Hemmetin karvanpoisto töhnät!

Siis oon nyt pari kesää kokeillu vaikka mitä aineita, viimeisimpänä veetin lämmin vaha ja mun karvat ei niillä vaan katoa.kun kerrain sais olla pidemmän aikaa ilman inhottavia karvoja mut ei |O parasta mennä ostamaan venukseen vaihtoteriä ja pysyä niissä |O |O
 
mih
mä ainakin ihastuin tuommoseen veet:in karvanpoistovoide.antaa 3-6min vaikuttaa ja lastalla pois. toimi hyvin. ei enää tartte kärsiä sisäänpäinkasvaneista karvoista höyläyksen seurauksena!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mih:
mä ainakin ihastuin tuommoseen veet:in karvanpoistovoide.antaa 3-6min vaikuttaa ja lastalla pois. toimi hyvin. ei enää tartte kärsiä sisäänpäinkasvaneista karvoista höyläyksen seurauksena!
Mulla on tätä kanssa ja on ihan ok. Tosin tykkään enemmän siitä mönjästä joka voi suihkun aikana vaikuttaa ja sitten vaan sienellä pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mih:
mä ainakin ihastuin tuommoseen veet:in karvanpoistovoide.antaa 3-6min vaikuttaa ja lastalla pois. toimi hyvin. ei enää tartte kärsiä sisäänpäinkasvaneista karvoista höyläyksen seurauksena!
Mulla on tätä kanssa ja on ihan ok. Tosin tykkään enemmän siitä mönjästä joka voi suihkun aikana vaikuttaa ja sitten vaan sienellä pois.
sekö ei lähde muka suihkun aikana pois?
 
jos ei ihan hirveen kuiva iho ole niin tuo blitz blanc ei kirvele,saattaa ehkä vähän kuumottaa mutta ei muuta.
ja lähtee paksuimmatkin karvat :whistle:
mulla on ollu nyt 2päivää ihan sileet koivet kun tota tököttiä laitoin
 

Yhteistyössä