Hakutulokset

  1. R

    Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

    Ajattelin lopettaa palstailun. Siis ihan oikeasti. En kuulu siihen porukkaan joka puhuu ja puhuu ja aina palaa takaisin :D Haluaisin poistaa kaikki kirjoittamani viestit. Aloin poistelemaan niitä yksitellen, mutta totesin että siinä on aivan liikaa tekemistä :kieh: Kuinka saisin...
  2. R

    Saa poistaa

    ...
  3. R

    Saa poistaa

    ...
  4. R

    Saa poistaa

    ...
  5. R

    Saa poistaa

    ...
  6. R

    Saa poistaa

    Viesti poistettu stalkkerin takia.
  7. R

    Saa poistaa

    ...
  8. R

    Saa poistaa

    ...
  9. R

    Saa poistaa

    ...
  10. R

    Kastetyyny?

    Tuli tässä vaan mieleen kun pakkasin tytön kastemekkoa ja muita ristiäisjuttuja varastoon. Mun mummu teki tytölle aivan ihanan mekon ja kastetyynyn, mutta tyynyä ei tullut sitten käytettyä. Missä vaiheessa sitä olis pitäny käyttää ja mihin tarkoitukseen? Onko teillä muilla ollu?
  11. R

    Mistä kannattaa tilata valokuvat?

    En oo koskaan ennen tilannu.. (Tai no sanotaan, että en oo tilannu vuosikymmeniin) Mistä ne kannattaa tilata? Hinnan pitäs olla kohtuullinen, mutta laadun erinomainen. Kauanko toimituksessa yleensä kestää?
  12. R

    Kiddy Komfort pro

    Aiheesta on täällä juteltu useesti aikasemminkin ja oonkin tässä illanmittaan selaillu koko netin läpi ja lukenu vertailuja erilaisista istuimista. En kuitenkaan löytäny ainottakaan tekstiä, jossa joku kertoisi mielipiteensä istuimen toimivuudesta ihan omakohtaisella kokemuksella. Erilaisia...
  13. R

    Maailman paras mustikkapiirakka?

    Nyt ohjetta kehiin? :) Tiedän montakin ohjetta, mutta nyt etsin sitä "maailman parasta" :heart:
  14. R

    Näyttääkö nelikymppiseltä?

    http://www.iltalehti.fi/viihde/2010012510995357_vi.shtml Mel Gibsonin tyttöystävä.. Ei minusta!!
  15. R

    Turvaistuimista (taas)

    Likka 7kk eikä enää meinaa mahtua vauvakaukaloon. Haluttais istuin joka on selkä menosuuntaan (pelkästään, ei muunnettava), isofiks kiinnityksellä ja mielellään ihan suuniteltukin tuon ikäselle, ei 0kg--> Ehdotuksia? :)
  16. R

    Mie rakastan meidän tyttöä <3

    Likka 7kk, maailman suloisin, ihanin, rakastettavin pieni pallero :heart: Oppinut muutaman päivän aikana ryömimään, taputtamaan käsiään yhteen, tullu hammas, lopettanut yösyömiset.. Hurjan äkkiä kasvaa.. Eihän tuo oo enää mikään vauva. Haikeeta :'( :snotty: Mutta myös innolla odotan...
  17. R

    ..

    ..
  18. R

    Mitä hyvää ja terveellistä leipoisin?

    Kaapista löytyy ainakin vehnäjauhoja, ruisjauhoja, perunajauhoja, kananmunia, margariinia, maitoa, sokeria, riisiä, porkkanoita :D
  19. R

    Mitä hyvää ja terveellistä leipoisin?

    Kaapista löytyy ainakin vehnäjauhoja, ruisjauhoja, perunajauhoja, kananmunia, margariinia, maitoa, sokeria, riisiä, porkkanoita :D
  20. R

    Onks tää ihan tyypillistä?

    Että laihduttaessa ei osaa arvostaa sitä, kuinka paljon on saanu laihdutettua, vaan miettii kokoajan sitä, kuinka paljon on jäljellä. Mä en osaa iloita, vaikka oon laihtunu jo 8kg Mietin vaan että huh, vielä 9kg jäljellä. Ja kokoajan tekis mieli laskea sitä mun tavotepainoa vaan enemmän...

Yhteistyössä