Hakutulokset

  1. C

    voi herne!

    alko eilen tehdä mieli oikeeta kunnon hernekeittoa. laitoin illalla herneet likoamaan koska mun piti tulla tänään kahdelta kotiin ja oli tarkotus heti tehdä soppa.. no, pääsinkin kotiin vasta puoli tuntia sitten ja mietin, että en millään jaksais enää alkaa sitä keittoa väsäämään; onko siis...
  2. C

    pakastetut sienet

    kauanko pakkasessa olleita sieniä uskaltaisit käyttää? löysin pakkasesta pussin missä paistettuja kantarelleja ja suppilovahveroita, mut en saa päivämäärästä selvää koska oon pakastanu.. voi olla tän syksyn pussi, mut saattaa olla 2007 syksyltäkin, sen vanhempi ei voi olla.. mut msitä...
  3. C

    mä haluan pois täältä jumalan selän takaa kun kaikki on niin hankalaa!!!

    täällä ei ole kuntosalia, elokuvateatteria, kivoja kahviloita, baareja, muita kun ruokakauppoja.... jos haluat lähteä jonnekin muualle kun paikalliseen räkälään, niin taksi per suunta on 50? plus muut kulungit. jos haluat lähtee uimahalliin tai punttarille, niin sun täytyy sit olla siellä...
  4. C

    mä en oo koskaan ikunakikuna tehnyt hernekeittoa itse alusta loppuun.

    netissä on ohjeita vaikka kuinka, joten antakaas mulle nyt hernarivinkkejä ja hyväks todettuja ohjeita? :D (huomena laitan herneet likoon, eli tiistain projekti tää kokkailu :D)
  5. C

    toi ipana venyy ja paukkuu niin et taas on vaatteet pieniä!

    syksyllä juuri vein kaverin pojalle kauhean kasan 100senttistä vaatetta kun alkoi meillä käydä hihat ja puntit lyhyiksi, nyt saan lahjoittaa jo ainakin 104-senttiset ja jotkut 110-senttisetkin pois :o muksu 3½v.. hihat ja puntit jää koko ajan lyhyiks!! riippuuhan toki hirveesti...
  6. C

    arvatkaa mitä?

    mua ei kiinnosta mitä mieltä te olette musta :xmas: :D :xmas:
  7. C

    suurensuuri ruokagallup laiskalle ihmiselle :D:D:D

    on niin laiska ja saamaton olo, että on tänään haettu aamupala läheisestä kahvilasta ja nyt pitäis ruokaa alkaa miettiin, mut mä en aio laittaa tikkua ristiin :xmas: eli: -pizzaa? (millaista?) -kebabia? (millaista?) -kanansiipiä, mozzarellatikkuja, jalopenojuustotaskuja _(vai mitä...
  8. C

    tuli ihan idioottimainen riita miehen kanssa..

    mä oon saanu ajokortin muistaakseni 6v sitten. ajoin autoa autokoulussa (luonnollisesti) ja ehkä sitten max.10 kertaa seuraavien viiden vuoden aikana. aloin sit pelätä autolla ajamista ja muutenkaan ei huvittanut. kaikki (siis oikeesti KAIKKI, jopa jotkut puolitutut kauppajonossa) piti kauheita...
  9. C

    tulkaa joku meille

    sammuttakaa telkka ja kieltäkää mua katsomasta noita hääohjelmia (tällä hetkellä tulee meidän häät subilta) MÄ HALUUN NAIMISIIN |O :xmas:
  10. C

    en taas osaa päättää..

    olin eilen yhden kaverin kanssa vähän viihteellä ja oli tosi kivaa! tänään on ollu tosi jees olo, mutta väsymys on järkyttävä vaikka oon torkkunu pitkin päivää. nyt sit yks toinen kaveri soitti et menisinkö niille tänään vähän pelaileen lautapelejä ja istuun iltaa.. mieli tekis aivan sairaasti...
  11. C

    koukuttavia pelejä pinoon!!

    kerro pelistä lyhyesti ja laita linkki? =)
  12. C

    putosin tänään aivan täysin!!

    vissiin jossain parisuhteessa katsottu häjyt joskus.. olin kaupan pihassa kun viereisen kerrostalon partsilta alko kuulua tappelun ääniä, siis nainen ja mies huusi toisilleen (kännisiltä kuulosti) ja sit nainen karjas, et "olisit ollu mies aikanas niin olis tullu persettä!!" sit kuulu kun ovi...
  13. C

    mä en tiedä millaiset hiukset haluaisin!!

    tai tiedän, ihan sormen vahvuiset rastat, mutta ei ole lähitulevaisuuden juttu. mulla on viimeisen kaks vuotta ollut olkapäihin asti tosi rikottu malli, mikä yli kasvaessaan on kauhee moppi jota ei saa mitenkään ja kuljen huivi päässä kunnes saan parturin tilattua. nyt ajattelin et alan...
  14. C

    toi äijä se osaa sitten valita otollisimman hetken haihtua!!

    3,5veen kanssa kauhee tappelu lelujen siivoamisesta, iltapalasta, hammaspesusta ja nukkumaanmenosta, mulla maha niin kipee et kaksinkerroin makaan sängyssä ja tää urpo lähtee meneen :headwall: :headwall: voi että mulla keittää :kieh: että lähdenpä tästä nyt ryömimään iltapuuhiin, terse!!
  15. C

    nykiiks muilla salkkarit?

    ei pysty katsoo, tulee pää kipeeks.. ei sillä et olis iso menetys :xmas:
  16. C

    oliskohan järki lähtee 4vuotiaan kanssa kolmårdeniin..?

    ens kesänä siis.. poika ihan innoissaan haluais jo mennä, mutta mitkä muistikuvat siitä reissusta sitten jää.. mut jaksaako se vanhempana sit innostua samalla lailla..? kertokaa kokemuksianne, missä yövyitte ja mitä reissu tuli n.about maksamaan ja kauanko olitte? =)
  17. C

    karsee olo :X (ällöpierukakkajuttua)

    oon eilen syöny 4 tirisevän rasvasta makkaraa (2 pvällä ja 2 illalla) ja tänään oudokseltaan 3 kupillista kahvia, maha on kivikova turvonnut pallo, pierettää ja paskattaa mut mitään ei tuu :ashamed: maha tosi kipee!! toivottavasti tää johtuu noista edellämainituista eikä oo mitään...
  18. C

    asennevamma vai joku pahempi ongelma?

    mä inhoan ja vihaan aamuherätyksiä. jopa enemmän kun pahaa krapulaa, oksennustautia, hammassärkyä.. ja niin on ollut aina, muistan kun olin ala-asteikäinen ja äiti tuli aamuisin repiin mun sängystä kun en ollut herännyt herätyskelloon joka oli rämissyt puoli tuntia korvan juuressa. oikeesti...
  19. C

    miten teette kiuasmakkaran jos teillä ei ole sitä lautasta? :)

    kun mä laitan aina folioon (niinkun muutkin vissiin?) mutta se makkara jää siihen folioon aina kiinni.. :ashamed: pidänkö vaan liian kauan sitten..? mikä olis hyvä aika? :)
  20. C

    tyyppi nukahti kesken lauseen :O

    toi 3,5v siis :D kauhee selitys oli päällä mm.siitä miten ei yhtään väsytä ja sit tippu :D :heart: tehokasta tuo raitis ilma tainnuttajana :xmas:

Yhteistyössä