesäisestä 10 kirjaa sarjasta. Kärpästen herra on loistava kirja. Mutta minusta on kyllä aika paksua väittää kuten Heidi Hautala ja Anna kortelainen että jos saarella olisi ollut poikien sijaan tyttöjä tuollaista ei olisi tapahtunut. Että olisi vallinnut...
  8. J

    Apua karitsanpaistin paistoajan kanssa.

    Tultiin mökille pääsiäisen viettoon ja minä pöljä jätin paistomittarin kotiin. Huomenna pitäis paistaa 1,5-2kg karitsanpaisti joka nyt on punaviini marinadissa. Osaisiko joku auttaa paistoajan arvioinnissa. Kaikissa resepteistä jotka netistä löysin oli vaan paistin sisälämpötila mainittu...
  9. J

    Satuhäät 26.3.

    Melko mielenkiintoista 0_o
  10. J

    Pääsenkö lentokoneeseen "mato" paplarit päässä?

    Osaisiko joku auttaa :) eli mulla on aamulla lento Englantiin jossa illalla ystävän häät. En pysty lähtemään aikaisemmin joten ajattelin kietasta mato paplarit edellisenä iltana päähän ja lentää niin. Pysyy paremmin järjestyksessä niin eikä rähjääny matkalla. Nyt vaan mietin että pääsenkö läpi...
  11. J

    Kotikatu kysymys.

    Miksi toi Eeva puolustaa raiskaajaa ja käy vielä haukkumassa uhrin?
  12. J

    Miksi Galaxi ohjelma koululaisille tulee arkiaamuisin?

    Siis miten tää tulee arkisinkin? Eikös koululaisten pitäis olla koulussa tähän aikaan?
  13. J

    Miksi en pääse lukemaan kaikkia keskusteluja?

    Olen suht uusi ja käyny aika harvoin, niin en ihan kaikkia kommervenkkejä tiedä:) Miksi kun yritän avata joitain keskusteluja tulee teksti. Jontriplet sinulla ei ole oikeutta lukea tätä tms.?
  14. J

    Valitsisitko Bobin vai Jilianin treenariksi?

    Mä ottaisin Jilianin. Mä tarttisin just tommosen tiukan ilkeän piiskaajaan.
  15. J

    Karavaanarit ohjelmasta

    Miten toi yks perhe sai porttikiellon sinne isolle leirintäalueelle? metelin takia? Ihan normaalia lapsiperheen touhuahan toi on. Eikä ne vanhemmatkaan mitään känniörveltänyt. Onks Saksassa oikeesti noin tiukka meininki nois leirintäalueilla. Kun ite olen Saksassa tottunut tosi rentoon...
  16. J

    Mitä tapahtui matkaoppaissa?

    Aloin katsomaan kesken. Mikä toi kuolemantapaus juttu on?
  17. J

    Osaako kukaan kertoa Kööpenhaminan lentokentästä?

    hei Osaisko kukaan kertoa sen veraan köpiksen kentältä, että ovatko kaupat ennen vai jälkeen check iniä. TErminal 2 ja 3 oli paljon kauppoja mm. Legon liike. kun ainakin Munchenin kentällä ostospuoli oli ennen check iniä. sen jälkeen ei ollut enää mitään. Hesassa taas on päinvastoin...
  18. J

    MITÄ toi lapsi sano äsken pikkukakkosessa???

    sanoiko se, että sen lampaat KUSET leviää pitkin lattiaa???:laugh::laugh::laugh::laugh:
  19. J

    Kysymys Tiina Jylhästä ja Martiina Aitolehdestä

    Nyt kun katoin molempien reality sarjoja. Eikös ne ole kumpikin ihan konkursissa ja hirveitä summia ulosotossa? Kyn nuissa sarjoissa ainakin eletään luksuselämää, ja shoppaillaan autoja ja tosi kalliita merkkituotteita tosta vaan. Mietin vaan et miten on mahdollista vaan jatkaa ja jatkaa...
  20. J

    Kertokaa kokemuksia Ikaalisten kylpylästä

    Lasten kanssa ollaan menossa v.lopuksi. ( 5v ja 2x3v kertokaa esim. ravintoloista, buffeesta jne. kun netti sivut oli ihan onnettomat : / kiitos

Yhteistyössä