Hakutulokset

  1. A

    Avantouinti voi sattua istumalihaksiin

    http://www.youtube.com/watch?v=uhRN4Tvs05c
  2. A

    Osaako miehesi tanssia?

    Mun ei, eikä se näköjään ole ollenkaan huono uutinen. Kuolisin nauruun, jos hän esittäisi tämän. http://www.youtube.com/watch?v=GzJNq1zvQmg&feature=related
  3. A

    Mulla on kaalikääryleet uunissa

    Huomenna herkutellaan kääryleillä. Lupasin tehdä äidillekin niitä ja ostin kaksi kaalia, mutta ihan luvattoman vähän niitä silti tuli. Johan tuon määrän herkkua syö vaikka yksin, saati sitten neljään pekkaan. :)
  4. A

    Mihin mua oikein sattui?

    Luin kirjaa selälläni sängyssä, hörähdin nauramaan kesken kaiken, ja perhana, että mun vatsaani sattui! Olen kyllä rv:llä 34, mutta ei mulla mitään kohdun kasvukipujakaan ole sen kummemmin ollut. Vähän navan alapuolelta menee kipeä rantu vaakasuoraan poikki koko vatsan. Olisko silti jotain...
  5. A

    Panadol ja Pronaxen

    Muistanko oikein, että ne sai antaa yhtä aikaa ilman odottelua? 12-kiloiselle lapselle siis? Lääkärireissusta on valovuosia, muisti ei pelitä satavarmasti.
  6. A

    Ihana lehtikauppias

    Jos olisi rahaa, olisin saattanut lehden ottaakin. Ei meinaan pakolla tyrkytetty mitään, myyjä ei hiiltynyt, vaikken lehteä ottanutkaan ja oli muutenkin positiivinen kokemus. Harvinaista. Pistetään tuo sijalle kaksi mukavien lehtimyyjien listalla. Ykköseksi pääsee edelleen se ihanasti...
  7. A

    Laihdutusvyö

    YouTube - Lapinlahden Linnut - laihduttava vyö
  8. A

    Kun mikään ei onnistu

    Kävin alkuviikosta äitiysneuvolassa. Aamulla ajattelin vetää jalkaan äitiysfarkkuni. Toiset olivat pesussa, toiset kaapissa. Muuten hyvä, mutta syötin muksulle aamupalan vasta pukeuduttuani, joten toisetkin housut päätyivät koneeseen. Kiskoin jalkaani ainoat vähänkään siistimmät jäljellä olevat...
  9. A

    Kavispihvit uunissa?

    Ajattelin hyödyntää joululta pakkaseen jääneet porkkana- ja lanttulaatikot kasvispihvien muodossa. Joukkoon pitänee lisätä ainakin kananmunaa ja jotakin tuoretta kasvista raasteena. Ajattelin paistaa ne uunissa kuten lihapullat ja jauhelihapihvitkin, mutta olisiko kenelläkään heittäää arviota...
  10. A

    Bad hair day -kuvaketju

    Miten olis ketju kamalimmista tukkakuvista? Mulla olis kerrankin materiaalia, jolla aloittaa :) Tuosta pöheiköstä on tarkoitus tulla kampaus, mutta ainakin tämä vaihekuva on aikas lammasmainen... Ei ainakaan kovin äkkiä tule sitä päivää, kun tahdon kokeilla kiharoita ihan muuten vaan ;)
  11. A

    Broilerivuoka: onko joku kokeillut tätä?

    Löysin tällaisen, tekisi mieleni maistaa. Mutta saisikohan vuokaan ympättyä kasviksia jotenkin fiksusti? Broilerivuoka - Pääruoka - Reseptit - Yhteishyva.fi
  12. A

    Tämän vuoden jouluteema?

    Mä sain aikaan mielestäni kohtuullisen kivan joulusomistuksen. Joka vuosi on jotakin pikkuisen erilaista, vaikka uusia koristeita en juuri hankikaan. Vanhoja vaan leikataan, liimataan ja ripustetaan luovasti. Tämän vuoden suurin joulupläjäys on yläkerran rapuissa, kaikkien nähtävillä, mutta...
  13. A

    Lapsen eka yökyläreissu?

    Puolitoistavuotiaan alkaisi olla aika kokeilla yökyläilyä, paitsi meidän parisuhteen kannalta, niin myös siksi, että asiasta olisi hänellä ja mummo(i)lla edes hiukkasen kokemusta, kun meille tulee lähtö synnärille ensi keväänä. Kuinkahan paha ikä tämä on ekaa yökylää ajatellen? Anoppi ottaisi...
  14. A

    Mikä ötökkä?

    Tänään vaatekaupassa jäi mekko sovittamatta, kun sitä pitkin käveli joku yli-inhottava etokuttiainen. Elukka oli kaikkineen päivineen lähes tulitikkuaskin mittainen. Takapäässä sillä oli kolme pitkää "kuitua" tai karvaa ikäänkuin häntänä, etupäässä pitkähköt tuntosarvet. Elukka oli laiha...
  15. A

    Vauvan länkisääret

    Onko todennäköistä, että vauvan hurjannäköiset länkisääret oikenevat ajan myötä?
  16. A

    Tumppua ja töppöstä...

    1,5v on kovin kiinnostunut pukemiseen liittyvistä asioista. Hän kantaa minulle sukkia, lapasia, kenkiä, rukkasia jne jatkuvalla syötöllä ja tahtoo että ne puetaan ylle, sitten riisutaan (usein riisuu itsekin) ja taas puetaan. Se on niin kivaa, että ei mitään rajaa. Mutta. Annapa olla, kun...
  17. A

    Appiukko ja traktori

    Pitäisköhän appiukolta kieltää koko ajaminen pikku hiljaa? Keskimäärin kerran talvessa se ajaa meiltä postilaatikot rullalle auratessaan, viime talvena se hurautti meidän pengerrykset ja minun mansikkamaani kemälle tuosta nurkalta ja nyt se sitten törmäsi taloon ja vei meiltä mm. rännin...
  18. A

    Syksyn treenit toivat tulosta :) (koira-asiaa)

    Tämän syksyn verran olen yrittänyt saada opetettua airedalenterrieriä vetohommiin. Meinasin jo heittää lusikan nurkkaan, kun tuntui, että onnistun opettamaan sille vain, että vetäminen on ahterista. Ainoa homma, joka sujui heti helposti, oli valjaisiin opettelu ja takana seuraavan äänen...
  19. A

    Muita kasvissosekeiton ystäviä?

    Vitsit, kun se on aina yhtä hyvää :p Mies jää paljosta paitsi, kun ei tahdo edes maistaa kuultuaan sanan "kasvis"
  20. A

    Vuoan koko?

    Kakkutaikinaan tulee: 100 g tummaa suklaata 1 dl kermaa 200 g margariinia 2 dl sokeria 3 kananmunaa 2 tl leivinjauhetta 2 ½ dl vehnäjauhoja 3 rkl kaakaojauhetta Kysymys kuuluu, minkäkokoinen kakku tuosta suunnilleen tulee? En tee sitä rengasvuokaan vaan tavalliseen...

Yhteistyössä