Hakutulokset

  1. simpu

    Uskomatonta, mitä postia mä sain tänään!

    Mulle tuli tänään mainospostia D&J familjeklubbenilta ja en ollut uskoa, miten vasurilla mainoskirje oli kirjoitettu! Esimerkiksi tälläiset kohdat ovat suoraan mainoskirjeestä: " IHANAT TREGGINGSIT (HOUSUT SEKÄ LEGGINGS YHDESSÄ) TUMMENMAN TURKOOSIN VÄRISSÄ. PIENET HUJARITASKUT EDESSÄ...
  2. simpu

    Kuinka usein uusitte pyyhkeitä?

    Mikä en teillä kylpy tai käsipyyhkeiden elinikä? Ja mitä teette pyyhkeille, kun ne päätyvät pois pyyhekäytöstä? Kirpparille, roskiin, räteiksi?
  3. simpu

    Rakentaminen: Kokemuksia eri talofirmoista kaipailen!

    Hyviä ja huonoja puolia. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Tuliko jotkut asiat yllätyksenä? Mitä suosittelet, mitä ET suosittele? Kaikista kokemuksista ollaan kiitollisia =)
  4. simpu

    Onko teistä ok olla alkkareissa + hihattomassa kotona, jos asuu rivarissa maantasalla?

    Siinäpä se kysymys tulikin. Ja ikkunasta näkyy hyvin pihalle, kun ei ole verhoja. Ja voiko sellaisessa asussa moikkailla naapureille?
  5. simpu

    Voi tota mun tyttöä...

    Löysin kirpparilta pojalle "hyppäävän" Turtles-ukkelin. Vaan eiköhän mun 2v. prinsessa valunnut samanlaisen. Onneksi pöydässä oli useampi turtles ja sai tyttökin omansa.. =)
  6. simpu

    Mielipiteitä, kiitos!

    Netissä on monessa paikassa, että vesirokon itämisaika on 14-21 vrk. Lasten kaveri sairastui tasan 3 viikkoa sitten vesirokkoon, mutta perheen toinen lapsi ei. Voiko toinen lapsi vielä tulla kipeäksi? Lapsihan tartuttaa jo 2 vrk ennenkuin näpyt tulevat. Ja nyt en missään tapauksessa...
  7. simpu

    YHDEN KERTAKÄYTTÖVAIPAN VALMISTAMINEN KULUTTAA 800 LITRAA VETTÄ!!!

    Ihan vaan tiedoksi niille "epäilijöille", jotka ovat huolissaan, kun kestovaippojen peseminen kuluttaa vettä.
  8. simpu

    Miksi piikkikammoiset hankkivat itselleen diabeteksen?

    Kas siinä vasta pulma :headwall: Ps. Itse en ole synnytyspelkoinen, mutta rasittaa ko. aloitukset.
  9. simpu

    Nyt mä pyörryn! Asiaa huuto.netistä!

    Ihan muutama hakusana ihdellä samalla tuotteella... Haut reppu, kantoliina, babybjörn, manduca, manduka, ergo, erko, kantopussi, vauvareppu, EI HV/LH, EI LH/HV, edullinen uusi Gesslein Teutonia Brio Emmaljunga lapsi lapsen vauva vauvan imetys baby babys baby's babies toddler Akaa Alajärvi...
  10. simpu

    KOOKOSTA, OOTKO PAIKALLA

    Viitsitkö tyhjentää yv-kansiotas, olis sulle asiaa!
  11. simpu

    Kuinka herkästi molluskat tarttuvat? Kokemuksia molluskoista?

    Tarttuvatko kuinka helposti, jos meille tulee leikkimään/yökylään lapsia, joilla on molluskoita? Tarviiko jotain toimenpiteitä, ettei tarttuisi meidän lapsiin?
  12. simpu

    Lelujen kerääminen kyläilyn lopussa

    Mitäs mieltä olette, kenen homma se on? Mun mielestä kaikki lapset saavat siihen osallistua, vaikka kaikkien vanhempien avustamana. Ketään en tietenkään pyydä keräämään leluja! Joskus sanon, että laitan kyllä ne lelut paikalleen, jos vaikka kaverin vauva alkaa jo itkeä väsymystä, kun ovat...
  13. simpu

    Anoppi sitä...

    Anoppi tätä... Ompas palstalaisten anopit olleet taas kerkeäväisiä. Kuinkahan monta anoppi-aprillipilaprovoyritystä huomenna tuleekaan...
  14. simpu

    Linkitä ihania lastenvaatteita!

    Mulla on profiilissa yks ihana :heart: Tälläinenkin olisi ihana: http://www.retrokki.com/WebRoot/GPL/Shops/29012009-125189/4B95/51C8/B149/B39D/46AF/0A28/1007/3E2A/10_m.jpg
  15. simpu

    Onks muita vastaavia sivuja kuin etuovi.com?

    Josta voisi katsella omakotitaloja?
  16. simpu

    Kysymys puolihoidosta etelänlomalla

    Jos on huoneistohotelli ja puolihoito (eli aamiainen ja päivällinen) ja jos itse laittaa jotain pientä purtavaa siellä "huoneistossaan", niin kuuluuko tiskaus lomailijalle vai siivoojalle?
  17. simpu

    Mistä mä löydän mun housut? Ehdotuksia?

    Otin ne viikko sitten maanantaina tohon eteiseen, kun meille piti tulla vieraita. Vieraat ei päässytkään enkä laitanut kyseisiä housuja jalkaan. Oon monta paivää ettiny housuja kuumeisesti. Sen siitä saa, kun ei vie tavaroita heti paikalleen... En vaan tajua, mihin ne on joutuneet...
  18. simpu

    Kuinka vanhana kuvittelet voivasi avioitua vielä uudelleen?

    Jos jäisit leskeksi vanhuksena, kuinka vanhana voisit kuvitella meneväsi uudestaan naimisiin? :D
  19. simpu

    Oletko koskaan epäillyt, että et olisi vanhempiesi yhteinen biologinen lapsi?

    Mä en kyllä oo epäilly.
  20. simpu

    Minkä näköistä susta ei ikinä tule? *KUVA*

    Musta ei ikinä tule tämännäköistä. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:0bXtkxcGhcav5M:http://www.ylioppilaslehti.fi/kuvat/2009/maria_17.jpg

Yhteistyössä