Hakutulokset

  1. A

    Vinkkejä aikuisen korvatulehdukseen?

    Auttakaa mua! olen ollu hirveessä räkätaudissa ja viime yönä jysähti aivan järkyttävän kamala korvasärky. aamulla kävin lääkärissä ja sain antibiootit ja reseptikipulääkettä. mutta silti tää kipu on kamala! onko kenelläkään mitään vinkkiä millä tota kipua sais kotikonstilla lievitettyä kun ei...
  2. A

    sairaanhoitajan - lähihoitajan ammatista ja koulutuksesta tietävät - apua!

    kovasti tarvitsisin apua pohdintaani teiltä jotka näistä asioista tiedätte :) ! hieman taustaa; eli olen 10 vuotta tehnyt nyt toimistotyötä mutta vuoden ajan olen pähkäillyt olisko musta vielä vaihtamaan alaa? hoitoala kiinnostaisi todella paljon. ikää mulla on 30v ja lapset täyttää nyt 4v ja...
  3. A

    mitä tekisitte (pissa asiaa) ??

    meillä 3,5 v pojalla on vielä yövaippakäytössä, joka on aamuisin täynnä pissaa mutta poika haluis nyt itse päästä vaipasta eroon (sanoo ettei ole mikään vauva eikä halua vaippaa). muutama kuukausi sitten luulinkin, että yövaipasta päästään kun vaippa oli usein kuiva yön jäljiltä, mutta nyt...
  4. A

    Muita ketkä joutuu kököttää sisällä? = /

    että mua harmittaa! just loppu kesäloma ja nyt sit kun mulla alkoi työt niin vihdoinkin tuli ihanat ilmat... ja nyt joudun olemaan sisällä toimistossa töissä!! muutenkin oli lomaa vain 2 viikkoa joista jälkimmäinen meni vesisateita manatessa. nauttikaa ketkä saatte olla auringossa =) onneks...
  5. A

    Miten tää toimii???

    siis olen tästä uudistuksesta ihan pihalla! eli ennen kun pysty laittamaan sen laajennettu haku ja siihen jonkun nikin ja löysi suoraan sit sen nikin kirjotukset, niin voiko enää tehdä ollenkaan niin? mulla ei ole kauaa aikaa palstailla ja pyörähtelen täällä niin mulle toi oli kätevä. nyt en...
  6. A

    Mitä tänne kuuluu?

    Pitää alkaa yrittää ottaa juorut kiinni, kun oon viime kuukaudet ollut täältä melkein kokonaan pois =) Onko täällä tapahtunu mitään mielenkiintosta?

Yhteistyössä