Hakutulokset

  1. K

    onkos täällä ketään kaakkois-suomen kulmilta lähössä Rihannan keikalle?

    siinähän se kyssä olikin...saattaa olla et mulla jää 3 lippua käyttämättä et jos joku halua lunastaa..koitetaan tässä vielä kyytiä saada, mut jos ei onnistu ni eteenpäin lähtee:whistle:
  2. K

    maitoallergia ja atooppinen ihottuma

    Tytöllä on ollut atooppista ihottumaa jo kauan (lapsi nyt 3,5v.) ja nyt käskettiin lääkärin toimesta kokeilemaan muutama kuukausi maidotonta ruokavaliota..tässä on hirveesti uuden oppimista..luin että esim. proteiinia sisältävät tuotteet pitää jättää pois..(paitsi kala ja liha) mutta siis...
  3. K

    tartteis kakku vinkkejä :)

    pitäs leipoa jälleen tytölle synttärikakku ja ajattelin tällä kertaa kokeilla marsipaania..sitä en ole aikasemmin laittanut.joku jo kertoi että kakku tehtäs muuten normaalisti kermavaahtoineen ja sitte päälle kaulittu marsipaani...eihän se kermis sieltä tursuile leikatessa? :D ja sitte jos...
  4. K

    Voiko miehiin luottaa?

    oon tässä nyt ollut sinkkuna 4-5kk ja huomannu tällasen ikävän asian, kun varatut miehet kehtaa pyydellä ulos :o kymmenen mestä ja kahdeksan heistä varattu..musta tää on aika surullista.in vaan ,että voiko sitä ite enään luottaa mieheen jos vastaan tulee sellanen jonka kanssa vois suhdetta...
  5. K

    ennustajaa!!!tahtoisin kiittää sua

    ainakin mulle ennustetut asiat meni juuri niinkuin sanoit :flower: :) kiittää ja kumartaa
  6. K

    voi halvattu...hirvee vauvakuume

    :ashamed: ihan kauhee kertakaikkiaan..ihan kauheeta.ja mä niin luulin et ei mulle tulis, mut kuin kävi :o kuumeilen niin kovasti et kohta varmaan olen valeraskaana...ei vaan tähän väliin pysty kun just alotan opinnot 1,5 vuodeks ni pitäis saada ne jaloista ensin pois... esikoinenkin täytti 2...
  7. K

    kakkuun muumin kuva..apuja kaivataan

    miten saa kakkuun ylipäätänsä mitään kuvaa? jotkut puhuu että piirtämällä :o kakkuja olen tehnyt, mutta en ole uskaltanut kokeilla sellasta mihin tulis joku kuva.marsipaanista en ala kasaamaan mitään tai sitä ei kukaan tunnista muumiksi :D :D muumit olis siis pikku neidin toive aihe.jos...
  8. K

    glögin makuinen omenasiideri

    kuin moni maistanut jo??ihan hemmetin hyvää :D :p :p
  9. K

    lapsen silmätulehdus

    hittolainen että piti silmätulehdus pamahtaa tytölle juuri kun oltais tavattu pitkästä aikaa sukulaisia, jotka asuu kaukana :( :( :( eikö olekin herkästi tarttuva?silmätippoja eilisestä annettu (mikä onkin hiton hankalaa 2 veelle)
  10. K

    uusi firefox

    on kyllä niiiiin paska että |O |O en saa tyhjennettyä sivuhistoriaa niinkuin ennen.siis tyhjentää kaikki tai ei mitään kun haluisin vain muutaman pois...
  11. K

    grimas meikit,kellään kokemuksia mielipiteitä?

    :D mielipiteitä...
  12. K

    monella tämä on pitänyt paikkansa?

    löysin tällaisen testin ja mun kohdalla piti paikkansa, samoin mun kaverin :D onko muita?leikkimielinenhän tämä on.huom hedelmöitys ajankohdan mukaan menee. http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html
  13. K

    kun ei vaan jaksa

    siis mulla hirvee flunssa päällä, kuumetta,keuhkot tulee pihalle..prkl |O |O ja muksu hyppii minkä ehtii.ääntä ei enää kurkusta irtoo tän huutamisen jälkee.Mä niiin vihaan flunssaa |O
  14. K

    mä vihaan flunssaa

    |O voi itkun itku.menny koko yö tukkosena prkl!!yritän lipittää teetä valkosipulilla :x kellään terhakoita flunssan karkotus ideoita? :whistle:
  15. K

    Lomailua

    Ihanaa nyt alko reilun viikon mittanen loma meillä :D mulla kun tuo kesäloma oli jo toukokuussa :o meinasin lähteä tytön kanssa (1,9v) uimaan.saa nähdä miten tuon uhmaajan kanssa menee kun ei olla oikein uimahallista käyty :whistle:
  16. K

    uhmaikääkö?

    tai siis uhmahan tähän taloon on jo laskeutunut, mutta siis likka on aina tähän asti nukkunut omassa huoneessa mukisematta ja ilman mitään vastaan panemisia.no eilen tuli joku ihme käännös tähänkin asiaan...päikkäreiltä nous jo alle tunnin perästä ja eikä olis halunnu olla omassa huoneessa...
  17. K

    onko netlogissa olioita?

    siinähän jo kyssä tulikin :D kun facebook tuntuu olevan niin suosittu ni ajattelin onkos täällä yhtään esim.netlogin käyttäjiä?
  18. K

    Rippilahja ideoita?

    pojalle.on siis veljeni ja ei yhtään ideaa.tietty nämä kaula helyt ym. on tuttuja mut oisko kellään mitään uutta ideaa? :D
  19. K

    kamala vauvakuume!!

    auttakaa!!! :D mä haluun eroon tästä tunteesta..
  20. K

    Hemmetin karvanpoisto töhnät!

    Siis oon nyt pari kesää kokeillu vaikka mitä aineita, viimeisimpänä veetin lämmin vaha ja mun karvat ei niillä vaan katoa.kun kerrain sais olla pidemmän aikaa ilman inhottavia karvoja mut ei |O parasta mennä ostamaan venukseen vaihtoteriä ja pysyä niissä |O |O

Yhteistyössä