Hakutulokset

  1. KerroTokiLisää

    Mikä vituttaa?

    Keskitetään avautumiset tähän =)
  2. KerroTokiLisää

    Voiko suolen liikkeet näkyä vatsan päälle selkeästi?

    Siinähän se kysymys tulikin :)
  3. KerroTokiLisää

    Voiko kakkupohjan pakastaa?

    Ja onko se yhtä hyvää sulaessaan?Tärkeä juhla tulossa ensi viikolla ja ajattelin helpottaa edellisen päivän työtaakkaa leipomalla kakkupohjat valmiiksi aikaisemmin.Onnistuuko? :)
  4. KerroTokiLisää

    Uskovaisia paikalla?

    Pyydän,itse en usko mutta mieheni rakas mummo on todella huonossa kunnossa,te jotka uskotte voisitteko rukoilla puolestani että hän vielä tästä selviäsi? :'(
  5. KerroTokiLisää

    Sain rokotteen ja sikainfluenssan.

    Niin ärsyttävää.Viime viikon maanantaina sain rokotteen ja eilen sain oireiden perusteella sikainfluenssadiagnoosin :/ Niin mun tuuria.
  6. KerroTokiLisää

    Ciraftec

    Onko kenelläkään jo talvihaalaria käytössä?Ovatko mistään kotoisin?
  7. KerroTokiLisää

    Millä 6-vuotiaat pojat leikkivät?

    Lahja-apua please :) Huomenna serkun synttärit mutta lahja hukassa vielä.
  8. KerroTokiLisää

    Kenelläkään kokemusta näistä (vaunuista)?

    Vaunula.fi classic deluxe vaunut? Miellyttäisi silmää ja lompakkoa mutta ovatko hyvät? http://www.vaunula.fi/F_Twist_varit_2.jpg
  9. KerroTokiLisää

    Kauniita tytön nimiä?

    Olen käynyt kalenterin sata kertaa läpi eikä mikään miellytä.Mitkä ovat teidän mielestä kauniita nimiä?
  10. KerroTokiLisää

    Kuinka nopeasti kolmas lapsesi syntyi?

    Minulla esikoisen synnytys kesti vajaat 15 tuntia 02/05, kuopuksen synnytys 5 ja puoli tuntia 05/06 ja vähän hirvittää kuinka nopeasti kolmas tulee LA 7.10 :)
  11. KerroTokiLisää

    Milloin siirrytään kesä-aikaan?

    Aivot on narikassa joten mä en millään muista :D Help me :attn:
  12. KerroTokiLisää

    apua.

    Millä voin korvata korppujauhon?Kakkuvuoka pitäisi leivittää ja tietenkin se korppujauho uhohtui ostaa :/
  13. KerroTokiLisää

    Sisustusapua kaivataan.

    Olisikos kellään ideoita että mitä mä teen meidän eteiselle?Se on tuommoinen pitkä ja kapea ja siinä on vaan naulakko vaatteille :/ Lisäksi siihen ei paista päivänvalo milloinkaan.Toisella puolella on vessanovi ja toisella vaan iso valkoinen seinä jota ei saa reijittää koska tämä on...
  14. KerroTokiLisää

    Virka-apua tarvitaan arvon naiset!

    Tyhmä kysymys,voiko goretex-kengät pestä pesukoneessa? :attn:
  15. KerroTokiLisää

    Millainen paikka on Heinola?

    Olisin kiitollinen mielipiteistä :) Onko se lapsiperheelle hyvä paikka asua?
  16. KerroTokiLisää

    Carena kuomurattaat

    Onko hyvät?Meillä oli muutama vuosi sitten jotkut carena-merkkiset yhdistelmät jotka olivat huonoa laatua,olen kuitenkin kuullut että laatu olisi parantunut huomattavasti? Kokemuksia kenelläkään? :)
  17. KerroTokiLisää

    Mitä nettikauppoja on mistä voi tilata rattaita?

    Vauvattaren ja pikkupingviinin sivuilla kävin jo eikä ollut mitään...Onko muita nettikauppoja mistä saa rattaita?
  18. KerroTokiLisää

    Itseruskettava rasva?

    Suositelkaa jotain?Jotain mistä ei tule oranssiksi (onko semmoista olemassakaan..). :flower:
  19. KerroTokiLisää

    Myydäänkö ruokakaupassa postimerkkejä?

    Siinähän se kysymys tulikin :D

Yhteistyössä