Hakutulokset

  1. E

    Alkuraskaus ja närästys

    Viikkoja 9+2 ja närästys aivan järkyttävää. Onko kohtalotovereita? Ja erityisesti tietysti olisiko vinkkejä helpotukseen ja mahtaako tätä kestää koko raskauden ajan vai poistuisiko pahoinvoinnin kanssa samaa matkaa? Jos vatsa olisi jotenkin ylipäätään näin alussa herkempi... Rennietä joudun...
  2. E

    Raskaudenseuranta Jyväskylässä

    Muutama vuosi (eli viisi) on kulunut edellisestä raskaudesta ja mietin millä tolalla mahtaa raskaudenseuranta Jyväskylässä tällä hetkellä olla. Muutama tuttu on raskaana, mutta omaa raskauttani en vielä halua paljastaa ja ensimmäinen neuvolakin on rv 10. Kysyn siis täältä... Mitä seuloja...
  3. E

    Alkuraskaus: turvonnut vatsa ja ruokahaluttomuus

    Hei, Kyselenpä nyt ihan yleisestikin eikä omassa pinossa alkuraskauden vatsaongelmista. Olenko ihan yksin pulmineni... Eli minulla vatsa on turvonnut (ei siis pelkkä alavatsa) ihan kauheasti ja iltaa kohti pahenee. Tuntuu, että välillä vatsa on kipeäkin tämän turvotuksen takia. Lisäksi...
  4. E

    Kipeä ovulaatio -> vaikea raskautua?

    Olen tässä ovulaatiota kyttäillessä alkanut miettimään ovulaationi kivuliaisuutta. Minulla nimittäin nipistelee ihan kunnolla ja tosiaan tuntuu jopa kunnolla kipeältä. Kuuluisiko sen olla näin? Mielestäni aiemmin (siis ykköstä ja kakkosta touhutessa) näin selkeätä kipuilua ei ollut ja useat...

Yhteistyössä