Siis aivan kauhiaa!! ;)

Mun elämä heitti monta volttia kerien ja kierteellä kevään ja kesän aikana ja siks en ole ehtinyt täällä palstalla paljon pyörii. Mut nyt on taas aikaa :D

Jos jotakin nyt kiinnostaa niin tässä hiukan apdeittia: Mun lääkitys uusittiin vakavien sivuvaikutusten takia ja nykyiset pillerit tehoaa! krampit katosi, keltasuus katosi, kivut on kurissa ja olo on niiiiiiiin loistava :D
Niin, mä muutin kesällä vähän pienempään asuntoon, mun 12v poika muutti hoitokotiin, mä laihduin yli 20 kiloa ja oon muuten mennyt kihloihinkin :heart:

Mitäpä tänne muille kuuluu? Vieläkö kinast... keskustellaan samoista aiheista vai onko löytynyt uusia riit... juttelun aiheita? :D :D :D

Sana on vapaa, mä oon kipeenä joten nyt on aikaa notkua täällä :D
 
Venakko Milanna
Hei onnea=). Kiva kuulla että kaikki ok. Eli nyt jos saa kysyä suoraan, niin tulevaisuus näyttää hyvältä, ei enää kuoleman pelkoja? Olen onnellinen sun puolesta:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Seanna
Poika muutti toukokuussa hoitokotiin kun on sen verran airas eikä mulla voimat enää riittäny. Tuossa se 10 minuutin matkan päässä asustelee ja käy viikottain kotona :)

Mitä tulee mun tilanteeseen niin kyllä se vakavuus on vielä olemassa. Siitä ei pääse eroon millään. Minä en jaksa enää sitä murehtia vaan anutin elämästä lasteni kanssa jokaikinen päivä :) Suuria muutoksia tapahtui lähipiirissäni ja olen tämänhetkiseen tilanteeseen enemmän kuin tyytyväinen :)
 
Venakko Milanna
Ei edelleenkän pysty ennustaa mihinkään suuntaan yhtään mitään. Ja kun mun yleinen vointi parani uusien lääkeiden myötä niin nyt elän täysin ilman apuvälineitä, käyn lenkillä ja uimassa viikottain. Olen päättänyt elää enkä jäädä odottamaan et Noutaja saapuu :)
Kiva juttu kyllä:). Mutta osaako jonkun ajan päästä lääkäri kertoa ennusten? Onko hän kuitenkin siitä mieltä että parempaan suntaan menossa?
 
  • Tykkää
Reactions: Seanna
Kiva juttu kyllä:). Mutta osaako jonkun ajan päästä lääkäri kertoa ennusten? Onko hän kuitenkin siitä mieltä että parempaan suntaan menossa?
Ottamatta kantaa tähän tapaukseen mitenkään, niin Milanna :), on olemassa sairauksia, jotka eivät parane, koskaan, eikä mitään ennusteita voida antaa, mutta niiden(kin) kanssa voi oppia ja on opittava elämään, hyväksyttävä se, että sairaus rinnalla kulkee. Ja se elämä voi silti olla ns. hyvää ja antoisaa, tietty se vaatii ihmiseltä tietynlaisen projektin läpikäymisen myös omassa päässään, että sairauden voi "kaverikseen" ottaa.
Ja oppia elämään hetkessä :)
 
Venakko Milanna
Ottamatta kantaa tähän tapaukseen mitenkään, niin Milanna :), on olemassa sairauksia, jotka eivät parane, koskaan, eikä mitään ennusteita voida antaa, mutta niiden(kin) kanssa voi oppia ja on opittava elämään, hyväksyttävä se, että sairaus rinnalla kulkee. Ja se elämä voi silti olla ns. hyvää ja antoisaa, tietty se vaatii ihmiseltä tietynlaisen projektin läpikäymisen myös omassa päässään, että sairauden voi "kaverikseen" ottaa.
Ja oppia elämään hetkessä :)
Kyllä mä sen tiedän.... Mua kiinosta elinaika ennusteet. Koska Seanna joskus puhunut että max 6kk jos oikein muistan
 
Venakko Milanna
Ok :) Mut ne on ennusteita, ei niiden mukaan voi elää, ei kaikkien sairauksien kulkua voida aina ennustaa. Kuten ei mitään tässä elämässä.
no ei voikaan ei tästäkään ole kyse. Mä kysyin ennusteita mitä miltä lääkäri on, onko mennyt parempaan päin, kun ihmeet tapahtu ja yllättävän monille nykyään.. ainakin lähipirissä tunnen sellaisia kellä ihme tapahtui ja vaikka ennusteet oli jopa muuta vkoa, elää jo monta vuotta ja jo ennusteet hyväät tai lääkäri osaanut arvioida jos silloin kun on mennyt parempaan päin
 
"vieras"
Tänään just oli telkkarissa keskusteluohjelmassa syringomyeliaa sairastava mies, en kylläkään katsonut, ohjelmatiedoista bongasin. Vain 500 tapausta Suomessa.
Hyvää syksyä ap:lle, kerro lisää kihlauksesta. Ei sillä, että olisin utelias, mutta kiinnostaa =)
 
sdfdafdaf
no ei voikaan ei tästäkään ole kyse. Mä kysyin ennusteita mitä miltä lääkäri on, onko mennyt parempaan päin, kun ihmeet tapahtu ja yllättävän monille nykyään.. ainakin lähipirissä tunnen sellaisia kellä ihme tapahtui ja vaikka ennusteet oli jopa muuta vkoa, elää jo monta vuotta ja jo ennusteet hyväät tai lääkäri osaanut arvioida jos silloin kun on mennyt parempaan päin
sä voisit hiukka opetella tahdikkuutta......
 

Yhteistyössä