Hakutulokset

  1. T

    Tietokoneista tietävät taas kerran apuja!

    Jos koneessa on vista ja sisäänrakennettu nettikamera, niin miten saat otettua sillä kuvia? Siis XP:ssä oli oma valikko tuolle kameralle ja sen toiminnoille, en ole tästä sitä vielä löytänyt....
  2. T

    Tietokoneista ja nettijutuista tietävät auttakaapas!

    Miten saisin tulostettua nettisivusta "näköistulosteen"? Eli siis kun tulostan sivun netistä, niin siitä tulee vain tekstit yms eikä layout tyylistä tulostetta. Minun pitäisi saada tekemästäni nettisivusta tuloste portfolioon, mutta miten? Joskus olen nähnyt tehtävän niin, että näytöllä...
  3. T

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen taas kerran..

    Juttu lehdessä miehestä joka oli kirjottanu kirjan siitä miten väärin on ettei kaikki saa seksiä. Kävin lukemassa tuolla noita mielipidekeskusteluja aiheesta uutiseen liittyen, enkä jaksanu kyllä kovin pitkälle kahlata. Kirjailija kait ihan sinkun näkökulmasta kirjoitti, mutta keskustelussa...
  4. T

    Mä menen nyt lakkoon!

    |O Mulla on niin paska olo ja asiat solmussa ja jaksaminen finaalissa, että kieltäydyn tänään ajattelemasta mitään hyödyllistä tai järkevään ennen lasten kotiutumista!!! Olen itsekäs ja pidän MINÄ päivän. :snotty: Nyt aukee jätsipaketti ja kohta mahdollisesti pyörii telkusta jotain todella...
  5. T

    Muistaisko joku (laminaateista)

    Oli joskus aiemmin täällä keskustelua noista laminaateista ja joku oli laittanut lattiaansa sellaista vanhan laudan kuvioinnilla olevaa harmaasävyistä, jossa oli kirjoitustakin vähän. Remontti meneillään ja tuli mieleen että voisi olla mukava pojan huoneeseen. Olisko ollut että Bauhausista...
  6. T

    Kertokaa ny kokemuksia nenähuuntelukannuista? (alotin käytön)

    Kyseessä siis sellanen NHS nenähuuhtelukannu, valkonen muovinen tötsä, jolla lasketaan suolavettä nenän kautta poskionteloissa kiertämään ja huuhdellaan siis limakalvoja. Vastaavaa asiaa ajaa myös se joku norsunkärsä (vai mikä se nyt on). Alotin lääkärin suosituksesta toissapäivänä huuhtelut...
  7. T

    Päivän piristystä (paitsi jos sulla on Opel)

    Ei kannata välttämättä kuunnella biisiä jos on lapset kuulolla mut saipa nauraa. Onneksi ei enää meillä ole Ooppelia :laugh: :laugh: :laugh: http://www.youtube.com/watch?v=WBUUojWif9o&feature=related
  8. T

    Mä repesin eilen kassajonossa...

    Voi hitto, siellä hihittelin itekseni kun huomasin jonku lehen kannesta et ne Tukiainen ja Halme on ihan "aikuisten" oikeesti ollu treffeillä. Sikäli ku voi tota aikuinen sanaa käyttää.... :laugh: :laugh: :laugh: Täällä oli jossai ketjussa joku kommentti niiden yhessä olemisesta ja mun...
  9. T

    Onkohan täälläkin jo....

    Jospa tännekkin on jo palkattu vastaavia kuin nuo valeshoppaajat et on siis valepalstailijoita joiden hommana on elävöittää keskustelua, vähän niinku modet toimii omalta osaltaan palstan ylläpidossa niin tällaset toimis aktivoimassa palstaa :laugh: :laugh...
  10. T

    Tää lähtee nyt ajeleen

    Toivottavasti ei ala väsyttään tarvii ajaa tänään onneks kuitenkin vaan 400km et perilläoloajan huomioiden oon ihmisten aikaa takasikki. Mukavaa päivää ite kullekki :wave:
  11. T

    Mites kun ne haki sitä uutta jäsentä Pussycat Dolls:iin

    Nehän valitsi sen yhen tytön, jonka piti päästä bändiin. Nyt kun on näkyny noita uusia videoita yms lehtikuvia, niin eihän se siellä ole? Mitenhän siinä sit lopulta kävi, saiko se ohjelman jälkeen kuiteskin kenkää vai olikohan vaan promoa koko ohjelman teko.
  12. T

    Voi joulu!

