Mikä vituttaa?

Selkä. Se on särki. Istuminen onnistuu 3 minuutin pätkissä, ja yllättäen mä olen istumatyössä :headwall: Ja ilokseni tänään alkanut seisominenkin sattumaan..

Maanantaina soittokierros osteopaateille, että ottaisko joku mut HETI hoitoon, mä en pysty olemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Selkä. Se on särki. Istuminen onnistuu 3 minuutin pätkissä, ja yllättäen mä olen istumatyössä :headwall: Ja ilokseni tänään alkanut seisominenkin sattumaan..

Maanantaina soittokierros osteopaateille, että ottaisko joku mut HETI hoitoon, mä en pysty olemaan.
Joo mömmöjän nassuun paljon ja kyljelleen.Älä nyt enää istu.Onnea,sulla on tietty välilevyn pullistuma =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Selkä. Se on särki. Istuminen onnistuu 3 minuutin pätkissä, ja yllättäen mä olen istumatyössä :headwall: Ja ilokseni tänään alkanut seisominenkin sattumaan..

Maanantaina soittokierros osteopaateille, että ottaisko joku mut HETI hoitoon, mä en pysty olemaan.
Joo mömmöjän nassuun paljon ja kyljelleen.Älä nyt enää istu.Onnea,sulla on tietty välilevyn pullistuma =)
En halua mömmöjä, olen paksuna.

Aiemmin se oli pelkkä SI-nivel ja vasen puoli alaselästä kipiä, mutta nyt on joku pahempi feelu, kun oikealle puolelle keski/yläselkään vihloo aivan v*tusti.

Kai se on siitä SI:stä peräisin. Olen vino ja kohtu kasvaa vinoon. Sitten se vetää koko selän juntturaan. Mutta mun pitäisi pystyä istumaan torstaina pääsykokeissa 5 tuntia ja kuun lopussa muutetaan autolla Espanjaan.. Ei paljoa naurata jos olen näin vammainen :|
 

Yhteistyössä