Hakutulokset

  1. K

    Mistä johtuu että...

    Täällä on nää keskustelut jotenkin "näivettyneet" sitten viime käyntini. Käyn täällä aika satunnaisesti nykyään (= noin neljä kertaa vuodessa) katsomassa mitä tänne kuluu. Ja täytyy kyllä todeta, että ei ole enää palsta entisellään (ok, tiedän, että "kaikki muuttuu"), täältä on kaikki mukaansa...
  2. K

    G: Kuinka kauan käytät aikaa television katseluun?

    Siis päivän aikana. Ja tähän lasketaan mukaan myös sarjojen tms. katselu netistä. Itse käytän yleensä 0-2 h. Useimmiten varmaan noin tunnin. Tuli vaan mieleen, kun täällä on usein ketjuja noista tv-sarjoista.
  3. K

    Haluaisin nähdä sen päivän...

    Kun tällä palstalla keskustellaan jostain (vakavasta) aiheesta oikeasti niin, että keskustellaan ITSE AIHEESTA. Ei niin, että jossain vaiheessa aina joku heittää keskusteluun kommentin tyyliin: Idiootti..., v.ttu että oot hölmö, kato peiliin, ym ym. Tympii oikeesti lukee tuollaisia. Eikö...
  4. K

    Pinoon kaikki, jotka ovat saaneet lapsen yli 33-vuotiaina!

    Siinäpä se. Aattelin, kun täällä pinotaan nuoria äitejä, niin pinotaan sit "varttuneempiakin" :D . Ja näistä käy sitten hyvin ilmi ikäjakauma palstalla. Ai niin ja unohtu sanoa, että 34-vee olin, kun tuo juniori tuli maailmaan :heart: !
  5. K

    Mihin täältä on hävinneet kaikki mukaansa tempaavat keskustelut??

    Mie oon yrittänyt epätoivosesti kytätä näitä ketjuja, mut vissiin vika on sit miussa, kun mitään erityisen mukaansatempaavaa tai hauskaa ketjua ei oo palstalla viimeaikoina näkyny... Miul ressukal ei mielikuvitus riitä kehittelemään mitään mielenkiintosta, mut tehkää työ se miun puolesta, niin...
  6. K

    No niin, onko täällä ketään muuta joka on tyytyväinen lapsensa päivähoitoon?

    Eli tuossa se kysymys olikin. Olen tuota asiaa vaan itsekseni mietiskellyt, kun aina palstalla käydessä täältä saa lukea jos jonkinlaista kertomusta sattumuksista lasten hoitopaikoissa. Ja yleensä vain negatiivisia juttuja. Itse olen ollut tosi tyytyväinen meidän juniorin päivähoitoon. Poika...
  7. K

    Miten vietät juhannusta?

    Meillä mennään ihan perinteisesti mökille Saimaan rannalle. Siellä sitten grillaillaan, pelaillaan erilaisia ulkopelejä, saunotaan ym. Mie tykkään juhannuksesta, enkä oo ikinä pitäny sitä minään "perinteisenä ryyppyjuhlana", niinkuin täällä on joissain ketjuissa mainittu. Tottahan toki viini...
  8. K

    Ketäs miehiä palstalla?

    Kyselee hööppis...
  9. K

    Mitä tekis joulupiparijämille?

    Niin, oon tässä siis funtsiskellu, että mitähän noilla lopuilla joulupiparkakuilla vois tehdä? Jotain esim. mihin käyttää piparinmuruja tms. Tuli tehtyy jouluks sellaset satsit, ettei noita enää oikein tollasenaan jaksas mupeltaa... :/ Oiskos hyviä vinkkejä?

Yhteistyössä