Hakutulokset

  1. K

    G: Omat parisuhdevinkkisi, miten liittonne kestää? Entä mitä sudenkuoppia neuvoisit välttämään?

    :heart: 1) Parisuhde tarvitsee aikaa (vaikka hotelliöitä tms. extremeä), ja sitä että tehdään molempia miellyttäviä asioita. Esim. tänään teatteriin (minä haluan), huomenna jääkiekkoon (mies haluaa). 2) Molemmat tarvitsevat omaakin aikaa. Maailma ei kaadu vaikka mies haluaa saunailtaan. 3)...
  2. K

    Suositeltavaa lukemista

    Olen aiemminkin samaa kirjailijaa kehunut; nyt luin Jennifer Weinerin Pieniä maanjäristyksiä. Kertoo äideistä jotka saavat ensimmäiset vauvansa. Niin se oikea elämä vaan muuttaa niitä suunnitelmiä....
  3. K

    G: Millaiset työajat teillä on? Lapsen hoidossaolo aika jos on?

    Minä: (7.30) 8-16 (13-17 siltä väliltä), en vielä joka päivä,viikonloput vapaat Mies: 7-17 (19), joskus lauantaisinkin töissä
  4. K

    Voitin laiskuuden!

    Pääsin töistä klo 13.30. Kaupan kautta kotiin, valmisruokaa mukaan :ashamed: Tyttö mummulasta mukaan (oli tänään siellä) ja mummo on aika laiska ulkoilemaan, siispä pakotin itseni olemaan lapsen kanssa pihalla 45 min - tiedän tarkkaan kun katsoin kellosta :$ Valmisruoka mikroon, syötiin...
  5. K

    Fiksusti sanottu äitiydestä!

    *Ohjaaja Venla Mäkelän haastattelu Naisia kaupungilla-ohjelmasta TV-maailma lehti 2/2010, haastattelija Juha Heinisuo* Niin - naistenlehtien luomassa ihanne-elämässä pullantuoksuinen äiti pallottelee taitavasti ja hohtavin hampain sekä uraa että yksinhuoltajuutta. "Ja vauvalehtien kansissa...
  6. K

    G: Mitä (tavallista) ruokaa et ole koskaan tehnyt?

    :ashamed: Kalakeittoa.... En tykkää kauheasti kalasta, ehkä siksi. Ja äitini kun käy kylässä, tekee sitä aina pakkaseenkin.... Pitäis varmaan kokeillä joskus. Nuudelit nyt ei oo mitään "valmistamistakaan", mut niitä ostin vasta viime viikolla. Mies ja lapsi tykkäs kun maistoi, mä en saanut...
  7. K

    Kyllä lomat sais kieltää lailla!

    Ei meinaan huvita mennä huomenna töihin YHTÄÄN..... kaks ja puol viikkkoa lomaa takana ja nyt pitäis jostain kekkasta se hyvä työmoraali ja innostus :( Ja tuostakin lomasta meni ensin viikko lapsen nuhakuumetta ja korvatulehdusta podettaessa, sitten iski itselle poskiontelotulehdus. No...
  8. K

    Kaksplussamammojen oma dekkari....

    Jennifer Weiner: Rikoksia ja hiekkakakkuja (WSOY) lainaus kirjasta: *keskustelua lomamatkasta* >Voiko sinne viedä lapsia?> Kitty kysyi. Yllättyneenä kysyin:>Kuka niin haluaisi tehdä?> >Me Philin kanssa otamme lapset aina mukaan joka paikkaan> hän sanoi teennäisen sovittelevasti ja antoi...
  9. K

    Nyt mä annoin periks.....

    Ollaan tytön kanssa täällä molemmat kipeenä, mulla poskiontelotulehdus ja tytöllä korvatulehdus - tyttö sai kuurin eilen ja mä tänään. Tytölle ei oo maistunut mikään ruoka eilen eikä tänäänkään koko päivänä, ja alkoi tuossa jo kiukutella. Kaivoin sitten kalapihvin pakkasesta ja annoin sen...
  10. K

    Pas luomukiertoon vai lääkkeelliseen?

    Mulla on ihan normikierto, joten kai tuo luomukin onnistuisi... Olin nyt ykstyisellä viime kerran hoidossa ja siellä tuo olisi mahdollista. Edellisessä hoitopaikassa vain lääkkeellisiä tehtiin, joten uusia asia minulle. Vinkkejä?
  11. K

    Minkä auton ostaisi?

