Hakutulokset

  1. J

    Mites teidän 6kk ikäiset nukkuu yönsä?

    Elikkäs miten pitkiä yöunia Teidän 6kk vauvat nukkuu ja heräileekö useinkin yöllä syömään?
  2. J

    Tarvitaanko tuplarattaita vai pärjääkö ilman?

    Meillä on näillä näkymin tulossa lapsille ikäeroa hiukan vajaa 1 v 2 kk ja mietinkin tässä nyt, että pitäisikö sitä alkaa jossain kohtaa kärkkymään käytettyjä tuplarattaita vai pärjääkö ilman. Meillä ostettiin ekalle lapselle kalliit ja todella hyvät vaunut ja nyt tuntuukin sitten vähän...
  3. J

    Voiko kuukautisten alkaminen vaikuttaa maidon laatuun?

    No tuossa otsikossahan kysymys jo tulikin, mutta selvennetääs silti vielä... Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa siitä, että voiko kuukautisten alkaminen vaikuttaa maidon laatuun? Meillä on poika nyt 4,5 kk ikäinen ja kuukautiseni alkoivat. Annan hänelle pullosta pumpattua maitoa (olen...
  4. J

    Mitenköhän kuukautiset saisi alkamaan?

    Hei, meillä on täällä kotona hiukan yli 4 kk ikäinen poju, jolle haluisimme aika pian tehdä pikkuveljen tai -siskon. Hiukan vaan on nyt ongelmana se, että miten saisin kuukautiset alkamaan?!? Olen jostain lukenut, että yöimetys saattaa pitää kuukautiset loitolla, joten olen jo aikoja sitte...
  5. J

    Lisäntyneet yöheräilyt

    Meillä on pieni "ongelma" yöheräilyjen kanssa. Poika on alkanut heräilemään 4 kertaa yössä entisen 1 kerran sijaan ja vaikuttaisi, että kyse ei ole ehkä nälästä, mutta silti maito on ainoa mikä rauhoittaa... Meillä alettiin alle 3 kk iässä nukkumaan 6 tunnin uniputkia öisin, mutta suunnilleen...
  6. J

    Nestettä rinnassa rintatulehduksen jäljiltä

    Toivottavasti joku osaisi antaa jotain vinkkiä tähän "ongelmaan". Eli minulla oli aikamoinen rintatulehduskierre tuossa jokunen aika sitten. Alle kuukauden sisällä kävin läpi 3 aika rankkaa rintatulehdusta, mutta nyt sitte se kierre on vihdoin ohi *koputtaa puuta*. Nyt on vaan käynyt niin...
  7. J

    Perintötekijöiden vaikutus synnytykseen

    Heippa, Tällä palstalla tuntuu olevan paljon jo synnyttäneitä, joten käännyn taas Teidän puoleenne... Sellaista kyselisin tällä kertaa, että onko teillä synnytykset menneet kuten omilla äideillänne? Olen jostain lukenut, että perintötekijöillä olisi jotain vaikutusta synnytyksen kulkuun...
  8. J

    Mistä tunnen oikean supistuksen?

    Hei vaan kaikille jo synnyttäneille! Kaipailisin hiukan neuvoa teiltä kokeneemmilta, sillä itse olen hiukan ulkona tämän tilanteeni kanssa. Nyt on menossa rv 39+3, enkä oikein tiedä onko nämä supistukset jo niitä kohdun suuta avaavia supistuksia vai onko nämä vaan todella useaan tulevia...

Yhteistyössä