tuli ihan idioottimainen riita miehen kanssa..

mä oon saanu ajokortin muistaakseni 6v sitten. ajoin autoa autokoulussa (luonnollisesti) ja ehkä sitten max.10 kertaa seuraavien viiden vuoden aikana. aloin sit pelätä autolla ajamista ja muutenkaan ei huvittanut.
kaikki (siis oikeesti KAIKKI, jopa jotkut puolitutut kauppajonossa) piti kauheita saarnja miten autolla pitää ajaa ja saivat mun oloni viissataa kertaa huonommaks.
miehelleni olen monet itkut itkenyt tästä asiasta kun hävettää etten uskalla ajaa ja kaikki vaan vinkuu et aja aja aja aja aja. myös mun mies vihjaili todella usein, miten paljon helpompaa elämä olis jos mä ajaisin autoa.

no, sit sain sellasen duunipaikan johon tarvin autoa ja hitaasti mutta varmasti aloin ajamaan. nyt 1,5 vuoden jälkeen mua ei enää pelota, mutta en mä kyllä ajamisesta tykkääkään. nyt sitten kun olen jo tottunut siihen, että mulla on auto ja voin liikkua koska haluan ja minne haluan, niin mies pistää omansa seisontaan (ihan syystä ) ja kulkee viikonloput mun autolla.

ja se riita mikä tuli, koski sitä, et mies lähti mun autolla ja huikkas et soittele jos haluat lähtee jonnekin ja mä kilahdin siitä, koska mä en halua soitella kenellekään kyytejä vaan haluan itse mennä sitten kun menen ilman et olen riippuvainen kenenkään kyyditsemisistä kun kerran olen itse uskaltautunut ajamaan.

lisäksi mun miehellä heittää kellonajat ihan miten sattuu, sen piti pe hakea mut töistä 12.15 ja se tuli lähempänä yhtä.

ei tästä varmaan mitään tolkkua saanut ja monen mielestä olen varmaan tosi pikkumainen, mutta mua vaan suututtaa tää tilanne. :ashamed:
 
Ei onnais meillä enää. Kun muutettiin ni ei ollu kun yksi auto ja mies ajo sillä töihin mut kun lähdin itse takas töihin äippälomalta niin toinen auto tuli ja ei pärjättäs edes enää yhdellä autolla. Ottasin pulttia minäkin.
 
meillä on siis kaksi autoa, kummatkin miehen nimissä ja miehen maksamat.
toinen on urheiluauto joka siis seisonnassa ja laitettavana et saa myytyä keväällä ja sit tää mun auto, kun mies ei omille työmatkoilleen tarvii autoa kun kulkevat kaverin kanssa kimpassa firman autolla (joka siis tällä miehen kaverilla aina viikonloput erinäisistä syistä etc.etc.)

mua ärsyttää et toi auto on MUN auto aina kun miehelle sopii, mut sit viimekädessä se on kuitenkin miehen auto. näköjään. mulla ei ole mitään saumoja alkaa ostaan itselleni OMAA autoa kun työsopimus loppuu toukokuuhun 09 eikä jatkosta tietoa.. mutta voi hitto et haluisin nähdä miehen naaman kun kurvaisin omalla autollani pihaan ja ilmoittaisin et siihen et sitten kajoa :xmas:
 
No meillä on käytössä vaan yksi auto ja hyvin pystytään menomme sopimaan niin että kumpikin pääsee ja saa auton käyttöön kun tarvitsee. Se on Meidän auto, ei miehen eikä minun vaan meidän. Riita tuollaisesta asiasta kuulostaa todellakin typerältä, mutta molempien pitää toki se tajuta.
 
tää todella on mustakin naurettava ja idioottimainen riidan aihe, mutta kyllä kuulkaa korpeaa olla kotona toisten armoilla, et pitää soitella et voisitko heittää ja voisitko hakea kun olis paljon mukavampi startata omalla autolla kyselemättä keltään mitään. :ashamed:

no, onhan mulla arkisin toi auto eikä tähän maailma kaadu, nyt vaan sapettaa kun pinna muutenkin kireellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ja meillä on auto,mutta seisonnassa.
Päästään kulkemaan ilman sitäkin.
Sä et nyt tainnut lukea koko stooria :D :D
mä en tajua missä haän trvii viikonlopuna autoa, jos pitää menneä jonnekin nii pääse kyllä.
No jos pitää vaikka mennä kaverille, joka asuu 20 km:n päässä? Meiltä on lähimmälle bussipysäkille 6 km ja satuin tuossa kattomaan matkahuollon sivuilta yhtä bussimatkaa, niin matka olis kestäny 6 tuntia ja käveltävää tullu 42 km. Ei muuten mitään, mutta kun koko matka on siinä 45 km :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ja meillä on auto,mutta seisonnassa.
Päästään kulkemaan ilman sitäkin.
Sä et nyt tainnut lukea koko stooria :D :D
mä en tajua missä haän trvii viikonlopuna autoa, jos pitää menneä jonnekin nii pääse kyllä.
se nyt ei kuulukaan tähän et mihin mä sitä tarviin vaan pointti oli et ottaa kupoliin olla toisten kyytien armoilla :whistle:
 
meillä on kaks autoa, jotka molemmat miehen nimissä mutta käytännössä toinen "mun" ja toinen "miehen". mun autossa on lastenistuimet joten mies ottaa sen jos kuljettaa lapsia tai muuten tarvii just sitä. mä pystyn miehen autolla kulkemaan pakolliset menot, mutta mielummin ajan omalla. mut pointti oli se että MULLA ON AINA AUTO PIHASSA jos haluan/tulee tarve johonkin lähteä. siitä asiasta ei edes keskustella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ja meillä on auto,mutta seisonnassa.
Päästään kulkemaan ilman sitäkin.
Sä et nyt tainnut lukea koko stooria :D :D
mä en tajua missä haän trvii viikonlopuna autoa, jos pitää menneä jonnekin nii pääse kyllä.
se nyt ei kuulukaan tähän et mihin mä sitä tarviin vaan pointti oli et ottaa kupoliin olla toisten kyytien armoilla :whistle:
Ehkä nyt ei kannata sen takia kahta autoa pitääkkään että rouva pääsee myös viikonloppuna menemään kuten haluaa, eiköhän se ole ihan asialtaasta että mies menee sillä ja sinä soitat jos tulee jotain äkillistä menoa, ilmeisesti sulla ei ollut juuri menoa kun mies kerta käski soittaa jos tulee menoa???? Kurkkaa peiliin.
 

Yhteistyössä