    Näppärä uusi auto hakusessa....Ihka ensimmäinen oma! (mies aina ostanut oman maun mukaisen) . Farmari tai tilava 5 hengen auto. Hintaa sais olla maks 30 000. Mitä autoja te ootte nyt just ostaneet ja oletteko olleet tyytyväisiä? Verso miellyttäis, mut onko Huyndai ihan huono?
  12. K

    Sähkösopimukset, millaisia teillä?

    Mulla on menossa nää budjetin tasapainotus viikot, kuten joskus aiemminkin tänne kirjoittelin.... Rupesin nyt miettiin sähkönkilpailutusta. Vähän jälkijunassa moniin verrattuna. Meillä on paikallinen sähköyhtiö, hirmu kalis. Lämmitys on öljy, joten yleissähköstä on kyse. Vuoden aikana meille...
  13. K

    iski keittiöremppa...kuume

    http://www.petrakeittiot.com/novart/petra/petra.nsf/sp?open&cid=ihastu12 Nykyinen 11v vanha ja halvalla tehty, kun silloin pätkätyöläisenä ei ollut rahaa... budjetissa suunitelmissa vasta muutaman vuoden päästä... plääh.
  14. K

    Nesteet lennolle?

    Eli paljonko saa ottaa taaperolle nestettä lennolle mukaan? Jossain sivulla oli että 1l/matkustaja, myös sylilpais. lennolla tarvitsemme varmasti 2x2dl nestettä, jos vielä varuiksi 2 purkkia (lentomyöhässä tms.), sitten hedeelmäsose ja ruokasose, niin sehän menee yli.... Ymmärsin niin, että...
  15. K

    Yllätyin positiivisesti! Epilaattorista....

    Ostin joulukuun alussa epilaattorin ja oon tosi tyytyväinen siihen. Kyseessä vielä kaikkein halvin minkä löysin, en raaskinut sijoittaa rahaa jos oiskin huono juttu. Eka kerta SATTUI, mut toinen kerta ei yhtään. Siinä tuli mukana joku kylmägeelipakkaus, mut en sitä jaksanut käyttää. Venytin...
  16. K

    Eka kerta ja koukkuun jäin....

    Siihen Fantan B´Good marjajuomaan. Olin lapsen kanssa isossa kaupungissa, ja kauhean nälkäisenä hain kaupasta bakerytiskiltä äkkiä syötävää. Lähellä ei ollut kun noita hyvääpäivää jne "terveysjuomia", joita olen joskus maistanut enkä tykännyt. Ton b´goodin otin vähän pettyneenäkin kun ei limsaa...
  17. K

    Ookko impi, häjy vai pässi?

    Horoskooppi Sarvipää (23.12. - 20.1.) Sinoot ikuunen haaveelija, joka orottaa saavansa vaikka tähäret ja kuun taivahalta. Mitä viälä siinä istut, mee hakemahan ne siältä jos miäles teköö. Vai orotakko, notta joku tois ne sulle? Justihin tuallaanen saamatoon oot, orotat vaan, notta joka...
  18. K

    Lapsen kynnet

    Tuolla meidän 1,5v:llä varpaan kynnet siilä tavalla "irtoavat". Esim. isovarpaankynnet ois kuin keskeltä menneet poikki, toisesta reunasta kiinni ja kasvavat sitten eteenpäin. Isovarpaan kynnet on täytynyt leikata nyt pyöreiksi, ettei se repaleinen kynsi tartu sukkahousuihin tms. Ja on parissa...
  19. K

    Haluan kahvipakettilaukun!

    Mistä niitä saa, osaisko itse tehdä/ montako kahvipakettia pitää olla että sellaisen saa..... Apuja
  20. K

    Hyvä lastenlääkäri Tampereelta?

    Kuka ja mistä lääkäriasemalta? Meillä tk:ssa vaihtuu keikkalääkärit niin usein, että ajattelin viedä tytön tarkastukseen lastenlääkärille. Nyt vaan kaipais tietoa kuka on hyvä... Kun "yleistarkastuskaan" ei mene vakuuuksen piikkiin, niin ei viitsisi huonosta palvelusta maksaa itseään kipeäksi...

Yhteistyössä