Hakutulokset

  1. V

    Vauvan vierastamisesta..

    Minun pikkuinen poikani rupesi ilmeiseti vierastamaan 4kk iässä..Anopin otettua vauva syliinsä alkoi hirveän sydäntä raastava itku jota en minäkään tahtonut saada loppumaan. No anoppi vaan siihen sanomaan, että poika on varmaan väsyny, kun ei häntä lapset yleensä vierasta. Sitten eilen sama...
  2. V

    Minkä ikäisiä olette?

    Varmaan monesti kysytty, mut kysynpä vaan :D Täällä ollaan 24 vuotta :)
  3. V

    Onnesta sydän sykkyrällä

    Minustakin on tullut äiti :D On siitä jo tosin kohta 4 viikkoa, mutta aika on mennyt siivillä..Tuntuu, että päivä on kuin viikko :whistle: Sain ihanan poikavauvan :heart:
  4. V

    Kylläpä mua jänskättää..

    Nimittäin ens viikko, kun pienen laskettu aika on :heart: ...Voihan se olla, et ylikin menee ja kyllä vähän pelottaakin :ashamed:
  5. V

    Millonka viimeksi vedit hirveät lärvit?

    Ite maaliskuussa pääsiäisen aikaan..Join siideriä ja 5,5% lonkeroa sekasin ja ihan liikaa :ashamed: Sen jälkeen olokin oli mitä hirvein( joo tiedän oma syy :snotty: ) ja krapula kesti pari päivää :whistle:
  6. V

    Täällä taitaa olla paljon porukkaa..

    Kun netti toimii niiiiin hitaasti..Itse kuulun vielä siihen vähemmistöön ettei meillä ole laajakaistaa :ashamed: Asutaan niin korvessa ettei sitä vielä saa. Ois kyl mukava saada sekin jokupäivä. Ei jaksa odottaa, kun sivut latautuu tosi huonosti jos ollenkaan :headwall: Taidan lähteä sitten...
  7. V

    Kuinka moni odottaa esikoistaan?

    Niin siinähän se kysymys tuli..Täällä yksi :heart: Ja monennellako viikolla olet? Itse 32+4. Kyllä se aika kuluu nopeasti :)
  8. V

    Mitäs tänään tullut syötyä?

    Itse kyllä alotin aamulla terveellisesti kaurapuurolla, mutta päivällä tuli käytyä miehen kans big macilla :p Ja sitten vielä kotiin ostin isot kinuski original donitsit Arnoldsilta kahville...Herkuttelupäivä siis :D
  9. V

    Hei vaan kaikille!

    Tulin kertomaan, että olen uusi täällä :) Kai tänne sekaan mahtuu :ashamed:

Yhteistyössä