Mihin täältä on hävinneet kaikki mukaansa tempaavat keskustelut??

Mie oon yrittänyt epätoivosesti kytätä näitä ketjuja, mut vissiin vika on sit miussa, kun mitään erityisen mukaansatempaavaa tai hauskaa ketjua ei oo palstalla viimeaikoina näkyny... Miul ressukal ei mielikuvitus riitä kehittelemään mitään mielenkiintosta, mut tehkää työ se miun puolesta, niin kommentoin mielelläni :D :saint: . Jotain räväkkää kehiin, kiitos :flower: !
 
No mikä susta on mukaansatempaavaa? Välillä tuntuu, että täällä on kahdenlaisia keskusteluja: Niitä, jotka on jo alunperinkin niin pitkä, kun mä ne nään, ettei jaksa alkaa, ja sitten ne, joihin rupean kommentoimaan, niin ne kuivahtaa kokoon. *Kuivakka kirjastontäti*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Eikös täällä ole useinkin sellaisia keskusteluja, joihin suorastaan tulvii kommentoijia... ;)
No pitääpi paikkansa :D . Tuleehan noita itsekkin kommentoitua, mutta kaipaan "vanhan hyvän ajan" räväköitä ketjuja ja aiheita. Vai onko se nyt niin, että nykyään joutuu heti banniin, jos uskaltaa kunnolla päätänsä aukoa? :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
No mikä susta on mukaansatempaavaa? Välillä tuntuu, että täällä on kahdenlaisia keskusteluja: Niitä, jotka on jo alunperinkin niin pitkä, kun mä ne nään, ettei jaksa alkaa, ja sitten ne, joihin rupean kommentoimaan, niin ne kuivahtaa kokoon. *Kuivakka kirjastontäti*
Sellaset on mukaansatempaavia, jotka saa aikaan oikeesti kunnon pitkän ja mehevan ketjun, ja joka sisältää oikeita tunteenpurkauksia :D.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Mä yritin täällä kerran avata aiheesta Moniavioisuus sallituksi Suomessa! , mutta siihen tuli vain yksi Noooh, miksei -vastaus.
No oon miekii joskus jotain yritelly ja meinaan kyl yritellä jatkossakin, mutkun miul on niin helvetin köyhä mielikuvitus näitten alotusten suhteen. Kommenttia oon kyllä kovastikin keksivinäni, mut oikeesti sellanen ketju, jota ois mielenkiinnolla koko illan seuraillu ja palannu siihen vielä sitten monen päivän kuluttua, kun seuraavan kerran palstalle eksyy. Sellasta ei oo näkyny täällä aikoihin...

 

Yhteistyössä