    Tähän vois sit pinoutua ne, joita suorastaan ahdistaa jokavuosi aiemmin alkava joulupostin tippuminen luukusta ja joulun avaukset ja tässä vaiheessa lahjojen ja muun varustelun aloittaminen.... :wave: Työssä sitä joutuu väkisilläkin vaan et vielä kotonakin.
  13. T

    Lähdempä nukkumaan!

    Öitä! :wave:
  14. T

    Laittakaas parhaat lööppiankat!

    Eli siis parhaat harhaan johtaneet lööpit. Luitte lööpin ja tuli iiihan eri käsitys kuin sitten mitä varsinainen juttu lopulta lehdessä oli. Joskus on minusta ihan käsittämätöntä et missä on sen toimittajan vastuu? Ajatelkaa kuin moni lukee sen pelkä lööpin lukematta juttua, saattaapi jäädä aika...
  15. T

    Auttakaa nyt!!!(päivähoitomaksuista)

    Ei jaksa nyt kyllä ymmärräys enää riittää. :'( Me ollaan lakattu tekemästä tuloselvityksiä ainaskin yli vuosi sitten, kun se päivähoidonohjaaja laski että meillä oli alle 10e siitä maksimimaksusta meidän maksu. Teen osa-aikaisia hommia ja olen yrittäjä myös. Yrittäjänä käsittääkseni pitäisi...
  16. T

    Tulipa nostalginen olo!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=ygqN8dV5ya8&feature=related Kyllä ne oli aikoja... :D Ihan tuli teiniolo mieleen, tiukat mustat stretsifarkut jalkaan, mokkahapsusaappaat jalkaa ja tukka tupeeraten pystyyn ja ei ku menoksb :laugh:
  17. T

    Vähän oon tyytyväinen!

    Sain viimein suoritetuksi apron joka on mulla ollu jo hetken kesken, alotin nimittäin vuonna -95 ja jäi sillon parista ov:sta kiinni. Nyt jään odotteleen todistusta postista, sain eilen tiedon läpimenosta! Eläköön korkeakoulu-uudistus joka pakotti minutkin töihin :laugh: Täältä puuttuu...
  18. T

    Ehdottakaas miten hemmottelisin itteäni?

    Sain synttärilahjaksi 50e rahaa. Mitin tässä et mitähän tekisin, ku jos kerranki käyttäs sen rahan ihan vaan itteensä. Meinasin värjäyttää hiukset kampaajalla, vaan ei irronnu sillä 50e sieltä kampaajalta missä olin menossa käymään. Kasvohoitoo, hierontaa tai vaateostoksia oon miettiny...
  19. T

    Voiskohan synttärit jättää vaan välistä?

    Nii tossahan se tuli... :ashamed: Mua ahistaa muutenki ja nyt pitäs laittaa kämppä kuntoon ja tarjottavat pöytään et muut saa (itse kutsuvat ittensä) tulla onnitteleen ku mulla on synttärit :headwall: Ei kyllä ainaskaa toisten passaaminen nosta fiiliksiä ja en oikein voi sanoo et ette...
  20. T

    Nojatuolin huppupäälisistä

    Mistä sais netistä tilattua? http://www.mikko.fi/announcements/details.action?announcementId=332077&isHighlightList=false Mulla on sellanen tosi kamalalla kuosilla oleva nojatuoli joka on malliltaan samantapainen kuin tuossa linkissä pöydän takana näkyvä, ilman puisia pintaosia. Tuoli...

Yhteistyössä