Hakutulokset

  1. Seanna

    Siis aivan kauhiaa!! ;)

    Mun elämä heitti monta volttia kerien ja kierteellä kevään ja kesän aikana ja siks en ole ehtinyt täällä palstalla paljon pyörii. Mut nyt on taas aikaa :D Jos jotakin nyt kiinnostaa niin tässä hiukan apdeittia: Mun lääkitys uusittiin vakavien sivuvaikutusten takia ja nykyiset pillerit tehoaa...
  2. Seanna

    Kevät on täällä!! :)

    Poikani sairastui vakavasti helmikuussa ja hänen asioissaan oon ollu niin kiinni etten ole ehtinyt/jaksanut oikein mitään muuta. Eli olen edelleen hengissä :) Nyt alkaa taas asiat olee suht kunnossa, pojan asiat järjestymässä ja lääkärikin saatu töihin etsimään mulle jälleen kerran uutta...
  3. Seanna

    Saanko valittaa? Saanhan?

    En mä raha- asioista tai kielteisestä toimeentulotukihakemuksesta, vittumaisesta suvusta tai edes siitä kun en omista talvikenkiä ja -takkia. Mutta kun mun käteen sattuu!!! Oon ottanu lääkkeen ( vain yksi vuorokaudessa) ja pitänyt tukea ja rentouttanut, hautonut, hieronut ja jopa hakannut...
  4. Seanna

    Ohi on!! *hehkutusta*

    Sain aamulla klo 6.05 kuvaviestin piikittömästä kammasta! :D Ja tässä aiheeseen sopiva video: http://www.youtube.com/watch?v=50kCvIbrsUE :heart:
  5. Seanna

    Netistä Bongattua

    Tänään Staran nettisivuilla: Kiivas nettikeskustelu: “Sohvaan bakteereja yhdynnässä?” - Viihdelehti Stara
  6. Seanna

    Iloa pienistä asioista :)

    Täällä on kunnon lumipyry :heart:
  7. Seanna

    Mulla on salaisuus :(

    Sain viime viikolla tietää terveyteeni liittyvän järkyttävän jutun enkä yhtään tiedä miten kertoisin siitä.... Jääkärin äidille kerroin ja pyysin ettei puhuisi muille ja ottaisi lapset hoitoonsa kun aika koittaa. Rakkaalle ystävälleni kerroin, sillä hän hoitaa tarvittaessa kaikki viralliset...
  8. Seanna

    Mahtavan hyvä fiilis!

    Kohta kuukausi ilman lääkkeitä ja mulla on h*lvetin hyvä fiilis! :) Tiedän et on vaan tilapäistä mutta mä anutin nyt kun ei kolota eikä koske :heart:
  9. Seanna

    Ai että tekis mieli...

    raivota oikeen urakalla :mad: teinit :headwall: teinien kaverit :headwall: Joo. Ei mulla muuta.
  10. Seanna

    Nyt sattuu :headwall:

    Meillä on kaikki reseptit tossa meidän lähiapteekissa ja se on auki vain arkisin. Ja mä olen totaalisesti unohtanut hakea omat lääkkeeni sieltä perjantaina ja äsken huomasin ettei pillerit riitä huomiselle... :mad:
  11. Seanna

    Apua! Risteilystä kysymyksiä

    Jooh, eli päätimme lähteä isolla sukulaisporukalla laivalle ja muutama asia jäi hiukan mietityttämään. Eli olisko teistä ihanaiset apuja mulle? (kvg ei toiminu tässä kohtaa) Eli: Viking Gabriella/ Mariella (en muista kumpi) hki-sto-hki, mihin aikaan noilla laivoilla on karaoke ja kuinka...
  12. Seanna

    Jassåå, pitäkees peukkuja

    Helmikuisen sairaalareissun seurantana olis tänään jalkojen ja käsien hermoratatutkimus :( Kaiken tän keskellä ainoastaan tämä on se mitä en haluaisi tehdä ku sit se olis virallista et vasemmassa jalassa on hermovaurio. Tähän asti olen teeskennelly ettei nilkassa mitään vikaa ole, yritin sen...
  13. Seanna

    Joillakin aina sitten välähtää :D

    Joko noilla oli liikaa vapaata aikaa tai sitten vain hemmetin upea ja vilkas mielikuvitus :D :D Aika hieno mainos Tähän on hyvä lopettaa tän päivän palstailu ja käydä sohvalle kattoon telkkuu :)
  14. Seanna

    Voi hemmetti... *varmasti täysin turha*

    Mun parisuhde taitaa vetää viimeisiään, helmikuisen sairaalareissun jälkeen mikään ei oo menny niinku olis pitäny :headwall: Ukkoa ei näy täällä, aina on kiirettä ja töitä ja menoja ja ja ja. Kun yritin asian ottaa puheeksi niin suuttui. Tais olla sittenkin liian kova pala tää mun sairaus...
  15. Seanna

    Vähänkö olen hyvä! (sisältää itsekehua :D)

    Jouduin sairaalaan tossa joku aika sitten ja vietin siellä vahvasti kipulääkittynä 8 päivää. Opettelin uudestaan kävelemään, istumaan ja muutenkin liikkumaan. Tänään ensimmäisen kerran kahteen viikkoon sain ihan itse nostettua lattialle pudonneen kepin. Vähänkö tuli hyvä mieli! :) :) Ja...
  16. Seanna

    Joskus toimistojen toiminta vain ärsyttää!!

    Lapsilisäni kiertää sosiaalitoimiston välitystilin kautta, omasta pyynnöstäni (pitkä tarina) ja siitä maksetaan vuokran omavastuuosuus pois. Loput tilitetään normaalikäytännön mukaan niin että ovat nostettavissa virallisena lapsilisäpäivänä. Mutta.. Jos käsittelijä, 1 virkailija, on poissa...
  17. Seanna

    Meidän päivä...noin suurin piirtein

    Tässä yks päivä viime viikolta. herätys kello 6, lapset syö aamupalan, lääkitsen pojat, hampaiden pesu ja pukeutuminen klo 7.30 kaksi kolmesta bussipysäkillä, yksi tapittaa telkkaria, ja mä menen peiton alle klo 9.15 viimeisen kouluunlähtijän hoputtaminen ovesta ulos, käyn tupakalla...
  18. Seanna

    Nyt on ihan pakko kysyä :D

    Miten sitä riisiä keitettiinkään? :laugh: Sori, oli ihan pakko :D
  19. Seanna

    Että voi olla hyvä olo :) *turhis*

    Viikonloppu meni maatessa karmeiden kipujen kanssa. Mahaan koski kuin olis puukotettu, eikä kipulääkkeistä ollut juurikaan apuja. Sen lisäks huimaus meni niin pahaks et meinas taju lähteä koko ajan. Onneksi kivut katosi, huimauksen kanssa kyllä pärjään :D Ulkonakin on niin pirun kaunis...
  20. Seanna

    Mun ihanat lapset <3 *turhis*

    Aamulla olivat siirtäneet pleikkarin omaan huoneeseensa, vieneet mun puhelimen eteiseen takin taskuun ja keittäneet mulle kahvit valmiiksi. Pitivät hyvin huolen siitä et äiti saa omana synttärinään nukkua pitkään ilman häiriöitä :) Että mä rakastan noita epeleitä :heart:

Yhteistyössä